Batman

Co s tím může být?

15 posts in this topic

Mám Peugeot 307 SW 1,4 HDI. V posledních dvou měsících bylo auto 2krát v servisu a vrátili ho s tím, že je v pořádku. Občas se stalo, že ztrácelo výkon, jelo pomaleji než obvykle. V pátek byla ráno max. rychlost 90 km/h a do kopce se dalo jet jen 40 km/h a rychlost pomalu klesala. Navíc byl cítit zápach z motoru (jakoby něco spáleného). Nevíte co s tím může být? Bojím se, aby zas v Peugeot servisu neřekli, že to nic není, asi půjdu jinam. Díky předem za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolik máš nalítáno? Nemůže to bejt zacpanej FAP? :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Už jsem sem psal podobný problém s 307 2.0 HDI. Opakuje se mi to kazdých cca 600km a motor netáhne hlavně v malých otáčkách. A stejně jako u tebe je cítít spálenina v kabině když zastavím nebo zpomalým. Zašlo to už tak daleko že se mi objevilo Antipolutin faulty tudíž je auto momentálně v servisu. Až bude hotový napíšu co s tím bylo. Pokud na něco přijdou. Měl jsem ho už jednou ve značkovém servisu a jediné co udělali bylo že za 500 smázli chybu. Teď jsem radši zvolil jiný servis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Batman

Mám Peugeot 307 SW 1,4 HDI. V posledních dvou měsících bylo auto 2krát v servisu a vrátili ho s tím, že je v pořádku. Občas se stalo, že ztrácelo výkon, jelo pomaleji než obvykle. V pátek byla ráno max. rychlost 90 km/h a do kopce se dalo jet jen 40 km/h a rychlost pomalu klesala. Navíc byl cítit zápach z motoru (jakoby něco spáleného). Nevíte co s tím může být? Bojím se, aby zas v Peugeot servisu neřekli, že to nic není, asi půjdu jinam. Díky předem za rady

bych řekl že je v haji spojka , ale pokud na to servismani z Peugeotu nepřišli tak pak nevim čim to je ale mě by vrtala hlavou ta spojka. maly tah ,problem do kopce a smrad z motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

bych řekl že je v haji spojka , ale pokud na to servismani z Peugeotu nepřišli tak pak nevim čim to je ale mě by vrtala hlavou ta spojka. maly tah ,problem do kopce a smrad z motoru.

jj to je asi to pravé ořechové,přikláním se k tomuto názoru :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem byl vcera v servisu a rad se s Vami o ten zazitek podelim. Zacalo to tim ze jsem tam prijel asi pred 14 dny, vysvetlil jsem ze mam auto v nouzovem rezimu a problemy ktere jsem popsal nekde vyse. Bylo mi receno ze me objednaji za onech cca 14 dnu. Dobre maji toho hodne tak vydrzim. Odjel jsem a prijel teda vcera rano v domluveny cas. Auto prijali s tim ze udelaji diagnostiku a rozeberou FAP a EGR ventil a zavolaji mi co a jak. Cely den se nic nedelo tak jsem zavolal sam. Technik mi rekl ze diagnostika neukazala zadnou chybu ze potrebuji vice casu. Domluvili jsme se tedy ze auto vyzvednu a dam ho tam opet po vikendu. Prijel jsem si pro nej. Stalo presne tak jak jsem ho zaparkoval tudiz k nemu nekdo prisel s pocitacem otestoval a tim to zkoncilo. O nejakem rozebirani FAP nemuze byt ani rec. Rekl jsem si ze to tedy necham po tom vikendu ze bude vice casu. Nakonec auto je po diagnostice, nevykazuje chybu tak muzu zatim jezdit. Ale ejhle. Sednu do auta, nastartuju a hlaska Antipolution faulty sviti dal. Jdu tedy za technikem jestli by nesla chyba alespon vymazat abych mohl zatim normalne jezdit. Pripojil pocitac neco vyzkousel a rekl ze to nejde, ze se s tim asi jezdilo moc dlouho a hlaska uz nejde vymazat. Je mi divne ze auto nevykazuje chybu ale nejde zrusit nouzovy rezim. Odjel jsem tedy ze se vratim v dohodnuty den. a ejhle po dalsim nastartovani najednou hlaska zmizela a auto jezdi normalne. Ted nevim co si mam myslet jak o aute tak o servisu. Snad mate lepsi zkusenosti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chtel bych nejprve zkusit vyradit ten EGR ventil. Nevite nekdo jak na to? Nejaky postup s par fotografiema by byl fajn. Nasel jsem neco ale je to na jina auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo to mě by se taky :grrhodil nějakej postup s fotama,ale na 205 1,9D...smrt egr ventilům:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.