Sign in to follow this  
Followers 0
Sheehy

Startovanie 406

16 posts in this topic

Caute,

To moje priblizovadlo pri chladnejsom pocasi (aj dnes - 20 stupnov) startuje vzdy na 2 krat. Prvy krat nastartujem a behom 3, 4 sekund padnu otacky a je to vybavene. Na druhykrat to chyti a drzi v pohode ...

Mate niekto potuchy co tomu je ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám to samé, ale moc nevím. Zkus hledat, je tady toho víc. Někomu pomohla lambda, někomu krokáč, někomu vstřiky a někomu silnější baterka. Jo a ještě to může být teplotní čidlo motoru.

Osobně jsem zkoušel už mimo ten krokáč vše a nepomohlo nic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

krokac som menil asi 2 mesiace dozadu - to sa s tym vtedy vobec nedalo jazdit. Porucal sa pred kazdou krizovatkou a startovanie vseobecne bolo vzdy napinave :)

po vymene sa to este chovalo, tak ako pisem hore, ale po chvilke prislo teple pocasie, tak sa vsetko zdalo o.k.

do zimy to snad dam(e) do poriadku ... :myslim:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud na něco příjdeš, dej prosím vědět. Máš pocit, že ten krokáč těm startům vůbec nepomohl?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl jsem stejnej problém. Taky mi to pár vteřin po nastartování studeného motoru chcíplo. Navíc mi to ještě občas chvílli po startu jelo na tři válce. Ten druhej problém zmizel, když jsem začal používat Shell-V-Power. Chcípání ale zůstalo. Po výměně teplotního čidla (i když podle měření odporu v závislosti na teplotě bylo v pořádku) se to trochu zlepšilo (chcípalo to už jen někdy a spíš když se s autem den, dva nejelo). Nakonec jsem vyměnil hadičku, co vede do rozdělovače paliva (taková ta lišta nasazená na vstřikovacích ventilech) a spony na tom kolenu, který vede do regulátoru tlaku (trochu tam unikal benzín, ale nebylo to skoro vidět.) Od tý doby motor naskočí a běží a to, i když auto třeba tejden stojí. :super Tak doufám, že o tak vydrží.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Brandy

Měl jsem stejnej problém. Taky mi to pár vteřin po nastartování studeného motoru chcíplo. Navíc mi to ještě občas chvílli po startu jelo na tři válce. Ten druhej problém zmizel, když jsem začal používat Shell-V-Power. Chcípání ale zůstalo. Po výměně teplotního čidla (i když podle měření odporu v závislosti na teplotě bylo v pořádku) se to trochu zlepšilo (chcípalo to už jen někdy a spíš když se s autem den, dva nejelo). Nakonec jsem vyměnil hadičku, co vede do rozdělovače paliva (taková ta lišta nasazená na vstřikovacích ventilech) a spony na tom kolenu, který vede do regulátoru tlaku (trochu tam unikal benzín, ale nebylo to skoro vidět.) Od tý doby motor naskočí a běží a to, i když auto třeba tejden stojí. :super Tak doufám, že o tak vydrží.

Myslíš toto ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

mne kvoli tej hadicke skoro zhorelo auto, motor bezal benzin tiekol po motore a v aute deti cakali na mna kym som zaniesol husle do hudobky

:roker

stava sa to aj mne niekedy nastartujem ide chvilku kym stojim na mieste zhasne ale potom nastarujem a ide zatial to neriesim, otacky v poho musel som vymenit krokac lebo som na kazdej krizovatke zdochol

:super

[upravil dne 26.6.2007 mirec.dk.406]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky jsem to měnil ale z důvodu, že byl cítit benzin. Je to maličkost ale jak potěší!!:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je fakt, ze je v kabine trochu citit benzin.

V kazdom pripade to skusim preskumat/vymenit, ale nejako si to neviem dat do suvisu - ak je tam unik paliva, tak je to trvale. Preco je potom po druhom nastartovani vsetko ok ?

Majte so mnou prosim este chvilku trpezlivosti ...:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

S tím teplotním čidlem taky souhlasím, ale té hadičce nerozumím. Kdyby tam vznikal podtlak, tak řeknu že přisává vzduch, ale tam je přece zvýšený tlak, ne? nebo se pletu a může nastat situace, kdy třeba za studeného startu přisaje vzduch? Jinak tomu teda nechápu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Honzin

Pokud na něco příjdeš, dej prosím vědět. Máš pocit, že ten krokáč těm startům vůbec nepomohl?

No to je dost tazko povedat, ale fakt je ze so starym krokacom som startoval aj na 3 krat ci bolo teplo/zima, teraz na 2 krat a len ked je zima ...

Pokrok !:potlesk:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta hadička už je ztvrdlá a svorky už nestáhnou jak mají. Je třeba vyměnit ten kousek hadičky(benzinová) a dát nové stahovací (šroubovací) objímky a je to v pořádku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co se týče souvislosti špatného startování s netěsnící hadičkou, já si to vysvětluju tak, že poklesne tlak v palivové soustavě (případně se tam dostane vzduch) a čerpadlo to pak po otočení klíčkem dostatečně nenatlakuje. Proto mi to chcípalo jen po delším stání vozidla. Možná je to ale blbost a to, že závada zmizela zrovna po výměně hadičky je jen náhoda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak som pozrel na tu hadicku a nezda sa mi, ze by bolo treba ju vymenit. Na dotyk ma celkom dobre vlastnosti - vyzera byt pruzna a vobec nie je vyschnuta resp. zostarnuta. pachne benzinom (nie je ale mokra od benzinu), co mi pride normalne.

ale neda mi to a vymenim ju - snad sa ten kusok hadice da zohnat v kazdom obchode s nahradnymi dielmi. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozrel som sa na to este raz dnes rano este pred startom (tak ako to tu niekto pisal) a ta hadicka bola do polovice mokra. Vymenime, uvidime ...:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.