Sign in to follow this  
Followers 0
Smoke

Dostupnost nahradnich dilu 205GTI

25 posts in this topic

Ahoj vsem,planuji si koupit Peugeota 205GTI.Chci male sportovni a levne auto do 30000,-,takze jina volba snad ani nemuze byt. Je tezke sehnat v peknem stavu novy model do 1.8 objemu. Jeste nez koupim bych potreboval zjistit jednu vec, a sice jestli se daji na GTi-cko sehnat nahradni dily?,kdyz je GTi-cek pomerne malo. A jestli pasuji nahradni dily i z obycejnych 205-petek? Pokud nekdo odpovi na moje otazky,predem moc diky,pomuzete mi vyresit par zahad,ktere me trapi. PS(nerad bych koupil neco na co nesezenu dily).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seženeš cokoli, mám dokonce jedno na prodej, ale je to 1,9. Těch dílů je hafo, i nových z druhovýroby, stejný motory a díly jsou v některých citroenech.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mám 1.9 gti a seenu na to vše a poměrně za lacino doporučiji 1.9 gti 88kw

Share this post


Link to post
Share on other sites

se sehnáním dílů není problém. záleží jestli chceš nové, nebo použité. i tady na klubu je několik lidí, co mají díly z aut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to super,diky moc za odpovedi urite jdu teda do toho jestli neco pekneho sezenu,chcu se stim mazlit. Chci 1.8 kvuli levnejsi pojistce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

okud chceš obsah do 1.8, tak musíš shánět 1.6 gti.

gti-čka jsou jen 1.6 a 1.9.

ale kupuj raději podle stavu auta a ne podle obsahu motoru.

protože ty 2000 kč, které možná ušetříš na povinném, můžeš obratem utratit při opravě, když koupíš horší 1.6...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo a náhradní díly z obyčejných 205 určitě nejdou na Gti. jiný brzdy, náprava atd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha tak proto v inzeratech vidim jen 1,6 a 1,9,jsem nekde videl jeden inzerat na 1,8 a to me zmatlo.Sakra tak to abych koupil 1,9 a platil pojistku pres 8litru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Smoke

aha tak proto v inzeratech vidim jen 1,6 a 1,9,jsem nekde videl jeden inzerat na 1,8 a to me zmatlo.Sakra tak to abych koupil 1,9 a platil pojistku pres 8litru.

Neřeš pojistku, řeš stav! Auto se nekupuje podle pojistky, těch pár tisíc navíc na pojistce je absolutně směšných proti tomu, co do auta vysolíš, když nebudeš kupovat výhradně podle stavu. A jen tak mimochodem - 1,6 má znatelně kratší převody, takže při stejném stylu jízdy žere o hodně víc než 1,9...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Původně zaslal: Smoke

aha tak proto v inzeratech vidim jen 1,6 a 1,9,jsem nekde videl jeden inzerat na 1,8 a to me zmatlo.Sakra tak to abych koupil 1,9 a platil pojistku pres 8litru.

Neřeš pojistku, řeš stav! Auto se nekupuje podle pojistky, těch pár tisíc navíc na pojistce je absolutně směšných proti tomu, co do auta vysolíš, když nebudeš kupovat výhradně podle stavu. A jen tak mimochodem - 1,6 má znatelně kratší převody, takže při stejném stylu jízdy žere o hodně víc než 1,9...

Moje řeč, když koupíš vrak, necháš v tom pak kalhoty. Vím moc dobře o čem oddie mluví, sám jsem to koupil za 35t. a narval jsem do toho postupně možná dalších 85t (teda včetně sad disků a gum, takže to se nepočítá).

Share this post


Link to post
Share on other sites

já vždycky říkal .. GTI je 100 tKč !

Prostě, není to auto pro studenta ( to je obyčejný D nebo 1,4 i)

GTi je kapitola sama pro sebe .. náhradní jsou díly 2x dražší než na non-GTi,

Hezké GTI (tj. takové GTi, které se ti v zatáčce nerozpadne) vyjde na 60-100 tKč

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak ted si rekl strasnou blbost, je pravda ze dily jsou o neco drazsi, ale tak akutni to zas neni ja s ited stavim novy gti a s tim aby mi to jelo tak jak ma do toho dam 25 000 tech tvych 60-100 by muselo byt s perfektnim lakem, podvozkem, prakticky vsechno novy, udelany motor atd atd. spis by se melo zvazit to jestli ses dobry ridic a po tydnu ses v tom nevystipal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samozřejmě se tu bavíme o "udělaným motoru", spojce, atd., mmch. těch tvých 25000 dáš právě tak jenom za to (teda když je to kompletní GO, za kdejakou fušeřinu dáš asi míň).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Smoke

aha tak proto v inzeratech vidim jen 1,6 a 1,9,jsem nekde videl jeden inzerat na 1,8 a to me zmatlo.Sakra tak to abych koupil 1,9 a platil pojistku pres 8litru.

Povinny ruceni mam u Generali, a rocne to je bez bonusu tusim 6300kc. Jo a kdyz to srovnam s mamou, ktera plati na ten samej obsah (nebojte nema GTi :D ma TDi) u Cesky sporitelny s bonusama za x let asi 8300kc rocne...no fuj :D:D

Vim ze zalezi na kryti atd, ale jako student shanim co nejlevnejsi :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

já vždycky říkal .. GTI je 100 tKč !

