Guest Agen

bio nafta

26 posts in this topic

mam dotaz koupil sem auto,auto jezdilo v pohode bez mala rok potom snim zacaly bejt problemy ale jako s kazdym ojetym autem pak si dalo na chvilku pauzu a najednou mi zacalo auto chcipat neslo do otacek a divne bouchat tak sem nechal udelat striky (stalo me to 8000) a v pohode auto jezdilo zase rok,vcera zacalo zase stavkovat uplne stejne problemy jako minule zase uplne zabetonovane striky tak sem je nechal vymenit(zejtra je tam namontuju zpatky) a kdyz uz sem byl v tom chtel sem vymenit palivovej filtr tak ho vyndam a koukam na dne obalu filtru uplne takova nejaka divna mazlava sracka vypadalo to jako vaselina mluvil sem s jednim znamym a ten rikal ze tohle dela bio nafta ale co to auto mam tak sem tam bio naftu netal mam sni spatne zkusenosti , a mam podezreni ze predchozi majitel asi jezdil na bio naftu a ta jeste muze bejt usazena nekde v nadrzi a postupne se uvolnovat tak jeste vypustim nadrz abych se presvedcil jestli tam jeste nejsou nejaky zbytky ty bio nafty ale chtel sem se zeptat jestli existuje nejakej pripravek na odstraneni ty srazeny bio nafty benzinem to jde umejt hodne spatne tak bych poteboval radu cim to kdyztak odstanit a cim to odstranit i z potribu od nadrze k motoru prootze se mi nechce davat penize za novou nadrz a novy potrubi dekuji za odpovedi:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě by to chtělo napsat jaké máš auto. Jinak není bionafta, jako bionafta. Na tu od OMV jsem se něco najezdil a absolutně bez problémů. Pravda, střídal jsem to s normální naftou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to auto na podnikani Renault express ale jinak mam taky peugeotka:D:D:super:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

a taky sem neco zaslech ze kdyz se na tu bionaftu jezdi kazdej den nebo nejak castejs tak je to v poho ale kdyz se na to nejakou dobu nejezdi tak to udela takovou srazeninu na dne a taky nevim jak dlouho tostalo v tom bazaru a jeste mi to tak 2 mesice satlo v garazi tak nevim no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se SETOU mi ležel motor půl roku, a nestalo se vůbec nic. Holt není bio jako bio... Nicméně to už je hodně historie, to je tak 5 let zpátky. Nelil tam místo bio spíše stolní olej?

Každopádně pryskyřici z bio složky neodstraníš. Pokud je tím zas*aná nádrž, skoro bych zkusil koupit jinou...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to nevím, jak má tenhle Rencek dělanou nádrž. Asi bych jí vyndal a zkusil vyčistit párou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

-S touto sraženinou sem se setkal letos po zimě v filtru nafty. Nevím původ , ale přez zimu jezdím na naftu a používal jsem aditiva od Ekolube na údržbu nafty. Něž něco naliju do nádrže tak se dívám co to je. Mělo to hnědou barvu a připadalo mi , že tam vidím nějaké černé nebo hnědé částečky a ta zraženina v fitlru byla velmi podobná té od aditiva.

-Jinak se s kalem setkávám při přechodu z nafty na RO. Nafta je špinavá a RO je v potravinářské čistotě a nabaluje na sebe bordel ze dna nádrže a natlačí ho do filtru.Při provozu na RO je filtr stále stejné barvy , ale stačí jedna nádrž nafty a hned je filtr načernalý.

Text je záměrně rozdělen ,aby se neslučovaly dvě různé věci.V různých časových úsecích.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na bonaftu jsem najezdil už snad více než 200 tisíc km. Citroen bx 1,7 TD, Peugeot 405 SRDT a nikdy nebyl žádný problém. V obou autech čerpadlo BOSCH. Když je čerpadlo LUKAS, tak jsou prý problémy (nevím, neměl jsem, neznám) V poslední době tu a tam přidávám taky trochu stolního oleje a jezdím pořád. Když to sežralo bionaftu, sežere i stolní olej. Kdyby nastal problém, dám vědět.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevím po krnově jezdí jedna hranolka(P205) a to autko asi nevidělo poslední dva roky nic jineho než olej a nijak mu to nevadí čerpadlo neprolína zatim v klidu myslím že to je spíš kus od kusu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslíš tohle ?

Tohle dělá BIO - ona má takové trochu detergentní účinky - takhle vypadal palivovej filtr asi po 4 tkm na bio.

Pak mi auto za čtrvt roku a dalších 5 tkm zamrzlo, měl jsem podezření na filtr, a byl úplně čistej.

Ty úsady jsou ze staré "plnotučné" nafty, tenhle sajrajt máte v nádrži, pokud třeba jezdíte na nekvalitní naftu.

