bullseye

Maže se paměť

15 posts in this topic

Zdravím.Dneska jsem celej den strávil u zapojování autorádia ( SONY CDX S2220,mp3 4x50W) v Peugeotu 206 XS rv.2002 a jde mi z toho hlava kolem... Problém není v tom,že bych ho nedokázal rozjet ...šlape mi už rok ,ale stále se mi po vypnutí maže paměť.Už mě to za ten rok začíná pěkně štvát,pořád přecvakávat z 1.skladby na 80. .ladit basy výšky apod....Původní rádio bylo sériové na kazety,konektor sem byl nucen ucvaknout protože nepasoval a trčí mi z palubky asi 7-8 drátů...Zkoušel jsem už mnoho variant prohazovaní napájení +12V ,toto napětí mi po proměření dává červený kabel (mělo by být stálé +12V),žlutý a modrý...ale jakákoliv kombinace je bez výsledku.Vypnu klíček,počkám asi minutu cvakne poprvé relátko,to ještě napětí drží ,pak za pul minuty znovu relátko a paměť je zase prázdná.Proměřoval jsem všechny plusy,jak cvakají ty relátka tak se to napětí přepíná mezi tím červeným žlutým a modrým kabelem,ale žádný nedrží STALYCH 12V ...a přitom původní rádio na těchto káblech drželo paměť v pohodě ...dokonce se mi nuluje i displej na datum a hodiny (uprostřed palubky nad větráním) ....nesetkal se někdy někdo s něčím podobným...díky za jakoukoliv radu

Share this post


Link to post
Share on other sites

V jednou kabelu ti musi drzet +12v aby ti radio udrzelo pamet a druhy kablik take s +12v ale az po zapnuti klicku ,pokud nenajdes zadny ktery ti vyhovuje tak si ho natahni znova ;) vetsinou je to posledni moznost

Share this post


Link to post
Share on other sites

asi tak jak píše Blackrider.ten kábl se stálim napětím by tam měl bejt.když sem měnil já rádio(taky sony) tak sem ho připojil normálně na ten ISO konektor a chodí mi v poho.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemáš tam už BSI? Problém může být i v tom. Tyhle nový modely si rádi hrajou na hru "Economy mode". :myslim

Jinak ta sonka asi nic moc, když nemá EEPROMku kde si vše uloží a pamatuje ikdyž je bez napájení.

[upravil dne 3/7/07 Dave_k]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapy ja sem to uz tak nejak vyresil ...natahl jsem si stalych 12V z pojistek , pripojil a no problem ....ale stejne v tom aute neni neco v poradku ... protoze ted uz mi sice radio drzi pamet ,ale problem je ten palubni display ,ten ji nedrzi pořád ...pokazdy kdyz znovu sednu a nastartuju bliká nastaveni datumu a hodin a všechno je vynulovaný ...:bojim ... je možný že tam je spaleny naky relatko nebo neco ? jako ten display me moc nesere ...ale kdyby nekdo vedel co s tim tak pisnete ,thanks :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo a jinak ten cervenej kabl z palubky,co mel davat tech stabilnich 12V dava jen 1V ... !!! nechapu. Jinak jak si tam psal o tom ECONOMY MODE tak presne to tam mam !!! ale ted to mam zapojeny na klicek,takze kdyz vypnu motor ,radio se vypne taky ,nehrozi ze bych ho mel zaply bez motoru a autíčko by na mě řvalo že pouští ECO MODE ... ale predtim to hlasilo dost často

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak o tom by Ti asi víc napsal někdo kdo s tím má zkušenosti. Podle mne si tohle hlídá BSI jednotka podle odběru proudu. Myslím že pokud jsi tam měl origo rádio tak o něm BSI věděla a podle toho se chovala a teď jsi ho vyhodil a je tam něco co nezná tak to dělá bordel takže bejt Tebou bych zajel někam na počítač a aby to v tý BSI přenastavili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No co je to BSI jednotka nevim,ale to co pises je mozna pravda ....protoze dokud tam bylo origos radio , display zobrazoval vsechno v pohode,dokonce i skladby z radia ..ted uz pokazde jen blika uplne vynulovanej ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrať tam původní rádio a vyzkoušej jestli ti display středové kapličky bude držet paměť.

Pokud ne, tak je chyba někde v elektrice (stačí přepálená pojistka - mě fungovalo všechno kromě středového displeje a rádia (to se zapnulo až po otočení klíčkem - a celý problém byl ve špatně zapojené pojistce, kterou sem vrátil na špatné místo).

Pokud ti vše bude s původním rádiem fungovat, tak vyřeš napájení nového rádia tak, že natáhni nových 12V přímo do baterky a napájej tím i udržovací napětí, tak i spínané napětí. Originální ISO konektor nech uplně odpojený.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bullseye

No co je to BSI jednotka nevim,ale to co pises je mozna pravda ....protoze dokud tam bylo origos radio , display zobrazoval vsechno v pohode,dokonce i skladby z radia ..ted uz pokazde jen blika uplne vynulovanej ...

BSI jednotka se stará o veškerou elektroinstalaci v autě včetně autorádia, alarmu,centrálu atp. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staré radio je K.O. ...stejně bylo jen na kazety ,ale proste nefunguje ..pres nej to nezjistim ...jo a stary ISO konektor sem odstrihl pac nesedel snad ani jedinej kabilek :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

škoda,že jsi to odstřihl,na ty konektory se prodávají redukce,aby se nemuselo nic stříhat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Originální kabely bych nestřihal - spíš bych upravil tu stranu u radia, nebo nejlíp - udělal si redukci (2ks ISO konektoru a pár kablíků). Ale to už je jedno.

Ad pojistky - já sem tenkrát taky kontroloval všechny - a byly v pořádku. akorát ta jedna byla o půl pozice výš než měla být (u P206 jde pár pojistek dát tak, že nejsou v řadě).

A když zkusíš zapojit rádio na vlastní napájení (samostatný napájecí kabel), tak ta středová konzola pořád blbne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bullseye

Staré radio je K.O. ...stejně bylo jen na kazety ,ale proste nefunguje ..pres nej to nezjistim ...jo a stary ISO konektor sem odstrihl pac nesedel snad ani jedinej kabilek :)

To je divný mě sedělo uplně všechno včetně konektoru :) (Sony CDX-GT710) sice mám rok 2005 ale to je stejný MUX ročník jako tvůj. Problém bude zřejmě v tom jestli náhodou něco nezapojuješ na sběrnicic CAN s tím není sranda mohl by jsi klidně něco na ní odpálit (jednotku motoru, airbagu, BSI atd.) doporučují sehnat schéma včetně označení drátu případně ať ti někdo nafotí barvy kabliku a kde byli původně zapojeny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.