jirkavecko Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Ahoj hodně se tu toho napsalo o krokovém motorku, ale dá se zjistit jaký si mám koupit aniž bych to musel teďka rozdělávat? Na http://www.autoklucka.cz/ jsem našel několik typů a nejsem si jistý který je přesně pro mě. Peugot 406, 1,8 - 16V, 81kW, r.v.1998. Může mi někdo poradit? Popřípadě jestli je nějaký rozdíl mezi výrobci Meat Doria vs Magneti Marelli ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daja535 Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 ahoj , doporučuji to přeci jen rozedrat a podívat se na konektor je to tam byražené v plastu. Měnil jsem taky na svém autě byl tam B 04, a to již nebyl origo , tak jsem tam koupil B22 podle motoru a vše je OK myslím že to tak choulostivé není . koupil jsem magneti marelli myslím 1380,- kč po montáži start a po několika skocích se otáčky ustálily a vše ok . at se daří Daja 535 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Ten typ najdeš vyražený na krokovém motorku, nic rozdělávat nemusíš. Dál jsem narazil ale na obdobný problém - nejsem si přesně jistý, který krokáč je pro mne. Prošel jsem několik prodejců a buď to moje označení (B13/00) mají pod jiným typem auta, nebo pod 406 mají krokáč s jiným označením a tak nevím. Nakonec jsem se spíš orientoval podle obrázku, to asi není moc ono. Jaké jsou vaše zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Původně zaslal: daja535 ahoj , doporučuji to přeci jen rozedrat a podívat se na konektor je to tam byražené v plastu. Měnil jsem taky na svém autě byl tam B 04, a to již nebyl origo , tak jsem tam koupil B22 podle motoru a vše je OK myslím že to tak choulostivé není . koupil jsem magneti marelli myslím 1380,- kč po montáži start a po několika skocích se otáčky ustálily a vše ok . at se daří Daja 535 Takže jsi se vykašlal na označení krokáče a koupil jsi podle typu auta? Kde jsi to objednával? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daja535 Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 koupil jsem z netu autoklučka , a do 24 h byl doma jo ted si vzpomínám bylo to tak jak říká Honzin moc to nesedělo a nakonec ten krokáč byl z 306 s16 myslím že to bylo pro motory 1,8-2,0 l , měl jsem z toho taky strach ,ale klaplo to , nakonec autokluča to klidně zdarma vymění o nic nešlo . to jsem si ověřil telefonicky ,ale nebylo třeba nic měnit - vše fungovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Původně zaslal: jirkavecko Ahoj hodně se tu toho napsalo o krokovém motorku, ale dá se zjistit jaký si mám koupit aniž bych to musel teďka rozdělávat? Na http://www.autoklucka.cz/ jsem našel několik typů a nejsem si jistý který je přesně pro mě. Peugot 406, 1,8 - 16V, 81kW, r.v.1998. Může mi někdo poradit? Popřípadě jestli je nějaký rozdíl mezi výrobci Meat Doria vs Magneti Marelli ? Snažil jsem se také vyměnit krokáč, ale nepovedlo se. Objednával jsem přímo u Klučky. Krokáč byl od stejné značky, ale měl trošku jiné označení, které obsahovalo navíc písmeno S. Jinak ale krokáč byl dle katalogu přímo na můj motor. Když jsem krokáč namontoval a nastartoval měl motor extrémě zvýšené otáčky. Po několikátém nastartování se to nezlepšilo. Namontoval jsem zpět původní a zakoupený krokáč vrátil zpět poštou. Peníze mi pan Klučka vrátil zpět na účet obratem takže nemusíš mít strach. Zkus jim napsat co máš za motor a oni ti najdou konkrétní typ. [upravil dne 10.7.07 MPavel] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 ja na 1.8 16V r.v. 95 taky kupoval podle oznaceni vyrazenem na starem krokaci u Auto Klucka a prisel spravnej a funguje. Po namontovani a nastartovani sice asi dve minuty trvalo nez si ho ridici jednotka dostelovala ( zacala na 3000 otackach a postupne snizovala az na 850 ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Původně zaslal: Honzin Ten