radimh

diagnostika na 205 ke 1,1 TU1 r.v.90

17 posts in this topic

Čítal som všetko možné , ale na mojej 205 ,r.v.90 , 1,1 monoJetronic som nenasiel diagnostický konektor a ani klučikom sa to vyblikať nedá . Motor sa pokazil nedava istkru na sviečky ,

neviem kde je chyba , neviem či je vôbec ok riadiaca jednotka .

Poradite mi niekto ako to premerať , lebo nemám druhú 205 funkčnú na porovnanie . dik moc za kazdu radu , v servise v BB mi to nikto nechce ani len diagnostikovat ..ze to mam zahodiť .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mas zrejme "KO" halove cidlo je to taka krabicka na rozdelovaci

Share this post


Link to post
Share on other sites

modul zapalovani ,takova destička na boku rozdělovače ,na 309 mě přišla na 1800,- českejch

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten konektor tam někde musí být. leda že by ho nějakej chytrolín ucvak. a když zapneš klíčky na druhou polohu to ti kontrolka diagnostiky nesvítí?? nebo jí tam vůbec nemáš?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když sem koupil Rolanda tak sem snim jezdil 14dní, pak přídu k autu a najednou nic jen točil ...dlouho mě to trápilo a asi pul roku jsem to řešil tim že sem vždy vycvak a zacvak konektor z modulu (něco jako reset) a ejhle auto jelo. taky zajímavost čim bylo chladnějc tim mín se tato závada projevovala ale když se oteplilo auto nejelo. Při víměně jsem měnil i cívku protože to je spojený jednim vodičem tak projistotu oboje. Auto od tý doby startuje parádně. Mám teda 1.4 co sem koukal 1.2 má totež,předpokládám že 1.1 bude stejná;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakujem vam za rychlu reakciu . Dnes som urobil posledne kroky ,

rozobral som komplet poistkovu skrinku , všetkky kable,poistky von,proste hola doska ,

bola zoxidovaná asi tam zatekalo ,vseko som to vycistil a znovu zalozil ale nepomohlo to .

To cidlo s tromi kontaktami ignition amplyfer, hallova sonda , snimac otacok na rozdelovaci ,ci zapalovanie , je to prepojene s indukcnou cievkou a ta ma 4 konektory , je tam plus a minus ale podla merania to vobec nesedi . Podla schemy ma ist plus na 1 pin ale ide na 2 .

zem na amplyfery nie je na 3 ale na 2 tak ze stou schemou je to k nicomu , neda sa podla nej diagnostikovat .

Pozitivna informacia , na Sliaci som objavil servis ked taketo auta robia , maju aj 205 ku tak ze to tam potiahnem .

Rad sa podelim o poznatky ,fotky a tejto diagnostiky , ak nieco chcete staci napisat .

K tej diagnostike , na pristrojovke je len stop a ine kontrolky ale ako vyzera kontrolka diagnostky to neviem . piste

Share this post


Link to post
Share on other sites

jestli to je ta s hodinama (3 budíky) tak je to hned nad palivoměrem napravo. je červená a je tam symbol jakoby trubky na kocích zúžený a ve vnitř tý trubky sou myslim tři čárky.

pokud máš přístrojovku i s teploměrem nebo z gti tak ta kontrolka je napravo nad otáčkoměrem. je oranžová a je na ní obrys motoru a v něm K. při první poloze klíčku to nesvítí, má to svítit při druhý poloze klíčku, pak nastaruješ a do 5 vteřin má zhasnout. jestli se během jízdy rozsvítí tak se do paměti uložila nějaká chyba. snad ti to pomohlo.:myslim

napadá mě jestli třeba nemáš prasklou žárovičku zrovna na týhle kontrolce

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vinorak

...pokud máš přístrojovku i s teploměrem nebo z gti tak ta kontrolka je napravo nad otáčkoměrem. je oranžová a je na ní obrys motoru a v něm K. při první poloze klíčku to nesvítí, má to svítit při druhý poloze klíčku, pak nastaruješ a do 5 vteřin má zhasnout...

Člověče díky já za boha nemohl přijít na to co ta kontrolka znamená

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie nie 1,1 maju pristrojovku v takomto zložení : palivomer, tachometer , napis Peugeot (niektorí typi maju hodiny )

kontrolky v druhej časti prístrojovky : ručná brzda, voda,STOP,olej,dobíjanie,smerovky

poslal by som foto ale neviem ako :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tady ta kontrolka, a mi diagnostika vyblikanim funguje:

[upravil dne 7.7.07 Mitja_]

post-0-14109595950619_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ha , no tak to som nevedel , neviem či je tam dáka žiarovka , vedla na druhej strane je katalyzátor , ten sa rozsvieti pred naštartovaním

Share this post


Link to post
Share on other sites

Katalyzátor jako takový žádnou kontrolku nemá. Přečti si ještě jednou příspěvek od Vinorak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: radimh

nie nie 1,1 maju pristrojovku v takomto zložení : palivomer, tachometer , napis Peugeot (niektorí typi maju hodiny )

kontrolky v druhej časti prístrojovky : ručná brzda, voda,STOP,olej,dobíjanie,smerovky

poslal by som foto ale neviem ako :-)

no sice z 90 procent je pravda že je to většinou ta se třema budíkama ale je i dost 1.1 co maj 4 budíky. takový ty special edition:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nuž dam vedieť o týždeň , auto som odtiahol do servisu , kde mi povedali "že to vedia " a tak uvidíme , budem informovať :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim Vas , tak ako som slubil tu je vysledok .

Bolo nutne vynenit hlavu rozdelovaca 500,- lebo v nej boli odpalene uhliky ,

k tomu samozrejme aj palec rozdelovaca 120,- .

Bohuzial bolo mrtve aj zapalovanie tak ze islo nove 2000,- .

Dakujem sikovnemu technikovi zo Sliaca :-) ...205 beha delej .

maj te sa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

radimh: Tak hlavně, že se povedlo, teď jen doufat, že už bude všechno v pohodě a budeš jen jezdit, lít benzín a měnit olej ;):super

[upravil dne 28/7/2007 Dundee]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.