mychaylow Odesláno 27. červen 2007 Sdílet Odesláno 27. červen 2007 Zdravim Vás všechny. Mám 406 1.8 66kw rok výroby 98. V benzínu mě to papá tak 10/100 a to nejsem žádnej závodník. Je tam namontovaný i LPG a to mě papá tak 11-12/100 Zajímalo by mě,jaké s tim máte zkušenosti vy ostatní,že tenhle tip motoru žere jako prase a výkonostně tomu vůbec neodpovídá. před 406-kou jsem měl seata toledo 1.8 benzín s tím samim výkonem,ale tan když jsem přidal plyn,tak narozdíl od pežota vystřelil jak šíp. připadá mi ten pežot strašně línej,tam kde jsem jezdil s toledem běžně do kopce svižně na pětku se pežot vůbec nechytá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcelus Odesláno 27. červen 2007 Sdílet Odesláno 27. červen 2007 Já mám stejnou zkušenost se 406kou (stejný model jako ty - včetně LPG). Před tím jsem měl 405ku 1.9 SRi a to byl teda větší dravec. Nicméně si porovnej hmotnost obou vozů z techničáku. Když jse viděl, že 406ka je o 300Kg težší než 405ka, tak jsem pochopil. Myslím, že s tím Toledem ten rozdíl bude možná ještě větší. Každopádně celkově jsem spokojený, motor je kultivovaný a tichý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yantschi Odesláno 28. červen 2007 Sdílet Odesláno 28. červen 2007 1.8 bola vyrabana vo verzii 66kW?, podla mojich vedomosti sa vyrabali dve motorizacie 1.8. a to 81kW a 85kW. Zo 66kW agegatov to bol 1.9 TD a 2.0 HDi. Alebo sa mylim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcelus Odesláno 28. červen 2007 Sdílet Odesláno 28. červen 2007 to Yantschi: myslím, že se nemýlíš. Já mám tedy 81kW podle TP, ale výkonostně v reálu mi to příjde asi jako těch zmíněných 66kW. Jde vidět, že číslo samotné zase tolik neznamená Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 28. červen 2007 Sdílet Odesláno 28. červen 2007 mylite se oba dva ,,,daval se tam i motor 1.8 8v presny kw nevim ,kamos mel vp napsano 65kw a druhej 66 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tornado Odesláno 28. červen 2007 Sdílet Odesláno 28. červen 2007 Pagot ma pravdu. Informace z Workshopu: 1.8i - XU7JB (LXF) - 1761cc - 66kW - 1998-2002 1.8i - XU7JPK(L6A) - 1761cc - 70kW - 1995-2002 [upravil dne 28.6.2007 Tornado] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yantschi Odesláno 28. červen 2007 Sdílet Odesláno 28. červen 2007 Hmmm, tak dobre. Inac s tou lenivostou ani 81kW nepravi nic, tiez mam plyn a k tomu klimu, ale toto je limuzina a nie kupatko, na pohodlne vezenie sa uplne postacuje, v meste trocha trpi, ale na dialnici je kral. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirec.dk.406 Odesláno 28. červen 2007 Sdílet Odesláno 28. červen 2007 Úplne v začiatku výbehu 406-ky sa montovali do nich aj motory 1.6i 8V , videl som aj také, boli to motory ktoré sa dávali do poslednej rady 405-tiek. objem 1560ccm, 65 KW (85 PS) [upravil dne 28.6.2007 mirec.dk.406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirec.dk.406 Odesláno 28. červen 2007 Sdílet Odesláno 28. červen 2007 tu je motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yantschi Odesláno 28. červen 2007 Sdílet Odesláno 28. červen 2007 Originally posted by mirec.dk.406 Úplne v začiatku výbehu 406-ky sa montovali do nich aj motory 1.6i 8V , videl som aj také, boli to motory ktoré sa dávali do poslednej rady 405-tiek. objem 1560ccm, 65 KW (85 PS) [upravil dne 28.6.2007 mirec.dk.406] Napr. moj svagor ma 406 sedan a ma tam 1.6 motor, to je ok, ale nevedel som ze 1.8 bola aj 66kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.