LLuKKi Odesláno 9. červenec 2007 Sdílet Odesláno 9. červenec 2007 Zdarvím všechny,přemýšlím o koupi 306ky,ale new modelu,ale bud 1.9 TD nebo 2.0 HDI a nebo new 406 HDI....nějaké rady,problémy...atd?? Mám našetřené cca 150000. Předem moc díky!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kukikuk Odesláno 9. červenec 2007 Sdílet Odesláno 9. červenec 2007 Cauky....tak zalezi na tom co od toho auta ocekavas.Pokud chces aby ti motor vice vydrzel zvolil bych 1.9TD (neni to pravidlem ze vice vydrzi) a zas je to lenoch.Rozhodne bych doporucil motor HDi taha mnohem lepe a hlavne od spodu.A vyber mezi 306 a 406.Ja mam 406 a urcite bych 306 uz nechtel z duvodu pohodli a konfortu, prece je to velky auto a pohodlnejsi ;ö) to jsou moje rady:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 9. červenec 2007 Sdílet Odesláno 9. červenec 2007 jestli máš našetřeno 150k tak vybírej auto o deset nebo raději dvacet tisíc lacinější, aby ti zbylo na prvotní servis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 9. červenec 2007 Sdílet Odesláno 9. červenec 2007 Určitě 406, je větší a nehrozí repase zadní nápravy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 9. červenec 2007 Sdílet Odesláno 9. červenec 2007 zato má 406 tu zadní nápravu víceprvkovou, takže, aby to alespoň trochu v zatáčkách sedělo, je dobré ji každejch 100 tkm nechat opravit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 9. červenec 2007 Sdílet Odesláno 9. červenec 2007 Původně zaslal: vix zato má 406 tu zadní nápravu víceprvkovou, takže, aby to alespoň trochu v zatáčkách sedělo, je dobré ji každejch 100 tkm nechat opravit není to tak hrozné (na firemních 406 máme celkem najeto přes 1 mil. km) svislé tyčky vydrží 50 až 100 t. km, jedna stojí kolem 500 Kč vodorovné přes 200 t. km, jedna stojí asi 1000 Kč + geometrie. Tyčky lze měnit jednotlivě, nemusí se měnit v párech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopkok Odesláno 9. červenec 2007 Sdílet Odesláno 9. červenec 2007 mal som 306kombi, teraz 406Hdi a doporucujem jednoznacne to druhe... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 9. červenec 2007 Sdílet Odesláno 9. červenec 2007 u 406tky bych se obaval ze kloudnou HDi nesezenes za 150t kc , a pokud nejakou koupis tak v ni hned nechas dalsich 10t kc, kdyz beru jen rozvody a nejake drobnosti na napravach... vem 306 HDi kombi, je to velke auto, odveze hodne a pohodlim se k 406tce alespon trochu priblizuje :-). Sice sezenes asi jen 66kw verzi ale s 306tkou to pojede obstojne a chipnout se to da viz lidi na foru. ps. mel jsem 306tku najel jsem s ni kolem 50t km (sice jen 1.4i) ale byla krasne pohodlna a i do hatchbacku (360litru kufr) toho nabalis habakuk :-) ... ted mam 206 SW 1.4HDi a je to neskutecne tvrde auto:grr edit... tak beru zpet na ticarsech zacinaji 406tky na 135t kc takze kdyz budes snazit a dele vybirat da sehnat HDi kolem 150 :-) ---> takze pokud najdes hezkou 406 jdi do ni ... [upravil dne 9/7/07 ajsik] [upravil dne 9/7/07 ajsik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Původně zaslal: vix zato má 406 tu zadní nápravu víceprvkovou, takže, aby to alespoň trochu v zatáčkách sedělo, je dobré ji každejch 100 tkm nechat opravit Prvotní servis 406 vychází zpravidla levněji než u 306, ačkoliv je to o třídu výš. Původně zaslal: ajsik u 406tky bych se obaval ze kloudnou HDi nesezenes za 150t kc , a pokud nejakou koupis tak v ni hned nechas dalsich 10t kc, kdyz beru jen rozvody a nejake drobnosti na napravach... vem 306 HDi