Prostě, není to auto pro studenta( to je obyčejný D nebo 1,4 i)

GTi je kapitola sama pro sebe .. náhradní jsou díly 2x dražší než na non-GTi,

Hezké GTI (tj. takové GTi, které se ti v zatáčce nerozpadne) vyjde na 60-100 tKč

Ja sem student, a taky to utahnu :aut:D Je to sice trochu narocnejsi, ale jde to :D:D Sem tam naka brigada to vyresi :aut

[upravil dne 5.7.2007 Marcel205Gti]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: 205GtiHanz

tak ted si rekl strasnou blbost, je pravda ze dily jsou o neco drazsi, ale tak akutni to zas neni ja s ited stavim novy gti a s tim aby mi to jelo tak jak ma do toho dam 25 000 tech tvych 60-100 by muselo byt s perfektnim lakem, podvozkem, prakticky vsechno novy, udelany motor atd atd. spis by se melo zvazit to jestli ses dobry ridic a po tydnu ses v tom nevystipal

Strašnou blbost říkáš spíš ty. Pokud vezmu, že si někdo ten servis neudělá sám - a to si asi dotyčný neudělá, prtože by se tu takhle neptal - tak pokud se bavíme o udělání auta aby skutečně fungovalo jak má, a ne o nějakém zmatlání z nejlevnějších sraček, co se kde posbírají, tak to také může v těchto relacích:

Solidní přední rameno = 4000 (sračky za 1800 přede mnou zmiňovat nemusíte, vím jak vypadaj), takže celá přední náprava - ramena, čepy, kosti, geo je přes 10tis. Solidní repase zadní nápravy vč. nových silentbloků = dalších 10tis (odkazy na Příbram si strčte víte kam, nedal bych to tam ani zadarmo). K tomu kompletní slušné brzdy (opravdu si nedávám na auta destičky a kotouče Starline, natož na auto stylu GTI...), včetně kompletního brzdového vedení (všechny hadice a všechny trubky, neb zvlášť u 205 ty zadní hnijou) - a máme to dalších 10tis. A tyhle tři věci je třeba udělat na 90% 205-tek, co se tady vyskytují (a těch zbylých 10% je k mání jen za draho, a ne za pár šupů...). No a pokračujem: motor - minimálně rozvody, ale vzhledem k tomu, jak jsou tyhle motory utahané, GO vůbec není od věci (případ Hollyho). Ono to sice děsně "jede" i tak, ale rozdíl u toho motoru po GO je zatraceně znatelný. Pak se nám taky může vyskytnout spojčička (s těmihle auty se nejezdí piánko, tudíž více trpí, a před prodejem jí těžko někdo bude měnit), poloosy (ty jsou bolestí všech starých pažoutů), divil bych se, kdyby nebyl potřeba výfuk, a taky nějaké slušné pneu. Plus dalších pár dbrobností... Když tohle všechno spočítám, a přidám k tomu nějaký ten roční provoz (náplně, ale i brzdy dlouho nevydrží atd.), kupodivu ta Hollyho částka za dobře udržované auto sedí nachlup.

A jsou i větší extrémy - když si vezmu Bohoušovu ex-205GTI, tak ta stála provozně ještě podstatně víc, anžto Bohouš byl puntičkář. Taky se ta jeho 205-ka prodala za 60tis, když byla v takovémhle stavu... Nebo když vezmu jinou podobnou od Jehlixe - tam to ještě naskákalo o ten Mi16 motor, ale jinak to bylo v podobných řádech. Toto jsou auta, které jsou ve stavu, jak mají skutečně být - a ne vraky zmatlané za pár korun, kór po několika náctiletých majitelích smrdících korunou, kteří dlouhodobě zanedbávali údržbu, a jen zoufale polepovali co se vysypalo (samozřejmě co nejlevněji).

[upravil dne 7/5/07 oddie]

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO, souhlasim s Oddiem, i kdyz sem taky jeste na chvilku nactiletej! A tak trochu mi prijde ze utocis "treba" i na me :roll. Ale udrzbu auta rozhodne nezanedbavam, a i kdyz tech penez zrovna moc nemam, tak ale rozhodne nic nelepim az kdyz se to vysere, naopak se tomu snazim predchazet! A nezlob se na me, ty kdybys byl jeste student a predpokladal ze to auto tak pristi rok, max rok a pul budes prodavat, nasypal bys do nej tech 60tis a pak ho stezi za 30tis prodaval?? No nezlob se na me, ale to mi pro "studenty" prijde dost neekonomicky :) Takhle muze sypat do auta penize treba muj tata, kterej na to vydelava, ma auto na par let a jezdi v tom cela rodina atd atd..

Tolik na obranu "chudejch studentu" , kteri v samotny podstate ani nemuzou za to, ze po nich neni auto tip-top :D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já když jsem byl chudej student, tak jsem si právě z tohoto důvodu nepořizoval tu nejprůserovější verzi, co se ceny provozu týče, ale pořídil jsem si verzi provozně úměrnou peněžence. A tímto se vracíme zpět k onomu Vix-ově výroku "není to auto pro studenta" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No přikláním jse k názoru oddieho,GTI do dvacky fakt skvělá koupě:D:D

No já mám zas výhodu v nevýhodu,že ještě nemám řidíčák,tudíš s Míčkem nemůžu jezdit a tím pádem ,,mám" na náhradní díly.Když to tak spočítám tak mě taky Mi 16 stála už kolem 10000kč na nd a to je jenom začátek,protože když jse na to člověk podívá dukladněji,co by kde vše chtělo,tak nejenom že se mu chce brečet ale vidí to tak na finálních min 50000kč:(

PS:Ještě že jsou ty brigády:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.