Sign in to follow this  
Followers 0
miloge

problémy s 306-kou

19 posts in this topic

Ahoj lidi,

koupil sem P.306 1,4 XR,údajně měla najeto 76tis(r.v.94-55KW),čemuž moc nevěřim,ale to je jedno. Má to klimu,centrál na DO,hliníky titan 13:-(.

Problém spočívá v tom, že to auto vůbec netáhne.Fáčko s 50KW mi přijde že táhne o dost víc.Může to být třeba tím že podfukuje výfuk?Pak mi jeste svítí na přístrojovce oranžová kontrolka a v ní symbol tranzistoru(K).Když nastartuju, tak zhasne.Nevíte někdo vo co go?A další problém jsou brzdy. Když zabrzdím, tak celý auto začne cukat,jako by to mělo ABS a přitom to nemá.Navíc ABS přece zabírá jenom při prudkým zabrždění a ne při přibržďování:mad:Nemluvě o tom, že když jedu trochu rychlejc,tak začnou brzdy příšerně pískat.Písak na destičkách to není,spíš se mi zdá že dřou o kotouče, ale nevím jak se dají poposunout,jestli to vůbec jde. Chystám se koupit na t nějakej laďáček,tak bych potřeboval poradit něco co pořádně řve a nesníží to výkon motoru.Jestli o nějakým dobrým kousku víte napište please.

Dikas Miloge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čau, pokusím se tu vyplodit mé chabé zkušenosti.

1) to být třeba tím že podfukuje výfuk?

jo to tím klidně může bejt (viz má zkušenost). Měl jsem prorezlou trubku před konc tlumičem, a až mi to upadlo, měnil jsem střed+konc tlumič a znatelně to líp táhne.

2)Pak mi jeste svítí na přístrojovce oranžová kontrolka

to je normální, je to kontrolka katalizátoru a má se to tak chovat.

3) Když zabrzdím, tak celý auto začne cukat,jako by to mělo ABS a přitom to nemá.Navíc ABS přece zabírá jenom při prudkým zabrždění a ne při přibržďování

jestli se ti to chová jako mě (při brždění se třepe volant a vibrace jsou do celýho auta) je to pravděpodobně opotřebovanýma kotoučema. Jestli ti to cuká jinak, bude asi chyba v ABS. No sice ABS nemám, ale mělo by fungovat tak, že upravuje sílu v brzdovým okruhu v okamžiku, kdy se kola zčínaj blokovat. Pochybuju, že při přibržďování přibržďuješ tak, že se ti blokujou kola :o

4) pískání brzd

nejspíš máš sjetý destičky - netrap se tím a vyměň je. Dělalo mi to taky a nejen při brždění.

5) s laďákem ti asi poradí někdo jinej ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oranzova kontrolka (K) je kontrolkou pocitace a kdyz pri startu zhasne, je to v pohode.;)

brzdy: rekl bych, ze jsou to zvlnene kotouce. Doporucuji koupit nove a samozrejme i desticky:(

motor netahne: muze to byt cokoliv. Vzduch. filtr, benzinovi filtr (jestli to nejaky má, nevim), svicky, mozna kabely.....zkratka tech moznosti je mraky. Chce to proste postupne projit.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm... Klasická bazarová past. Prostě rozesraný co se dá. V první řadě se vyser na laďák. Ten ti nezachrání život, až budeš potřebovat zabrzdit. Proč netáhne motor je velmi široká otázka, ale netěsnost ve výfukovým potrubí je bezesporu jedna z příčin. To oranžový světýlko se symbolem tranzistoru je je kontrolka stavu ECU a po nastartování zhasnout má. A brzdy? Může to beyt cokoliv, ale šacoval bych to na zprohejbaný brzdový kotouče, aušusový destičky, zatuhlý brzdový třmeny, nevyvážený kola... Prostě pokud tomu moc nerozumíš, tak to radši dey do slušnýho servisu, než si rozsekáš hubu. A když už tam budeš, tak si nech pojet ECU na diagnostice. To proč ti netáhne motor ti zdělí právě ta diagnostika. Může to bejt lambda sondou, váhou vzduchu, snímačem otáček...prostě čímkoliv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

KURWA!!! Proč je ten Radek vždycky o pár vteřin rychleyší? Pak to vypadá, jako když opisuju....Bůůůů.... Parchante! :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehm ehm ehm .... jen tak mimo soutěž, první jsem tu byl JÁ !!!!!!!! :cool:

Ale vesměs jsme se shodli .... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)Prodej ho a kup jiný;) To hopsání kol mi připomělo moje hotové tlumiče:D No a to je investice na cca 11.000,- bez práce protože udělat jen přední a ne zadek?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

TLUMIČE ZA 11? u Pežota mě nabízeli asi tak za 8 včechny 4. Měnil jsem jen přední a vyšlo mě to asi na 4 litry i s prací.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Hics: svato svate verjne prohlasuji, ze jsi to urcite NEOPSAL, pac co se tyce tvych vedomosti z tohoto oboru (a urcite i z jinych:D:D:D ), se musim jeste hodne a hodne ucit.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Radek: Ale notááááák.... Neděley ze mě všeználka čéče.... Dyk se podivey, jaxis tu 406 překrásně předělal. A propo, mám zálusk na novey interier co chrní u nejmenovaného dodavatele v garage. O veekend se na to chci vrhnout.

Pochopitelně se omlouvám Ježkoweym vočím. Vskutku byl tu first a mám z toho mindrák!!!! :D:D:D A propo, co to máš za woknem za sysla?

[Editován dne 25/9/03 Hics]

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Hics: o interieru jsem uz neco zaslech (povidaj uz si to vrabci na strese:D) a co palubka?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Radek: Sakra tadyk se nic neutají... Palubka bude asi wořech. Budu si asi muset nechat tu puvodní, páč ta nová je kapku domrwená, ale jak to pude do sebe barewně netuším. Uvidíme...

To Ježčí woka: A kdo to má čéče poznat? Vypadá to jako přežraney sysel. To máš místo airbagu? :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do palubky holt někdo surově našrouboval \"hencsfrí\", jsou tam tři díry. Takže by si sis tam musel taky něcop našroubovat - a nebo zkus kouknout na tu palubku z Emilka, ta má stejnou barvu. A nebo tuhle palubku natři Balakrylem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty bláho! To by bylo žrádlo! Akurát by mi v moci furt nalítávali ty zasraný mušky do čelního skla. Musel bych tam nakreslit fosforovýho pavouka, aby se ty mrchy báli. Co ji takhe polepit břidlicí?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak OVCE to jeee.... ja taky myslel, ze je to SYSEL :D

tak teda uz ne Jezkovi voci, ale ovcovy vokna :D LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

No Jasně! Zupa nápad. A živýho. A bude to mít svý výhody. Pokaždý, když dupneš na plyn, tak tě bodne do rypáku a konečně budeš jezdit jako slušney člověk, jinak budeš vypadat, jak když tě prohoděj trním. Proto tam máš wowci co? Leští ti brejle....:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.