Hele, jseš dobrej - když diesel přestává startovat, je třeba vyměnit palivovej filtr za 77,- Kč ( a ne vstřiky za 2000,-)

Autí pak startuje bez plynu na první ťuknutí.

A neříkej mi, že jsi palivovej filt nikdy neměnil...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no hele ten palivovej filtr nemuzu na toho srace vubec nkde sehnat je to zas nejakej atypickej byl sem v prodejne a ty rikaly ze v tomhle aute vubec takovej neni (asi je tam z neceho jinyho) tak sem ho umyl v benzinu sice je to prasarna ale da se to, no a ty vstriky bylo potreba vymenit protoze mi to cerpadlar zkousel protlacit na 200 a ani stim nehnul byly uplne v prdeli a dneska sem tam ty vstriky namontoval a nic neslo to jak by melo vubec mi nesel do votacek tak sem to vsemozne vyzkousel rovnou na primo bez fpumpicky protoze sem myslel ze to dela ten filtr a nic a kdyz sem povoloval holendry na pumpe tak to bylo saslemovany tema sracema z ty nafty,pak sem zkousel ze budu pridavat plyn a budu pumpovat a hle najednou sel do votacek tak sem myslel ze mi nedava cerpadlo ale kdyz sem povoloval potrubi vod cerpadla ke vstrikum tak davalo pak sem jeste zkusil nalejt do petky ve ktery sem mel ty saci hadicky nejakou tekutinu co sem koupil na benzince a hle po chvili pumpovani najednou motor sel jak ma tak sem ho jel projet a motor uz beha jako hodinky tak nevim jestli me to nekde nenecha:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeste ne zejtra se tam chystam abay mi kdyztak nekde sehanly ten filtr uz me to sere voe kram jeden te fakt pica uto a jeste to ma ve znaku:):)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jeste bych potreboval poradt mam soukromou 309 jezdi v poho ale vobcas kdyz stojim z kopce tak ho nenastartuju musim mu jit napumpovat asi mi stejka nafta ale pred filtr sem dal zpetnej ventil a vono to dela porad tak nevim jestli novy cerpadlo nebo ho nechat jenom postelovat nechat vymenit ty zpetaky v nem a nebo jestli stimhle mate nekdo zkusenosti tak jestli nevite cim by to mohlo jeste bejt hadicky sou vsechny vymeneny (krome potrubi co je vod nadrze k motoru) ale jinak na tom sacim kosi a vsude sou novy

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, zejtra seženeš tak husu .. ehm, je Husa, je státní svátek.

Logicky, ne : Mám Renaulta, v mém oblíbeném obchodě filtr nemají, nezmatkuju a koupím filtr přímo u Renaulta. Dostaneš sice značkovej, ale bude jen o pár desetikorun dražší ...

Víš, co jsi zbytečně ztratil času (a peněz) běháním okolo toho filtru ?

A to, že to auto je wergl - hmm, jak se kdo o auto stará, takový ho mám...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nj tak jako kdyz to auto ujede denne 150km tak nevim nevim jak by ses chtel vo nej starat a ze je svatek vim jen sem si to neuvedomil tak tam zajedu v pondeli no de vo hvno a jako rek bych ze sem tu nejak moc extra nezmatkoval protoze ty prodejny kde sem ho shanel mam celkem blizko baraku takze sem ani nepromrhal moc casu a penez spis starosti...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jako pravidelny prohlidky a tak mas olej pravidlne menenej ale jak rikam kdyz snim denne nalitam takovejch kilometru tak se prece jenom sem tam neco vysere a jeste k tomu to bylo auto z bazace takze nevim jak se ktomu choval predchozi majitel treba takhle vypada pekne ale nevim jak mu daval kour treba ho honil a ten motor si uz taky neco vdslouzil a nasranej sem proto ze to auto potrebuju denne a tim ze ho nemam mi utikaj ksefty..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud s autem najedu měsíčně okolo 4-5 tkm, tak při výměně oleje vyměním všechny filtry - je to investice v řádu stokorun a autí pak jezdí v pohodě.

To je prostě to nejmenší, co můžeš udělat.

Myslím, že tobě jde o spolehlivost především.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nj to prave de no jako kdyz necham vymenit vsechny filtry a olej vod automechanika prootze si to potrebuju odepsat z dani tak kdyz mi do faktury napise ze co sem chtel mi vymenil ze mi vymenil vzduchovej palivovej i olejovej tak si myslim ze ho vymenil poctive a ne ze je jenom vycistil nebo vyfoukal vzduchem a kdyz se na to pak po chvilce kouknu tak sou vsechny filtry v prdeli ale hlavne ten palivovej a to netankuju zadny sracky a tankuju jenom u jedny cerpaci stanice u znamyho u ktery mam zaruku ze tam netankuju zadny sracky. takze nepotrebuju rady ve smyslu ze kdyz menim filtr oljovej tak mam vymenit i palivovej to vim taky nejsem prece trotl abych si voddelal auto timhle zpusobem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.