Sign in to follow this  
Followers 0
mychaylow

slabej výkon

10 posts in this topic

Zdravim Vás všechny.

Mám 406 1.8 66kw rok výroby 98.

V benzínu mě to papá tak 10/100 a to nejsem žádnej závodník.

Je tam namontovaný i LPG a to mě papá tak 11-12/100

Zajímalo by mě,jaké s tim máte zkušenosti vy ostatní,že tenhle tip motoru žere jako prase a výkonostně tomu vůbec neodpovídá.

před 406-kou jsem měl seata toledo 1.8 benzín s tím samim výkonem,ale tan když jsem přidal plyn,tak narozdíl od pežota vystřelil jak šíp.

připadá mi ten pežot strašně línej,tam kde jsem jezdil s toledem běžně do kopce svižně na pětku se pežot vůbec nechytá.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám stejnou zkušenost se 406kou (stejný model jako ty - včetně LPG). Před tím jsem měl 405ku 1.9 SRi a to byl teda větší dravec. Nicméně si porovnej hmotnost obou vozů z techničáku. Když jse viděl, že 406ka je o 300Kg težší než 405ka, tak jsem pochopil. Myslím, že s tím Toledem ten rozdíl bude možná ještě větší.

Každopádně celkově jsem spokojený, motor je kultivovaný a tichý.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.8 bola vyrabana vo verzii 66kW?, podla mojich vedomosti sa vyrabali dve motorizacie 1.8. a to 81kW a 85kW. Zo 66kW agegatov to bol 1.9 TD a 2.0 HDi. Alebo sa mylim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

to Yantschi: myslím, že se nemýlíš. Já mám tedy 81kW podle TP, ale výkonostně v reálu mi to příjde asi jako těch zmíněných 66kW. Jde vidět, že číslo samotné zase tolik neznamená :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

mylite se oba dva ,,,daval se tam i motor 1.8 8v presny kw nevim ,kamos mel vp napsano 65kw a druhej 66

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pagot ma pravdu. Informace z Workshopu:

1.8i - XU7JB (LXF) - 1761cc - 66kW - 1998-2002

1.8i - XU7JPK(L6A) - 1761cc - 70kW - 1995-2002

[upravil dne 28.6.2007 Tornado]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, tak dobre. Inac s tou lenivostou ani 81kW nepravi nic, tiez mam plyn a k tomu klimu, ale toto je limuzina a nie kupatko, na pohodlne vezenie sa uplne postacuje, v meste trocha trpi, ale na dialnici je kral.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Úplne v začiatku výbehu 406-ky sa montovali do nich aj motory 1.6i 8V , videl som aj také, boli to motory ktoré sa dávali do poslednej rady 405-tiek.

objem 1560ccm, 65 KW (85 PS)

[upravil dne 28.6.2007 mirec.dk.406]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by mirec.dk.406

Úplne v začiatku výbehu 406-ky sa montovali do nich aj motory 1.6i 8V , videl som aj také, boli to motory ktoré sa dávali do poslednej rady 405-tiek.

objem 1560ccm, 65 KW (85 PS)

[upravil dne 28.6.2007 mirec.dk.406]

Napr. moj svagor ma 406 sedan a ma tam 1.6 motor, to je ok, ale nevedel som ze 1.8 bola aj 66kW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.