Sign in to follow this  
Followers 0
vitin

DOPORUČENÉ SVÍČKY NGK PRO VŠECHNY TYPY PEUGEOT

10 posts in this topic

Tady vložím link na web NGK, kde po zadání typu vozu, obsahu motoru vyjede doporučený typ zapalovacích svíček NGK pro každý typ vozu který se vyrábí. Koupil jsem podle něj na 306 1,6l svíčky a po namontování do auta jsem koukal jak motor kultivovaně běží, reakce na plyn naprosto bezchybná a bez díry a co mě těší nejvíc, spotřeba šla dolů. Dávám to sem proto, že tady byly různé dohady kolem svíček pro různé typy peugeotů a některá doporučení nebyla zrovna podle pravdy.

http://www.ngkpartfinder.co.uk/cars_commercial.php?type=SPARK%2520PLUGS&manufact=PEUGEOT

Po načtení stránky se objeví políčka se zadáním Peugeot, jestli chcete jiný typ vozu, zadejte New search a do políčka které se objeví Product type zadejte SPARK PLUGS - zapalovací svíčky.

[upravil dne 11.7.2007 vitin]

[upravil dne 11.7.2007 vitin]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě bych tady napsal jednu takovou maličkost se kterou máte možná zkušenost. Po výměně svíček za NGK BKR6EZ, doporučených výrobcem jsem zjistil že mi spotřeba vylítla na 10 l! Po poradě s jedním servismanem prý stačí resetovat ŘJ na krátký čas odpojením baterie. Po zapojení baterie se spotřeba ustálila pod hranicí, kterou jsem měl před výměnou. Stalo se to někomu taky?

Další bod se svíčkama je ten, že na uvedeném webu NGK jsou doporučeny odtrhy kontaktů. U mých svíček je doporučen odtrh 0,9mm, ale dal jsem ho na 0,6mm po poradě v servise. Prý je ta větší hodnota moc a auto by špatně startovalo. Jestli jste někdo dal 0,9mm tak napište jak to šlape, nemám klidné svědomí a nejraději bych odtrh předělal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jsem koupil ngk do 406 s lpg a nastaly problémy,musel jsem se vrátit k silver brisk. Ngk jsou se 2 kontakty a lpg se stím moc dobře nesnáší.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak asi jsi měl jiný druh, já mám jen jeden kontakt, ale měl jsi zkusit odpojit tu baterii, ŘJ se přeorientuje na tyto svíčky. Aspoň tak mi to řekli v servise. A taky má velký vliv odtrh kontaktů, tak stačí možná zkusit různé odtrhy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha. No mě by zajímalo jak by to jelo s tím větším odtrhem, ale nechce se mi to předělávat bezdůvodně a kdyby to nejelo tak zase zpět. Stejně jsem čuměl na to, jak to ovlivní spotřebu, myslel jsem že je to něčím jiným a tak jsem zajel do servisu kde to na diagn. zjistili a doporučili to odpojení baterie. Dokonce bylo na diagnostice zjištěno že někdo nechal otevřené dveře a zamkl centrálem zevnitř! Já nevěřil svým zrakům.:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám tam NGK BKR6EZ odtrh mám0.9 jízda je špičková , žádnej problém na 180km rychlost pro naši žabičku /306ku,1.6ku/ dej to tam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vendi.stejskal

Mám tam NGK BKR6EZ odtrh mám0.9 jízda je špičková , žádnej problém na 180km rychlost pro naši žabičku /306ku,1.6ku/ dej to tam

Tak to jsem chtěl slyšet, hned zítra tam jde odtrh 0,9! Ten menší nejde špatně jak jsem psal, ale starty jsou delší. Tak díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.