Sign in to follow this  
Followers 0
Alek

Jak Vám přijde bezpečná 205???

31 posts in this topic

Přítelkyni vybírám nějaký nenáročný menší auto v dieslu, rozmýšlím se mezi 205, Fiat Tipo, Opel Kadett.

Docela bych ji pořídil zmíněnou 205, ale když se na to podívám mám strach už jen z toho pohledu na to, když to někde opře, že bude rozmačkaná jak sardinka v plechovce!!!

Zdá se mi to strašně měká o ničem škatulka!! Samo, že na bezpečnost!!!

Jak to vidíte Vy 205kaři?

Díky...:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

to se ti zda uplne spravne:super

kdyz porovnas ty auta hmotnostne, tak ten rozdil na 205ce musi zakonite nekde chybet

Share this post


Link to post
Share on other sites

já si myslím, že jsou to všechno stejně nebezpečné pixly - 15-20 leté.

Ve všech třech jde o život (ono ostatně v jakémkoli autě)

Spíš bych koukal, aby to auto bylo v cajku, aby netáhlo na stranu, při jízdě se nerozpadlo, tlumiče tlumily, brzdy brzdily.

Protože, jestli ti auto bude po silnici plavat a nebude brzdit, tak pak tu bezpečnost vážně budeš potřebovat.

P.S.: Všechna tato auta byla primárně navržena tak, aby se jimi lidi přemisťovali z bodu A do bodu B ... a ne, aby mezi body A a B bourali.

Na bourání je ideální např. Fobia (+400 kg oproti 205D a navíc má 2 airbagy) .. ta začíná lehce ojetá v HTPčku někde okolo 120 tKč.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud chceš byť jen trochu přemýšlet o nějaké bezpečnosti, tak hodně rychle zapomeň na všechny tři vyjmenované.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muj soused koupil manzelce Cayenne Turbo, to je pry docela bezpecne. :D

ale vazne, jak pise vix, tak takovy maly auta te bezpecnosti moc nemaji, treba aby melo alespon airbag u ridice, to si myslim bezpecnost zvysi, ale zas pokud se auto splaskne jak ta plechovka, tak airbag nic moc nepomuze :bojim

bezpecnost=vic penez viz soused :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak nevím, kadett a tipo zrovna taky nepatří mezi bezpečné auta....hnije to na počkání takže pevnost karoserie už není jako u nového auta ;)

¨jestli chceš bezpečnou káru, kup jí audi A8 v plný palbě, tuším že to má 12 airbagů :myslim:D

plus její dva vlastní :D

[upravil dne 28/6/07 HUGO BOSS]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malé auto=malé bezpečí

Velké auto=velké bezpečí

To nezměníš

Přesně jak řekl Vix, koukal bych, aby auto bylo OK a nesypalo se;):papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

v době před 20 lety možná tyto 3 auta bezpečná byla a taky ten provoz byl o něčem jiném ale pokud chce jezdit autem a nemáš více peněz tak stejně nějaké takové vozidlo (-VRAK-) koupíš,já začínal před 10lety s polským fiatem 125P poté následovala Dacia 1300,Renault 21,Renault 11,Renault Clio,Citroën ZX a dnes Peugeot 307 a myslíš že by jsem se vrátil do 125P? .....ROZHODNĚ NE protože mám kolikrát strach i v té 307 kde je bezpečnost úplně jinde protože na naších cestách jezdí spousta šílenců.Ale nemůžeš hned myslet na bouračku protože by jsi asi fakt nic nekoupil :myslim

PS ženský prej jezdí bezpečněji :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na bourání je ideální např. Fobia (+400 kg oproti 205D a navíc má 2 airbagy) .. ta začíná lehce ojetá v HTPčku někde okolo 120 tKč.

Jo jako že ve Fabii je fobie (asi z nedostatku místa..) tak Fobia jo:D Dobrý:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kde s tím bude jezdit, po městě? Co se týče bezpečnosti, oproti dnešním autům je to papír, no ale Šáde 120 a podobné jsou na tom daleko hůř... A radši bych nad tím vůbec nepřemejšlel, pokud máš omezený rozpočet a sháníš auto okolo ročníku ´92 a níž....to pak vážně koupi rozhoduje stav, brzdy a jiné pak určují důvody pro koupi.. Auta koncepčně z 80.let nemůžou již dneska být za hvězdy, ale mohou sloužit stejně dobře jako ta moderní za úplně jiné peníze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli chces aby byla pritulka v bezpeci, tak jedine off-road.. a nejlip automat, to zenske vetsinou rády. Znamy pred rokem kupoval manzelce Hondu CR-V s bullbarem :D. Jeste k tomu tvrzeni.. no holky sice mozna jezdi pomaleji a opatrneji, tudiz bezpecneji.. ale kdyz jim vleti z protismeru do cesty nejaky debil, tak bych se bál jak na to zareagujou, spousta z nich má tendence pustit volant a zakrýt si oči (nic ne zlém ;-) ). Toz vybirej dobre, s tema omezenyma financema myslim ze s Peugeotem neprohloupis :super , a poradne si prohlidni co kupujes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spíš bych koukal po něčem větším, taková 306ka nebo 405ka není špatná volba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

405 jsem neměl prodávat, a dát ji do garáže a vyndat ji holce, až by dodělala řidičák byl tam i 1.8TD s nižším povinnym, ale sehnat teď 1.8TD zachovalou?, jinak 1.9D vysoký povinný - škoda - jinak bych bral 405 všema 10ti, ještě je na studiích a moc korunek nemá!