typ najdeš vyražený na krokovém motorku, nic rozdělávat nemusíš. Dál jsem narazil ale na obdobný problém - nejsem si přesně jistý, který krokáč je pro mne. Prošel jsem několik prodejců a buď to moje označení (B13/00) mají pod jiným typem auta, nebo pod 406 mají krokáč s jiným označením a tak nevím. Nakonec jsem se spíš orientoval podle obrázku, to asi není moc ono. Jaké jsou vaše zkušenosti? No mně se asi rok doma válí jedna funglová B00/22. Objednal jsem jí podle motoru, ale byl problém v uchycení krokáče. Mám B00/13 a ta B00/22 má sice stejnej trn, ale jinak dělaný uchycení k váze vzduchu. Viz. foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladman Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Nevíte někdo, jestli diagnostika rozpozná, zda je vadný krokáč? Taky mi občas kolísají otáčky, vyjímečně to i zdechne. Byl jsem na diagnostice a bez závad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Původně zaslal: Ladman Nevíte někdo, jestli diagnostika rozpozná, zda je vadný krokáč? Taky mi občas kolísají otáčky, vyjímečně to i zdechne. Byl jsem na diagnostice a bez závad. ja kdyz jsem menil ten krokac a nasledne jsem delal diagnostiku vyblikanim kodu, tak se mi objevil v prechodnych zavadach kod vadneho krokoveho moturku, ale to bylo u starsiho modelu s ridici jednotkou Bosch MP 5.1.1 jinak pri diagnostice se zobrazuje i momentalni poloha krokoveho moturku a ukazuje se i zda s nim ridici jednotka hyba nebo ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Tak jsem procházel prodejce krokových motorků a dospěl jsem k následujícímu (hledal jsem pro můj typ B13/00): Auto klučka - Meat Doria, typ jsem nenašel, 2 322 Kč (ceny s DPH) Pop-art - nabídka 5 krokáčů, není zřejmé jestli Meat Doria nebo Marelli (podle označení Bxx bych typl na Merelli), B13 nesdí ani u jednoho (jestli je to stejné označení co mám na krokáči já), jsou jakýsi hodně univerzální (Peugeot, Citroen, Ford), cena od 1900-2900Kč, nechápu takový rozdíl Elitecat - připadá mi nejjasnější, výběr přesně podle typu motoru, nabízí náhradu Siemens s nějakým jejich označením, cena 2 550 - jediní mají obrázek, nabízí dva typy a ten jeden mi přijde přesně jak B13. No a teď se v tom někdo vyznejte. Chtěl jsem koupit Marelli, ať je to stejné s tím co mám, ale s označením B13 jsem nikde nenašel, nejlíp vypadá Siamens, ale je dost drahý. Komisar tady ještě někde uváděl jestli si dobře pamatuji jednoho prodejce, ten měl označení B13, ale pro změnu u typu 306, měl tam obrázek a moc mi neseděl - ale toto jsem zpětně už nenašel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Chybička se vloudila, u auto klucka je nabídka následující: Marelli B04/01 (vypadá úplně jinak) B22/00 (taky vypadá jinak) ještě další bez popisu, ceny kolem 1 500 Kč Označení B13 nemá ani jeden, podle obrázku vypadají jinak, jsou pro 406, 1,8 - tady bych si to asi nekoupil, moc se mi nezdají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Našel jsem jednu prodejnu v Hulíně. Mají sice nabídku pro xantiaclub, ale motorově to je to samý jako 406. Zde. Už jsem jim napsal tak jsem zvědavej co odpovědí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mitch.mb Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Ja vim ze budu vypadat za totalniho blbe ale k cemu je dobrej ten krokac. Cetl jsem to tady ve spojeni se spoustou problemu a tak bych rad vedel k cemu to je dobry. Diky a nekamenujte me za moji neznalost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 11. červenec 2007 Sdílet Odesláno 11. červenec 2007 Původně zaslal: Dave_k Našel jsem jednu prodejnu v Hulíně. Mají sice nabídku pro xantiaclub, ale motorově to je to samý jako 406. Zde. Už jsem jim napsal tak jsem zvědavej co odpovědí. Tý jo, bomba! To mám za barákem, hned se tam dnes stavím. To označení krokáče vypadá parádně, cena super. Uvidíme, co se