mifa

Kompresor klimatizace

7 posts in this topic

Tak jsem se právě vrátil z servisu na klimu a verdikt mě skoro položil.Únik na těle kompresoru ze spodní části.Byla by nějaká rada,zda má cenu tu zkusit nějak přetěsnit,či rovnou shánět nový a když ano tak nějaké doporučení na koupi.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nový vychází kolem cca 15 000Kč:( Moc příjemná cena to teda není!!! Přetěsnění lze, ale to zkus obvolat pár servisů, které se tim zabývají, ale myslím, že cena nebude také malá...součásti na tyhle věcičky jsou dost drahý. Byl jsem na výměně ložiska u řeměnice a oprava vč. práce vyšplhala na 4 500Kč, byl jsem někde na Kladně (Stř. kraj - ale za boha si nemůžu vzpomenout na firmu! - teda rád jsem na ni zapoměl - zkusím se po ní podívat, třeba jen za optání co vychází přetěsnění, ale nic neslibuji, už je to víc jak rok!

Záleží jak pochodíš u orientační ceny přetěsnění, ale jinak bych se nebál koupit starší s tim (např.: na annonci z bouračky či vrakáče - ale na ten inzerát se můžeš o autě více dozvědět - kolik měl motor najeto), že se Ti v servisu na něj podívají a popřípadě ho můžes vrátit zpět prodejci, vrakáče u nás to dělají!:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lidičky naskytla se mi možnost koupě nového kompresoru,ale potřeboval bych zjistit typ kompresoru a počet drážek na řemenu,po zkoušce prstem se mi zdálo,že má 6 výstupků.nemáte možnost zjistit typ kompresoru,je tam krásně utopený a navíc krásně špinavý a nechce se mi oddělávat ty plasty pod motorem abych zjistil typ.Mám 406 2.0 hdi rok 00:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mifa

Lidičky naskytla se mi možnost koupě nového kompresoru,ale potřeboval bych zjistit typ kompresoru a počet drážek na řemenu,po zkoušce prstem se mi zdálo,že má 6 výstupků.nemáte možnost zjistit typ kompresoru,je tam krásně utopený a navíc krásně špinavý a nechce se mi oddělávat ty plasty pod motorem abych zjistil typ.Mám 406 2.0 hdi rok 00:myslim

Má 6 drážek. Vím to, protože jsem čerpadlo posilovače řízení.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mifa

Tak jsem se právě vrátil z servisu na klimu a verdikt mě skoro položil.Únik na těle kompresoru ze spodní části.Byla by nějaká rada,zda má cenu tu zkusit nějak přetěsnit,či rovnou shánět nový a když ano tak nějaké doporučení na koupi.:(

Tak kompresor už je,na vrakáči u Kadaně za 3500 kč,vypadal skoro jako nový,jinak ne něm byla cedulka Citroen C5,již je namontován,jen se ukázala další netěsnost na trubce,takže mě to čeká 1.8 zas,servisman ale bude muset rozebrat asi půlku věcí v motorovém prostoru,takže je to seriál na pokračování a hlavně další útok na peněženku.:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.