Sign in to follow this  
Followers 0
chotemicak

výměna ložiska př. kola

13 posts in this topic

Zdravím všechny zkoušel jsem hledat ale nepovedlo se. Budu potřebovat vyměnit ložiska v předních kolech a nevím pořádně jak na to. Proto prosím o radu a nějaký postup. Je to 205 1.9D r.v.91 díky moc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

možná to bude působit, že jsem proti domácímu kutění - ale být tebou, nechal bych si to vyměnit v servisu. Sice to bude o pár stovek dražší, ale oni tam ví jak na to, mají na to cajk a dají ti na to takový papír, kde bude napsáno : záruka !

Fakt měnit ložisko není sranda - a než jedno zkazit ... a kupovat druhý ...

http://www.peugeot-club.com/index.php?/topic/14821-xmb/#163027

http://www.peugeot-club.com/index.php?/topic/6621-xmb/#68360

http://www.peugeot-club.com/index.php?/topic/6202-xmb/#64103

http://www.peugeot-club.com/index.php?/topic/1614-xmb/#17223

k tomu poslednímu .. kam se všichni ti lidi poděli ...:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dík za odkazy něco snad vymyslím ale vypadá to na servis páč nemám lis. :papa

Jo a taky sem koukal že jsem některý ještě neviděl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud mas dobry sverak a jsi trochu zrucny klidne se do toho pust.jsou 2 problemy o kterych tu nikdo nemluvi.budes potrebovat karboflex k rozbrouseni vnitrniho krouzku loziska ktery ti zustane na naboji kola to je to kde budou 4 kolove zavity.ten naboj dukladne opravdu poctive zkontroluj.take sa da opravit ale to musis mit soustruh.pokud tam bude jakakoliv nerovnost tak opravit a nebo vymenit.zanedbas to a mas po lozisku.druhy problem je vyndat vnejsi krouzek z tehlice.byva to zarezle.autogen zapomen je to z ocelolitiny a nerad to vidim!!!pokud se rozhodnes do toho pustit reknu ti fintu jak na to.niceho se neboj na vyrazeni stareho loziska ti staci kladivo a kus kulatiny zbytek zvladne sverak.jeste pozor pri zpetne lisovani(sverakem) na naboj kola.loziko se sklada ze dvou vnitrnich krouzku prvni nevadi ale az budes u toho druheho tak ho musis rozeprit jinak ti vyskoci.to je cely problem predniho loziska a nemysli si ze v servisu pouzivaji lis je to pomale a nevydelali by si.kdyz budes mit problem ozvy se a reknu ti tu fintu na ten vnejsi krouzek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nic ve zlém :

vidíš...místo lisu abys kupoval pořádnej svěrák a soustruh (ten yb mohl být lehce jetej, ne ?)

A celá sranda ti zabere tak 10 h času (než na to přijdeš, vyndáš těhlici etc.)

Nechci tě zrazovat, ani ochudit o nějakou fintu, ale ten servis ať používá cokoliv, tak ti nakonec dá papír s kouzelným slůvkem - Záruka.

Já bych takovéhle harakiri kvůli 600,- (co si vezme servis za výměnu), ani nepodstupoval, kór, když kvalitní ložisko stojí 1200,-

Jenže já jsem už línej, sám si už měním tak akorát olej a filtry, tak mě nesmíš brát tak vážně.

Ostatně, je to tvoje auto, tvoje peníze a tvoje rozhodnutí ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tvuj nazor je sice dobry ale... lozisko 1200 a 600 je 1800.kdyz prijedes udelam ti to za 300 kila a za hodinu odjizdis.at nezeru za hodinu a pul.toto forum jsem si myslel je urcene k diskuzim a radam a ne k posilani do servisu,toto je zas muj nazor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jsem mechanik asouhlasim s vixem , vim co je to za kurvarnu sundat těhlici, co když mu nepujdou povolit čepy,poloosa apod? v servise je autogen , lis ,popř. geometrie ktere se stejně nevyhne (odklon), ahlavně ZARUKA je ZARUKA!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

on ti nikdo ten názor nebere - pokud v tom děláš, tak žádnej problém.

