P607Olda Odesláno 1. říjen 2016 Sdílet Odesláno 1. říjen 2016 Z jiného pohledu, z pohledu konstruktéra: když máte zadání, že čtyřprvková náprava, nebo jak se to jmenuje, má měnit sbíhavost, případně když ti při návrhu vychází, že sbíhavost se při propérování mírně mění. V takovém případě konstruktér musí dát do návodu údaj, při jaké výšce se má nastavit jmenovitá hodnota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjtwister Odesláno 1. říjen 2016 Sdílet Odesláno 1. říjen 2016 P607Olda: s tím souhlasím, jen mě zarazilo, že se sbíhavost při zatížení zmenšila. Očekával jsem, že bude naopak větší, protože většina lidí, co jim servis nestahoval auto na správnou výšku, tak měli většinou problémy se sjetým vnějškem gumy, neboli velkou sbíhavost. Jinak jsem si všiml, že v tom počítači jim to dokonce i ukázalo výšky H1 a H2 ... 150mm a 180mm pro moje kombi. Takže oni tam tu informaci mají, ale ignorují ji Ještě bych se chtěl ujistit, přepočet sbíhavosti na úhel,,, ta vzdálenost, na které se má dosáhnout předepsané sbíhavosti (u mého auta 2,75mm) je průměr ráfku včetně pneu? V mém případě tedy 15palců + 2*(65% ze 195)? Vyšlo mi, že bych měl mít 12min, což je přesně polovina toho, co nastavují na jedno kolo v servisu (24min). Divné... Cune: V Bestdrive jsem měl auto jen jednou hned po koupi, je zajmavé, že jejich hodnoty pro sbíhavost zadní nápravy byly jiné. 15min +/-5min. V servisu, kam jezdím teď, jsou hodnoty 24min +/-5min. A čím jiným ti sbíhavost nastavovali, když ne vodorovnou tyčkou? By mě zajímalo, čím jiným ti tam kroutili Také bych nejraději zajel někam k někomu, kdo mi změří nějakým "pravítkem" sbíhavost v mm. Tyhle úhly z těch laserovek jsou takové všelijaké. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cune Odesláno 1. říjen 2016 Sdílet Odesláno 1. říjen 2016 Maňas hejbal celým ramenem. Povolil šroub kterým pod zadníma dveřma drží v kastli. Nezdálo se mi to, ale říkal sem si, že asi ví co dělá :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjtwister Odesláno 1. říjen 2016 Sdílet Odesláno 1. říjen 2016 Tak to je slušný oddíl...tohle v servisu, kde chtějí za geošku přes 1000kč... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cune Odesláno 1. říjen 2016 Sdílet Odesláno 1. říjen 2016 Taky už mě tam nikdy neuviděj, tahle značka servisů pro mě neexistuje. Za litr mi to zkur**** plus zničený pneu. Musel to opravit šikovnej strejda na vesnici. Už jezdim jen k němu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. říjen 2016 Sdílet Odesláno 1. říjen 2016 mne to zase nastavovali dvakrat bez nastavenia vysky a vzdy bolo dobre gumy nezralo inak zbiehavost sa ti po zatazeni zmensi preto lebo bez zatazenia tie vodorovne tycky niesu v rovine to znamena ze klb tycky na tehlici je nizsie a klb tycky na napravnici je vyssie ,ked to zatazis tak tycka sa naklopi viac do roviny a kolesa ti odtlaci smerom von Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 1. říjen 2016 Sdílet Odesláno 1. říjen 2016 Ja byl jednou na geometrii a měli tam mašinu, ted pravě nevim jake značky, ale na monitoru se objevilo že má změřit a zadat výšku vpředu a vzadu na obou stranách a bylo tam naznačeno obrázkem kde to má změřit, borec vzal metr a změřil, nasledně naťukal do mašiny a pak se teprve spustilo samotné měření. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. říjen 2016 Sdílet Odesláno 1. říjen 2016 to asi uz bude z tych novych masin 3D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 1. říjen 2016 Sdílet Odesláno 1. říjen 2016 Přepočet z úhlu na milimetry se provádí na ráfku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorGePG406BR Odesláno 26. duben 2017 Sdílet Odesláno 26. duben 2017 Zdarec borci, nechci nejak radit nebo prudit ale když jste dělali geosku 406 at break nebo sedan, ja osobne mám 406 break 2004 2.0 hdI...tak jste určitě měli vyměněné silentbloky zadních těhlíc a uložení ramen za nové, stabil tyčky a odklonové tyčky a ložiska a nové pruziny a tlumice zkratka vse....aby nebylo pochyb ze je nekde nejaka vule...?? myslim ze bud skoro nikdo nebo par vyjimecných prípadu jako já asi jo...mimo jíné mam na aute kola 225/45/17 na 7,5 palcu rafku, a geosku mi delali tak jak jsem tam dojel s prazdnym autem a s cca 25 l nafty v nadrži, a vše mam ok , najezdím cca 8 tisic km mesicne, a od poslední geosky mam cca půl roku, a kola mám krasne rovnomerne sjeta...nikde zadny problem....i kdyz jsem jel nalozeny do italie a zpet...tak skuste popremyslet zda jste meli vse ok a pak rvat....no a jinak krasa v zadní naprave na 406 ze po celou dobu kontaktu pneu s vozovkou, je kolo kolmo k vozovce at je auto zatizene nebo ne....hodna zdaru...GeorG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. duben 2017 Sdílet Odesláno 26. duben 2017 tak to je základní věc u každého auta, mít před měřením geometrie nápravy bez vůlí , to je snad jasné i laikovi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorGePG406BR Odesláno 26. duben 2017 Sdílet Odesláno 26. duben 2017 No ale většině to nějak moc kolikrát nedochází....:/ a pak to tak dopadá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. duben 2017 Sdílet Odesláno 26. duben 2017 ono zgenerálkovat zadní nápravu u 406ky dnes přesahuje kolikrát hodnotu auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.