Sign in to follow this  
Followers 0
Wasabi

Světla na 405

19 posts in this topic

Haleluja všichni Ježíš vás miluje:D

Chtěl bych se zeptat jak to je . Koupil jsem si na vrakáči nový světla jsou to ty s přídavnejma dálkovejma. Ale před tím jsem tam měl ty obyčejný. Chci to zapojit ale nevím přesně jak. Teda jednoduchej obvod bych zvlád ale myslím že bych to měl prohnat přes nějaký relé. No a odkud si vzít š?ávu?. Jo a taky by mě zajímalo kam se dá pak ten vypínač, není to vedle toho mlhovýho vypínače? Jo ten vypínač by se mi hodil kdyby ho někdo měl dvakrát. Taky bych se chtěl zeptat na to když mi blbne hydraulika na ovládání světel dá se to opravit? Asi tam bude vzduch nebo co. Danke vám všem za ochotu.:)

[Editován dne 25/9/03 Wasabi]

Share this post


Link to post
Share on other sites

O hydraulice na svetla jsem psal asi pred pul rokem, jde to snadno.

Svetla jedine pres rele, ale kdyz o tom premyslim, nestacilo by ti puvodni zapojeni? Jaky tam mas zarovky? H4 potrebovala 3 draty, ale H1 nebo H7 jen dva, takze by mohlo stacit jen ten prislusnej drat na dalku protahnout.

[Editován dne 25/9/03 Dydzej]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám taky ty světla s přídavnejma ale nesvítěj mě prošel jsem to celé a nevím proč žárovky dobrý ale nějak tam nejde proud a nevím proč .. :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Světla s přídavnejma dálkovejma tzv.\"dvoulampovky\" nepotřebujou v originálním fabrickým zapojení žádný přídavný relé oproti klasické jednolampové konstrukci. Přídavná dálková žárovka je pouze napojená paralelně na dálkové vlákno na kombinované H4. Čili lapidárně řečeno stačí pouze rozbočit dálkový vedení a napojit na konektor přídavný H7.

Share this post


Link to post
Share on other sites

když už jste u těch světel, tak mám taky dotaz... jak poznám, jestli mám ovládání sklonu hydraulický nebo elektrický? nevidím ani motorky ani hadičky... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Máš vůbec ovládání sklonu světel z kabiny? Setkal jsem s provedením, kdy byl sklon nastavován u každého světlometu samostatně páčkou, která byla přístupná po otevření kapoty. Jinak elektrické ovládání má motorek u každého světla, hydraulické - pístek u každého světla, kapalina je vedená tuhýmy hadicemi z kabiny (vypydají jako kabel průměr cca 3mm).

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Impact: Hydraulika sedávala do starých modelů, elektrika do nových (hovořím o 405).

V obou případech jsou ovlácací prvky zhruba na stejných místech, jen se liší v provedení. Hydraulika má otočný regulátor a elektrika tzv. roller (4 polohy). Jo a regulátory sou umístěný na levo od volantu. Zhruba v těch místech, co may oktávky rozsvěcení světel. :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Dydzej: Díky za rady půjdu se nna to kouknout ale co tam teda mám nalejt přečet jsem si tolik názorů a padla tam i whiskey tak to fakt nevím a vzorek se mi nechce posílat do laborky:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jinak koukal jsem že v tý lampě mám h4 a potom asi h1 na vrakáči k tomu vedlo 5 drátů 3 byly v čokoládě pro h4 a 2 pro h1 no a já tam mám jen tři pro h4 tak jsem nevěděl jak na to myslel jsem že ty h1 maj samostatnej vypínač a oni zatím svítěj dohromady s h4 tak to jsem netušil. Potom to zapojení není problém. Proklemuju to hřebíkama a zaleju vodou:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem Wasabi

To Dydzej: Díky za rady půjdu se nna to kouknout ale co tam teda mám nalejt přečet jsem si tolik názorů a padla tam i whiskey tak to fakt nevím a vzorek se mi nechce posílat do laborky:D

staci cokoliv co nezmrzne... skodovkari pouzivaji normalni nemrznouci kapalinu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolik bych mohl dostat za ty starý světla? Chrom je v hajzlu ale skla jsou dobrý

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sú pridavne dialkove?

Myslel som, že sú to hmlové svetlá.

Aj podla kresby lučov mi to tak vyzerá - svieti to presne ako hmlovka. Tak som to aj zapojil k relé hmlových svetiel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem ludom

To sú pridavne dialkove?

Myslel som, že sú to hmlové svetlá.

Aj podla kresby lučov mi to tak vyzerá - svieti to presne ako hmlovka. Tak som to aj zapojil k relé hmlových svetiel.

ty vnitřní jsou dálkový... přídavné mlhovky se u 405tky dávaly do nárazníku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napíše mi někdo kolik má koukat ten pístek u tý hydrauliky na světla? mám dva kámoše a oba to maj v h....u. Takže nevím kolik. Nacpal jsem toho tam tolik če mi vylezl skoro 3 cm a když zalezl tak asi něco přes 1 cm. Help help.

[Editován dne 29/9/03 Wasabi]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wasabi: konektor na H1? Normalne v kazdejch autopotrebach. Je to standardni velikost, jen nevim jaka. Pistek si udelej symetricky a pak to dolad na svetlech a mas to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danke myslel jsem si to že když to udělám na obouch stejně tak to bude ok ale měl jsem strach abych tam toho nenacpal moc anebyl v těch hadičkách velkej tlak. Dal jsem tam hydtaulickej olej je to gut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem to vyřešil s těma světlama tak že jsem to prohnal přes čokolády přímo v lampě a je to. Na dálku z čokolády mi to nechtělo svítit, nevím proč kostru jsem si udělal ale nešlo to, musel jsem udělat kostru přímo v lampě z h4..... no prostě elektrika to není můj dobrej kámoš. Tak snad mi to bude sloužit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.