Sign in to follow this  
Followers 0
Martinsk

Čo kúpiť 2,2 alebo 2,0 HDi

31 posts in this topic

Nazdar hoši,

Uvažujem o kúpe 807. Rozmýšľam či 2,2HDi alebo 2,0HDi. Vie mi niekto povedať z praxe, koľko majú tieto motory v 807 reálnu spotrebu? Na aké závady pri kúpe si mám dávať pozor? Neodchádzajú na 2,0 HDi zotrvačníky?

Ďakujem za prípadné odpoveďe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U tohohle auta bych určitě uvažoval o 2,2 HDI, přece jen je to větší auto, takže vyšší obsah je logická volba

Share this post


Link to post
Share on other sites

přesně tak , spotřeba je sice malinko vyšší ale akcelerace je oproti dvoulitru opravdu znát . A pojistka je stejná . popravdě bejt silnější motor tak bych doporučoval ten nejsilnější ,myslim ted HDI, netušim však jestli dávaj do 807 2,8 HDI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vem ten vetsi,na tak velky auto je 2.0 minimum. spotreba bude podle jizdy, ja mam 6.5l :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám 2,2HDi najeto cca 80tis. Do 60tis jsem jezdil průměrně za 8,8-9l/100km (ale jezdím 80% město) pak jsem si to nechal chipnout a spotřeba klesla na 8,1-8,2l/100km při stejném stylu jízdy, ale je to o dost živější...větší toč.moment. Jinak mimo město jezdím o litr míň...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jinak co se týká závad...tak mrkni na můj příspěvek v sekci 807 o spolehlivosti... Já osobně už bych si ho nekoupil, byť je to pohodlný,praktický a celkem hezký auto, ale já už jsem s ním v servisu jako doma :grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky záleží jakej rok,od roku 2006/6 začali dělat 2,0HDI už se 136k, jinak 2,2 má ,,jenom,, 128k:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj.

Od února jezdím s 2,0HDI 136k a prvních 7000 km bez problému (ťuk, ťuk, ťuk), pravda na šestikvalt jsem si musel malinko zvyknout (musí se trochu víc řadit), zrychlení je podobné jako v 806 (2,1), ale spotřeba je docela příjemná (město kolem 8l/100km, mimo město do 7l/100km). Původně jsem chtěl taky 2,2 , ale od r. 2006 ji už nedělaj. Přesto spokojenost a věřím, že auto bude minimálně stejně dobré jako předchozí. S 806 (r. 98) jsme jezdili 4 roky, najeli 80000km ke vší spokojenosti.

Takže přeji šťastnou ruku při výběru. Jinak někdo mi říkal, že 2,2 se daj sehnat ještě v citroenech.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Martinsk

Nazdar hoši,

Uvažujem o kúpe 807. Rozmýšľam či 2,2HDi alebo 2,0HDi. Vie mi niekto povedať z praxe, koľko majú tieto motory v 807 reálnu spotrebu? Na aké závady pri kúpe si mám dávať pozor? Neodchádzajú na 2,0 HDi zotrvačníky?

Ďakujem za prípadné odpoveďe.

radeji bych sel do 2,2 hdi ako 2,0 hdi,,,nakloko je toto auto o dost tazsie.....pri spotrebe nebude az taky markantny rozdiel.. ten motor je dobry.... odporucam 2,2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazdar hoši,

