Steve McSteve Odesláno 25. září 2003 Sdílet Odesláno 25. září 2003 Please, po zapnuti kluca skoci rucicka teploty oleja na vzdy inu hodnotu. Po nastartovani jednoducho skoci na nulu, a ostane tak nastalo. Neukazuje nic. Poradte mi prosim, co mam s tym urobit. Peugeot 405 SRi, r.v. 1988. Vdaka [Editován dne 25/9/03 Steve McSteve] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 26. září 2003 Sdílet Odesláno 26. září 2003 Jen pro kontrolu - neni to nahodou rucicka cidla *hladiny* motoroveho oleje? Ta se totiz presne takhle chova... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 26. září 2003 Sdílet Odesláno 26. září 2003 je to jak rika DJ bez beziciho motoru ti to kontroluje stav hladiny oleje a pri bezicim motoru zase teplotu, to ze ti to neukazuje, tak to bude asi chyba na cidle nebo spis na kontaktu co je na motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 26. září 2003 Sdílet Odesláno 26. září 2003 JOJO máte pravdu chlapi, při zapnutí klíčku to změří hladinu oleje a při nastartovaném motoru pak teplotu oleje, ale mám dojem že u SRI to měři jen tu hladinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaris Odesláno 27. září 2003 Sdílet Odesláno 27. září 2003 Zdarek všicni. taky jsem nad tim koumal jestli to je teplota oleje nebo hladina oleje. Při vyplem motoru to měří stav oleje ale při zaplem motoru mě to neměří teplotu. Kde by mohlo být umístěné to čidlo na teplotu? Jestli tam vůbec nějaké je . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 27. září 2003 Sdílet Odesláno 27. září 2003 to cidlo teploty je na zadni strane vany. Casto nebyva zapojene, ale myslim, ze by nemel byt problem to dodelat. TADY si stahnes el. schema motoru u Mi16ky a ten zbytek zapojeni v pojistkove skrince a dal najdes TADY . Takhle to vypada strasne slozite, ale kdyz se v tom zorientujes, tak je to jednoduchy... GoodLuck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 27. září 2003 Sdílet Odesláno 27. září 2003 pro zjednoduseni hledani: Na schematu predku hledej cislo M888 (to je cidlo na te vane) z toho by mel vest drat cislo 30C do cerneho asi 13pin konektoru. Ten je napojeny na levy svazek (ke svetlum a saharam....) Z tama pokracuje pod stejnym cislem (30C) do bileho konektoru propojujiciho motorovy prostor s kabinou... Nereknu ti presne kde je - nevim to (mozna nekde v prostoru pojistkove skrinky (bud bude mit 2 rady po 11 nebo 1 s 22 pinama . .. .. . . . kdyz nad tim tak premyslim taky asi spis 2 rady, nedovedu si predstavit konektor na sirce 22 pinu ) Na tom konektoru je ten drat na pozici 4A.... Z toho propojovaciho konektoru pokracuje primo do palubky (stale pod oznacenim 30C) kde je napojeny na konektoru opet bile barvy a s 10 pinama na ten \"foliovy tistak\" na pristrojovce.... Po tomto harakiri by to uz snad melo chodit samo.... tak a ted se snaz, dalo mi to praci, tak at ti to meri i teplotu!!!!!!!!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaris Odesláno 30. září 2003 Sdílet Odesláno 30. září 2003 Dik za odbornou instruktaž, budu se snažit to zprovoznit. Občas 405 protáhnu a tak by se mě ta teplota hodila. Zatim se mějte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gotrek Odesláno 2. říjen 2003 Sdílet Odesláno 2. říjen 2003 Tak jsem se na to mrkl na mém SRDTíčku a zjistil jsem, že ten budík co mám ukazuje jen hladinu oleje (tudíž při nenastartovaném motoru). Mrkni se jakou máš na tom budíku ikonku - podle toho poznáš co to má měřit (jestli jen hladinu, nebo i teplotu)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.