Jenže, když někdo položí otázku, "jak vyměnit ložisko" a ví o tom kulový, tak je pro něj lepší, aby s tím jel do servisu, kde mu to vymění - jo, svépomocí se dá všechno, lis si půjčit apod.

Jenže v reálu pak takový neznalý človíček okolo toho bude skákat 10 hodin, vztekat se a otravovat spoustu známejch.

V servise dá, ať nežeru 600,- (za 300,- jsi z levnýho kraje, nebo si své práce nevážíš) a dostane za to opravené auto a paragon se zárukou (ty záruku poskytuješ?). Servis to zmákne za 2 hodiny a on může těch zbylých 8 vydělávat na výměnu i to ložisko ;)

Na druhou stranu, když to tam narazí a ono se mu to po 3000 km rozpadne, tak vyhodil 1200,- za ložisko a ztratil 10 hodin času, nehledě na to, že to teď už do servisu dá.

V domácích podmínkách jde dělat cokoliv, ale bez záruky.

P.S:: Když už máš dole tu těhlici, tak GEO je v ceně těch 300,- ? :roker

Já Peugeoty mám rád ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobra chlapci mate pravdu.kolega chtel poradit a zjistit co to obnasi.tak jsem to pochopil ja.jen chci jeste rict ze bych chtel byt u toho jak neco reklamujete v servisu.cas nervy bez auta cekani na opravu atd.jsem zrucny a mam vybavenou dilnu jen mi nejde elektronika.nalada pohodova.toto je muj posledni prizpevek s forem koncim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: palete

tvuj nazor je sice dobry ale... lozisko 1200 a 600 je 1800.kdyz prijedes udelam ti to za 300 kila a za hodinu odjizdis.at nezeru za hodinu a pul.toto forum jsem si myslel je urcene k diskuzim a radam a ne k posilani do servisu,toto je zas muj nazor.

to jsou zas naše názory .Nechápu proč s forem chceš končit.

Rozhodnutí je čistě na něm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemuzu to vydrzet abych jeste nenapsal.toto forum je skvela vec rad si tu ctu(kdyz mam cas) ale ja sem nepatrim.jsem totiz fanda do aut a autodopravy cely zivot se tocim kolem aut.vzdycky jsem mel radost kdyz jsem nekomu mohl pomoci.je to pro me cest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na vyndání starého vnějšího kroužku z těhlice je totiž strašně tajná finta, kterou zná jen opravdu pár zasvěcených :D např. že stačí ten vnější kroužek dokola ovařit COčkem, a on po vychladnutí vypadne, nebo se lehce vyklepne. A jasně, servisy si pořídí lis, vrazí do něj prachy, a pak jej nepoužívají, protože je to pomalé, a nevydělaly by si. No musím se jít kouknout na lis, co je na něm tak děsně pomalé, kór ve srovnání se svěrákem, s kterým musím ručně točit, kdežto u lisu to za mě obstará hydraulické čerpadlo... a řeknu kolegům, aby ten lis nepoužívali, páč si nevydělaj :D Na montáž nového ložiska je ještě tajnější finta, kterou dotyčný určitě skoro vymyslel, a za nic by jí nenapsal do nějakého fóra... například že když se to ložisko strčí předem do mrazáku, že jde nalisovat podstatně lehčeji, že...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pánové Pánové, já jsem nechtěl aby se tu kvůli mě zbytečně dohadovalo. Jen jsem chtěl zjistit postup abych věděl jestli se mi do toho chce nebo to někomu radši zaplatím.

:myslim:myslim

palete: proč bys končil s fórem ? podle toho co píšeš to vypadá že víš o čem mluvíš a takovýhle lidičky já tady potřebuju:super:D :potlesk

oddie: tak se do něho hned tak nepoušťej já myslím že by nám ty finty napsal klidně i sem na fórum:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.