po dlhom váhaní som nakoniec zobral funglovku Alhambru 2,0 TDi stylance. Dostal som 4 roky záruku a podľa mňa celkom dobrú cenu. Už som váhal nad dovozom C8 predvádzačky, len som nemal čas ísť do Nemecka pre ňu. Tak som poruši Peugeoťácku tradíciu a kúpil som Alhambru. No dúfam, že to bola dobrá voľba. :myslim:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opýtam sa iba tak z cesty po rokoch. Bola dobrá voľba ten 2,0TDi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No při jeho nájezdu kilometrů už je potřeba brát ohled na spotřebu, ale není to všechno. On komfort jízdy je taky důležitý. A v tom je jednoznačně Peugeot lepší. Pokud bych ovšem najel to co Martinsk, tak bych taky řešil za kolik jezdím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ten konfort jízdy v P807 je trochu nadnesený. Já si pořád nemohu zvyknout je je to auto tvrdé a nepohodlné.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele MotoMoto, zdá se mi, že buď nejsi s ničím spokojený, nebo máš něco špatně. Ještě jsem od tebe neslyšel snad nic pozitivního na tohle auto. Neber to nijak špatně ;) V čem jsi jezdil před tím? Už jsem v pár autech jel a tohle je fakt tichá a pohodlná kára. Sharan je proti tomu tvrdý, o oktávce ani nemluvím, citroen C5 je srovnatelný, Laguna taky nebyla špatná .... Asi máme každý jiná měřítka. Zatím každého koho jsem vezl tak chválil jaký to je pohodlný auto. Nemáš tam třeba 17´´ kola? Já mám originál 15´´, sice ty gumy to jsou balóny, ale je to fakt pohodlný a to jak na dírách, kostkách, příčných nerovnostech .... Ani se to nijak nadměrně nenaklání. Jinak se omlouvám původnímu majiteli vlákna za trochu :xvul i když i toto s tím souvisí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to veľká krava:D mne sa zatiaľ všetko páči, okrem ručnej brzdy keď ju zatiahnem, tak pri vystupovaní alebo nastupovaní si o ňu riadne šuchnem stehno. Ale to je málokedy, lebo dávam kvalt, takže to neriešim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To máš tak, ty pozitivní věci tu nikdo neřeší, ale když nepočítám škodovky tak jsem měl vždy Renaulty a ať scenic, tak i Grand Espace, byly ty správný francouzký plovoucí lodě, ale tohle je fakt proti tomu tvrdý auto. Mám 16 kola, co jsou originál napsané v techničáku, možná to je tím, že to auto je maldé, ale prostě mi víc připomíná vozy z koncernu německého výrobce. Raději teď jezím Octavii (i když je nízká a špatně se mi nastupuje) ale nejsem z ní tak rozhrkaný. Také je pravdou že to je hlavně k vůli tomu, že mi vadí ta středová konzole co je řadicí páka. Mám od ní modřinu na lýtku a i zdravotní problémy. Takže 807 nechávám jen na delší cesty, ale nadšený z toho nejsem. Jinak velmi chválím elektrické šoupačky a spousty dalších věcí, ale pravda je že oproti Renaultu je víc těch negativních věcí. Klidně mohu jmenovat. Asi nepatřím k nadšeným obdivovatelům.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marko306:

U ty ruční brzdy když je zatažená tak ten čudlík vytáhni ven tedy dopředu a pak ta páka jde dát dolů a auto zůstane zabrzděný. Když chceš pak odbrzdit tak jen za tu brzdu zatáhneš nahoru až tam zacvakne a pak normálně odbrzdi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opýtam sa iba tak z cesty po rokoch. Bola dobrá voľba ten 2,0TDi?

To je dobrá otázka...

Momentálne mám najazdené 189000 km.

Závady a reklamácie:

- zodieranie predných pneumatík z vnútornej strany - vyriešené asi na 15x kedy som napísal importérovi, trvalo to 1,5 roka.

- výmena manžety predného homokinetického kĺbu - uznané v záruke

- Lúpajúci sa lak na predných zrkadlách - neuznané v záruke

- zodratá tyčka pohonu olejového čerpadla - odťah auta + výmena (pri 180000 km)

- závady typu vŕzgajúce dvere, predné okná občas sa nechcú sekvenčne otvárať a zatvárať som ignoroval.

S týmto autom som prešiel neskutočné množstvo servisov. Teraz môžem povedať, že nájsť \"kvalitný\" servis je obrovský problém. Ide hlavne o prístup a profesionalitu.

Auto je hoooodne tvrdé, hlavne na Ukrajinských cestách Českej D1 je to sakra cítiť.

Auto nie je zlé a motor je dosť dobrý. Je ale hlučný. Ak si dám pozor, nie je problém mimo diaľnice jazdiť za 6,2l. Tieto motory sa vyrábajú aj so siemens vstrekovačmi. Tieto motory sú dosť poruchové. Používa ich Volskwagen.

Mimochodom, už mám vybraté aj nejaké autá namiesto Alhambry. Je to Galaxy, S-max alebo 5008. Len treba ešte niečo pošporiť a je to.

Ak by si chcel vyskúšať ten 2,0 TDi, tak nie je problém. Ozvi sa prídi si zajazdiť.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bigbadjohn; to som nevedel, ok skúsim to.

Martinsk; na ten dvojliter som nejak extra chválu nepočul, tak, len preto som sa spýtal, inak ďakujem za pozvanie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.