Ještě zkusím omrknout tu 306 jinak Tipo nebo VW Golf II???, jasně, musí být zachovalá, a kde nebude opravíme než vyjedeme!!:cool:;)

Díky za odpovědi!:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

jako kdyz mam porovnat tydle 3 auta tak tipo ... nejhorsi fiat ktery byl stvoreny, motorove i karoserii

opel...jestli ji koupis opla tak do nej budes sypat jen penize protoze to hnije a porad se na tom neco sere

no a pak 205 kdyz vyberes mladsi rocnik tak to ma celopozink karoserii takze nehnije nehlede na to ze motor kdyz se o nej dobre staras tak ti da pul mega km bez problemu je maly svizny coz se o tipu a kadetu neda rict v zadnym pripade

Share this post


Link to post
Share on other sites

no a jestli mas strach o jeji bezpecnost tak lioned ted za 6000 prodaval ram do 205 (: z rally co mel

Share this post


Link to post
Share on other sites

205tka je lehoucky auto, a malinky, mylsim ze 309tka by mohla byt o kousek lepsi ... jinak 405 je ideal a pres wustenrot udelas pojistku za par kacek ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam 205 gti a otec ma fiat tipo 1,4i rv. 1989 a mame ho cca od roku 1997. Za tu dobu se nestal zadny zasadni problem a to se otec o to auto absolutne nestara. Tipo je v naprosto zakladni vybave, presto mi to prijde vsechno takove opravdovejsi oproti 205ce, jak interier, tak dalsi veci. Treba kapota na tipu vazi snad jednou tolik co na 205ce :) V interieru mas v tipu taky vic mista a to same kufr a zadni sedacky.

Rozhodne bych se toho nebal, spousta lidi se techto aut boji jen proto, protoze jsou to talosi, kteri se serou a ta fama vznikla jen proto, protoze se sem po revoluci tahaly vraky z nemecka.

Dalsi fakt pro tipo je ten, ze bylo asi v roce 1989 zvoleno autem roku. Ceny dilu, jsou nizke, akorat si zjisti, jestli v okoli tveho bydliste nekdo dela fiaty, bud kvuli oprave, nebo treba kvuli pouzitym dilum.

Ja osobne bych sel do tipa, akorat nemam zkusenosti s dieslem :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: franus

Ja mam 205 gti a otec ma fiat tipo 1,4i rv. 1989 a mame ho cca od roku 1997. Za tu dobu se nestal zadny zasadni problem a to se otec o to auto absolutne nestara. Tipo je v naprosto zakladni vybave, presto mi to prijde vsechno takove opravdovejsi oproti 205ce, jak interier, tak dalsi veci. Treba kapota na tipu vazi snad jednou tolik co na 205ce :) V interieru mas v tipu taky vic mista a to same kufr a zadni sedacky.

Rozhodne bych se toho nebal, spousta lidi se techto aut boji jen proto, protoze jsou to talosi, kteri se serou a ta fama vznikla jen proto, protoze se sem po revoluci tahaly vraky z nemecka.

Dalsi fakt pro tipo je ten, ze bylo asi v roce 1989 zvoleno autem roku. Ceny dilu, jsou nizke, akorat si zjisti, jestli v okoli tveho bydliste nekdo dela fiaty, bud kvuli oprave, nebo treba kvuli pouzitym dilum.

Ja osobne bych sel do tipa, akorat nemam zkusenosti s dieslem :roker

No srovnavat jabka a hrusky, to taky asi moc nejde.. Tipo nespada do malych vozu jako 205, na to mel Fiat UNO. Italove nejsou povestni kvalitou, protoze proste kvalitni nejsou. Velke plus je levny servis u novych vozu, ale u tech starych je celkem jedno. Myslim ze s prichodem nove Cromy, Grande Punta a dalsich se kvalita zlepsila dost zasadne, ale u tech predchozich modelu to bylo vzdy nevabne. Proc jsou Fiaty jedny z nejlevnejsich? A proc byl Fiat asi na pokraji krachu?:myslim

A taky mas 205:D

Nic ve zlém, jen je to fakt.

[upravil dne 1/7/07 jarajarda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.