kombi, je to velke auto, odveze hodne a pohodlim se k 406tce alespon trochu priblizuje :-). Sice sezenes asi jen 66kw verzi ale s 306tkou to pojede obstojne a chipnout se to da viz lidi na foru. ps. mel jsem 306tku najel jsem s ni kolem 50t km (sice jen 1.4i) ale byla krasne pohodlna a i do hatchbacku (360litru kufr) toho nabalis habakuk :-) ... ted mam 206 SW 1.4HDi a je to neskutecne tvrde auto:grr edit... tak beru zpet na ticarsech zacinaji 406tky na 135t kc takze kdyz budes snazit a dele vybirat da sehnat HDi kolem 150 :-) ---> takze pokud najdes hezkou 406 jdi do ni ... [upravil dne 9/7/07 ajsik] [upravil dne 9/7/07 ajsik] Mám obavu, že bude platit spíš ten původní příspěvek před editem - že za 150 bude kloudná jen velmi těžko. Tím spíše, když na tipcars začínají na 135... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steiner Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Taky se připojím:roker Musíš si říct, co od toho čekáš. 306 bude o zhruba 1/2 třídy nižší jak 406. 406 je super kočár. Jezdil jsem několik let s P405TD, starším bráchovi 406. Super komfort, bezvadnej motor. Nedám na ni dopustit, hlavně na motor 1,9 TD. Dobrej tahoun. Se 406 bych čekal něco podobného. 406 se 66 kW nebude žádnej divoch:o Teď jezdím už 2 roky s 306 HDI Break, 112 tis. km poctivých. Vzal jsem ji, protože se naskytla. Je to dobrý auto. Měl jsem štěstí, že jsem dobře koupil. Za ty 2 roky je to auto bez investic. Výbornej motor, i když se mi zdá, že TD byl trochu "kultivovanější" než-li "řachtající" motor HDI. Oba motory mají 66 kW a zdají se mi podobné. Velkej výkon bych od toho moc nečekal, je to spíš dobrej běžec na dlouhý tratě. Problematiku a určitou nevýhodu zadní torzní nápravy 306 znáš. 406 bude určitě tvrdší na podvozku proti 306. Šel jsem sice o 1/2 třídy, ale nelituju toho. Klidně bych vzal i 306 s bezvadným motorem TD. Já osobně bych si vzal raději auto klidně starší, ale s menším množstvím opravdu najetejch km! To hlavně rozhoduje o stavu auta a samozřejmě chování předchozího majitele... Pokud budeš mít motory TD nebo HDI kolem 100 tis. km, je pravděpodobné, že motoricky budou téměř bez investic. Dají se takové sehnat, byť třeba bez klimy. Pokud máš auto v plný palbě a ještě k tomu 406 (taky se silnější verzí), nelze od ní moc očekávat, že jezdila 10 tis. km/rok... Hodně štěstí při výběru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 11. červenec 2007 Sdílet Odesláno 11. červenec 2007 Jo jo 406 jdi do toho, ale jen pokud seženeš za tyhle peníze opravdu kloudnou...myslím že když si počkáš a budeš si hlídat inzeráty, mohla by se nějaká z 99/00 objevit....hodně stěstí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LLuKKi Odesláno 16. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. červenec 2007 Tak všem díky za rady...nakonec sem 406 zamítl,pro mě je to ZATÍM zbytečné velké auto...do konce srpna si snad pojedu pro nějakou pěknou 306. Právě jsem na fóru zaslech že motory TD s čerpadly Lucas,jsou hodně poruchové...osobně jsem měl 205D a známej 306 break 1.4,ale ta byla aji docela líná. Hodně lidí tvrdí zase jedině td,že HDi jsou poruchové,ale je pravda,co tady padlo,záleží jak se choval předchozí majitel...Ted sem zrvona našel velice pěknou 306 TD, 123tis. najeto,sice je 5 dveř,já chtěl ted spíše 3dveř,ale neva a po dohodě by byla za 96tis.,dělané rozvody a olej v Peugeotu při 120tis. km. Vypadá zachovale...hm...uvidím,zatím nebudu spěchat,Ještě jednou díky za rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.