Pepito

Co se stane,když mi dojde benzín?

10 posts in this topic

Nenašel jsem tu jestli se to tu už řešilo.Může se mi poškodit katalyzátor,nebo něco jiného? :myslim

Předem díky za info. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pepito

Nenašel jsem tu jestli se to tu už řešilo.Může se mi poškodit katalyzátor,nebo něco jiného? :myslim

Předem díky za info. :papa

nemalo by sa stat nic extra.akurat sa ti moze zavzdusnit sustava a tazko sa to rozbehava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když ti dojde benzínt, tak ti nezbyde nic jinýho, než začít tlačit:aut:D

Jinak jestli se pokusíš dojet benzín úplně na MAX tak si zavzdučníš polivovou soustavu.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Má benzin. Pokud nebude se startovat na sucho, tak by tak by se nemělo stát nic. Takže jen dolít benzin a hlídat si palivoměr. V manuálu se píše, že by se mohlo poškodit čerpadlo a katalyzátor. Ale myslím si, že pokud to nebude často, tak by to mělo být bez jakékoliv újmy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo řešilo. Doufám, že si takle taky nechceš, jako někteří experti, měřit spotřebu?!? :bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmno nevim jak u novějsích Peugeotů,ale u takovych 405tek se vstřikovaním to fakt na sucho vyjet nelze,když jsou tam tak 2-3 litry tak to tak začne skubat(jednobody)a nebo to proste netahne za plynem.U karbece kde byla jeste vyrovnavaci nadržka,tak tam to jelo dokud benal byl,pak to chciplo a bylo hotovo,pak už ani tuk.

A stim cerpadlem,mistr ve škole mi řikal,že tyhle elektrické čerapdla se ,,mažou" a chladí za chodu benálem a kdyby jelo delší dobu na sucho,tak že se zadře..:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne sa to raz stalo u mojej 206 1.1 2002

Hned som to odstavil, dolial benzin potom nastartoval (trochu dlhsy start)

a bez problemou isiel dalej, na STK bol katalizator uplne ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cerpadlo na benzín,by malo byť ponerene v benzíne kvoli chladeniu preto odporučaju nejazdiť s takmer prázdnou nádržou,pozor aj pri skušaní na sucho max 10sekund!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měli jste někdy ten čerpadlovej modul venku ?

Všimli jste si polohy pumpy ?

A ještě k benzínu - má skvělé "mazací" schopnosti - a kromě toho, je to navíc skvělé odmašťovadlo!

Proboha, co v té pumpě chcete mazat ?

Jo, to chlazení to máte pravdu - dneska, když se za CR diesely dávají chladiče, aby to vracející se palivo mělo alespoň 80-90 °C. Sice u benzínu při vstřikování tak velký tlaky nejsou, ale stejně... 60 °C tam bude... no jo, no, jsme holt v Africe.

Maximálně se ti to zavzdrušní !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferin007

Jo řešilo. Doufám, že si takle taky nechceš, jako někteří experti, měřit spotřebu?!? :bojim

To samozřejmě néééé!Ale občas mi svítí kontrolka benzínu a nevím kolik ještě dojedu kilometrů na "rezervu" :myslim Jinak díky za vaše zkušenosti :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.