Sign in to follow this  
Followers 0
MaximKZ

Prestal tahnout motor na 205 GTI, R.V. 1992, 102 koni.

7 posts in this topic

Mam problem s autem. MAm 205 1,9 GTI, rok 92, 102 koni. Po nakupu nechal jsem auto na servis vymenit poloosu, olej, filtry. Jinak je auto v super stavu. Auto pred servisem litalo, zbesile rychle auto. Ale po 24 hodinam na servisu, kdyz jsem to vzal, doplnili olej v prevodovce. auto po servisu prestalo tahnout. Proste jako bych ztratilo 30-40% vykonu...

Byl jsem jeste na 2 jinych servisech, divali na to, rekli ze motor je v poho. KOntrolovali casti - nic... NA servisu peugeot rekli, ze mam udelat diagnostiku motoru, ze prej to pomuze. POmuze to? Motor funguje stejne jako pred servisem, proste prestalo tahnout, jako by to melo 70 koni... MOtor je v poho, jako zanovni, zadne sumy, zadny kour.116 tisic najeto, a vypada to, ze realnich. Auto je po dedeckovi 65 letemu, ktery to vlastnil od zacatku roky 92.

Tady fotky meho auta, je to modifikace GENTRY.

http://picasaweb.google.ru/maxim.kazah/NxLnLB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto máš pěkný:super

Jinak jsem ti psal připomínku k tématu v ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dik! No ale je to docela obtizne to zjistit, zkusim to... A co diagnostika, ukaze to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo? Ten motor funguje velmi hladce, asi jako na novem aute. Muze to delat vaha vzduchu? Tehdy bych to asi nedrzelo otacky a tak... Ukaze to diagnistika, ze neco je s vahou vzduchu? A take mam pocit, ze spotreba vzrostla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

...dá se to zjistit ale myslím přes jiný sowt aby to ukázalo přesné hodnoty jesi váha není na pul K.O ... jinak co píšeš tím by to mohlo bejt.... pocítíš to tím jako by tě někdo za jízdy držel za prdel a žrát by to mělo víc .... osobně bych to viděl na váhu .....

Jinak s tím že by to nedrželo volnoběh atd. se pleteš nemusí to mít takové příznaky, když je vaha K.O ...:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

co takhle zajít na Pal test a zjistit hodnoty předstihu zážehu a i hodnoty korekce směsi.Je možný jak ti hrabali u tý převodovky,tak jestli treba omylem nebouchly do rozdělovače a nerozhodily předstih(tohle ma klasickej rozdelovač s nastavitelnou hodnotuo zakladního předstihu pomocí natáčení rozdělovače jako celku)

:PTenhle případ jse nám stal u karburatorový 405ky,když jsme zpravovali výfuk,,stačí se opřít a je to v pr...:(:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.