Sign in to follow this  
Followers 0
eljan

Voda v řídící jednotce

5 posts in this topic

Tak si to večer za deště už za tmy vracím domů cca 25 km, najednou postupně nějaké to cuknutí, výpadky v tahu, zhasínání motoru při volnoběhu. Byl jsem rád, že jsem dojel, ale už se mi to zatepla nepovedlo nastartovat. Při tom kontrolka na diagnostiku se chovala divně. Druhej den se na to koukám, chci zkusit vyblikat chybu, ale nešlo to. Při zapnutým klíčku slyším takový sršivý zvuky někde zespoda pod škrtící klapkou. Konečně mě napadne, že se něco děje s řídící jednotkou. Oddělám kryt a spodek ŘJ stojí ve vodě! Vyndal jsem to ven. Do toho výtoku se dostaly ňáké listy a ucpalo se to tam, takže voda stoupla. Zatím pomohlo vyčistit a vysušit plošňák a autí opět funguje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tok to buď rád, žes na to přišel tak brzo. Ale zkontrroloval bych si tak za tejden, jestli se na plošňáku nezačasa objevovat oxidace. To by byla docela nepříjemná záležitost.

[upravil dne 27.6.07 Mefisto86]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Úplně stejná zkušenost jako eljan s P405 SRI. Jen bych doplnil že plošný spoj jsem vyčistil lihem a natřel roztokem lihu a kalafuny :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi to budu muset ještě rozdělat, zkontrolovat a natřít s tou kalafunou. Jinak kryt zespoda na motoru nemám. Ten výtok končí někde mezi plasty v podběhu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.