z toho vyklube. Dík moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukr Odesláno 11. červenec 2007 Sdílet Odesláno 11. červenec 2007 Diagnostika by měla vadný krokový motorek poznat. Alespoň mi mechanik, když jsem řešil problém s chcípáním, po diagnostice řek, že v některých místech zdvihu přeskakuje. Motorek jsem objednával u pana Klučky a to podle označení na původním motorku, bez ohledu na to co měl psáno v katalogu na stránkách. Nejsem si ale jist jak je to se seřízením, mechanik mi doporučil, až si motorek vyměním, abych přijel na seřízení. Pro klid duše jsem ho poslechl, i když po výměně byly otáčky OK. Napíchl se do zásuvky, chvíli něco kutil a pak prohlásil že motorek je nakrokovaný. Přiznám se, že jsem nezaregistroval žádnou změnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 11. červenec 2007 Sdílet Odesláno 11. červenec 2007 Původně zaslal: mitch.mb Ja vim ze budu vypadat za totalniho blbe ale k cemu je dobrej ten krokac. Cetl jsem to tady ve spojeni se spoustou problemu a tak bych rad vedel k cemu to je dobry. Diky a nekamenujte me za moji neznalost Krokový motorek reguluje přívod vzduchu do motoru při volnoběžných otáčkách, kdy je zavřená škrtcí klapka. Jakmile sešlápneš plyn a tedy otevřeš klapku, motorek se vysune resp. zavře kanálek přes který proudí vzduch. Pokud se krokáč zasekává nebo je nějak poškozen může to způsobit kolísající volnoběh, chcípání motoru popř. zvýšené otáčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 11. červenec 2007 Sdílet Odesláno 11. červenec 2007 Původně zaslal: Dave_k Našel jsem jednu prodejnu v Hulíně. Mají sice nabídku pro xantiaclub, ale motorově to je to samý jako 406. Zde. Už jsem jim napsal tak jsem zvědavej co odpovědí. Tak jedu přímo z té prodejny, pán velmi ochotný. Koupil jsem přímo B13/00 od Marelli, byl teda malinko dražší než na webu (1800 Kč), ale i tak paráda. Zrovna jsem u něj vzal čidlo na teplotu motoru a jdu vyměňovat. Uvidím, co to udělá s těmi blbými studenými starty. Dave - dík za kontakt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 11. červenec 2007 Sdílet Odesláno 11. červenec 2007 Původně zaslal: Honzin Původně zaslal: Dave_k Našel jsem jednu prodejnu v Hulíně. Mají sice nabídku pro xantiaclub, ale motorově to je to samý jako 406. Zde. Už jsem jim napsal tak jsem zvědavej co odpovědí. Tak jedu přímo z té prodejny, pán velmi ochotný. Koupil jsem přímo B13/00 od Marelli, byl teda malinko dražší než na webu (1800 Kč), ale i tak paráda. Zrovna jsem u něj vzal čidlo na teplotu motoru a jdu vyměňovat. Uvidím, co to udělá s těmi blbými studenými starty. Dave - dík za kontakt. No ty ceny se týkají jen členů xantia clubu. Mohl by jsi se tam zkusit pozeptat jestli by nedali slevy třeba i pro peugeot club. Jinak k tomu krokáči. Mohl by jsi dát jeho foto jak vypadá. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jp Odesláno 11. červenec 2007 Sdílet Odesláno 11. červenec 2007 To serízení motorku při montáži nového bude asi nutné, jednou když jsem ho čistil, malinko jsem si pohnul s tim trnem smerem dovnitř, po namontování zpátky byl motor schopen regulovat volnoběžné otácky v rozsahu 2-3tisíce a byl jsem z toho malinko vyděšenej. Tak jsem ho vyndal, hřídelku jsem vytáhl ven co to šlo a pak motor skoro ani nenaskočil a když jo, držel maximalně 700 otáček. Do třetice se mi podařilo najít mezipolohu, ze které byla řídicí jednotka schopna regulovat otáčky tak jak předtim do plusu i do mínusu. To ještě nebylo všechno, otáčky lítali dál stejně jako když byl motorek zašpiněny, chtélo to ještě udelat reset řj. Asi se jí nelíbilo, že byl motorek odpojenej a rozsvěcela se mi kontrolka diagnostiky, se kterou jsem se před tim čištěnim jestě nesetkal. Od té doby všechno šlape jak má. Volnoběh je jak víno, kontrolka nesvítí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.