kukikuk Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Ma nekdo zkusenost s vymenou motoru 2.0 HDi 110PS za 2.2 HDi 133PS? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PŘEMA Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Taky jsem se před nedávnem na to samé ptal ale nikdo my neodpověděl,tak jsem zvědav jestli ti někdo poradí,taky mě to zajímá....:o:o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kukikuk Odesláno 25. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. červen 2007 No me taky a taky za kolik by se dal ten motor sehnat ;o)...tak budem vyckavat jo :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 no co jsem tak koukal pod viko tak vsechny trubky od turba k sani(jsou tam dve jedna naprimo a druha pres IC-ten je stejnej) slysel jsem ,ze je masivnejsi prevodovka, ulozeni nevim a hlavne jsou to jen fapky -takze koupit totalku a odstrojit co treba a zbytek prodat, nekde byla debata- 15-35tis, ale znas to jestli pojedu na Sebetov,tak si to budu asi hlidat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PŘEMA Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 Fajn aspon něco zatím víme,dík.:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 tady male pocteni o vasich snech , http://bredik.euweb.cz/607.htm , nekde uprostred. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 Budu opakovat co tu bylo řečený tisíckrát: je to blbost, rozumnější je vyměnit celý auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 Chlapi, já myslím, že byste do toho měli jít. Jinak tady furt někdo sýčkuje (např. já), že je to složité atd. Napište pak náklady, počet hodin, a hlavně, jestli se to podaří zprovoznit - předpokládám, že i čidla budou jiného typu a taky kabelové svazky. Napište taky, jestli se podaří udělat změnu v TP, aby to bylo papírově čisté. (Anebo toto se neřeší, a pak před prodejem tam hodíte zpět původní motor?) PS: pro vysvětlení: ten 2,2 HDi co mám, je jak hodinářská práce, spousta čidel a funkcí a já i servisák kolem toho chodíme po špičkách, aby se udržel v origo stavu kdy všechno funguje jak má. Anebo to pak dopadne takhle: http://www.peugeot-club.com/forum/post.php?action=reply&fid=58&tid=17226 Původně zaslal: PEDRO Mám stejný problém - scháním 406-ku 2.0 HDi od roku 2000+ ..před nedávnem jsem jednu koupil a ukázalo se,že je v ní motor co tam nemá vůbec co dělat a evidenčáci mě vyhodili obloukem. Po konzultaci s polísmenama jsem auto vrátil a teď nemám čím jezdit a já si už tak moc zvyknul . Prosím pokud někdo ví o "slušném" výše zmiňovaném autě dejte echo.Odměnu vyplácím třeba ve slivovici (uvedený citát je ovšem důkaz, že to jde:D) [upravil dne 26.6.2007 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PŘEMA Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 Původně zaslal: P607Olda Chlapi, já myslím, že byste do toho měli jít. Jinak tady furt někdo sýčkuje (např. já), že je to složité atd. Napište pak náklady, počet hodin, a hlavně, jestli se to podaří zprovoznit - předpokládám, že i čidla budou jiného typu a taky kabelové svazky. Napište taky, jestli se podaří udělat změnu v TP, aby to bylo papírově čisté. (Anebo toto se neřeší, a pak před prodejem tam hodíte zpět původní motor?) PS: pro vysvětlení: ten 2,2 HDi co mám, je jak hodinářská práce, spousta čidel a funkcí a já i servisák kolem toho chodíme po špičkách, aby se udržel v origo stavu kdy všechno funguje jak má. Anebo to pak dopadne takhle: http://www.peugeot-club.com/forum/post.php?action=reply&fid=58&tid=17226 Původně zaslal: PEDRO Mám stejný problém - scháním 406-ku 2.0 HDi od roku 2000+ ..před nedávnem jsem jednu koupil a ukázalo se,že je v ní motor co tam nemá vůbec co dělat a evidenčáci mě vyhodili obloukem. Po konzultaci s polísmenama jsem auto vrátil a teď nemám čím jezdit a já si už tak moc zvyknul . Prosím pokud někdo ví o "slušném" výše zmiňovaném autě dejte echo.Odměnu vyplácím třeba ve slivovici (uvedený citát je ovšem důkaz, že to jde:D) [upravil dne 26.6.2007 P607Olda] Kamo dík za rady uvidím co my na to řekne můj mechanik,ale určitě jsem zase o něco chytřejší,a jak jsem se dočetl tak fakt hodinky před kterýma je fakt potřeba chodit potichu....:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kukikuk Odesláno 26. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. červen 2007 Kluci to sem zas jednou nahodil lakave tema ze, me strasne bavi cist jak jsou tu dve strany, jedna pro a druha proti a vsechno se to mezi nima mele, taky sem se chtel jen informovat, kdyby nahodou se neco semlelo, nedej boze me umre motor, tak uz bych tam daval asi tu dva dvojku, zmena je zivot, a vse jde kdyz se chce:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 Původně zaslal: kukikuk Kluci to sem zas jednou nahodil lakave tema ze, me strasne bavi cist jak jsou tu dve strany, jedna pro a druha proti a vsechno se to mezi nima mele, taky sem se chtel jen informovat, kdyby nahodou se neco semlelo, nedej boze me umre motor, tak uz bych tam daval asi tu dva dvojku, zmena je zivot, a vse jde kdyz se chce:roker Jestli máš neomezenej rozpočet tak proč ne že? Jinak podařit se to může, proti tomu žádná. Byla tu vyměna dieselů v 205 a i já sem skládal do 605 (z jednoho rozbitýho 2.0i 89kw a jednoho 2.0 bez vstřiku) jeden fungující motor. Rozdíl proti tomu co chcete udělat vy je v tom, že máte složitý moderní motory s obrovskou elektronikou. V té elektronice bude největší háček, pak samozřejmě papíry. A P607Olda má pravdu, blbý čidlo teploty - pro 2.0 v 605 jich existuje asi 6 různých typů. Vybrat ten správnej je věda. Pak sem zvědavej s jakou úspěšností seženete ten požadovanej motor v dobrým stavu, za rozumný peníze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PŘEMA Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 Asi to nebude pr**l ale proč hledat jak to nejde a ne jak to jde....To chce koupit nějakou totálku na střechu a vyměnit celou motorovou elektriku a PC atd....já vím že by bylo jednoduchší koupit jiné auto ale když už v tom máš nacpaných dost peněz na servise tak jse to nevyplatí prodávat.... Já neříkám že ho chci ted vyměnit ale kdyby mi umřel motor tak tam prdnu tu 2,2.....:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišak Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 Původně zaslal: PŘEMA Původně zaslal: P607Olda Chlapi, já myslím, že byste do toho měli jít. Jinak tady furt někdo sýčkuje (např. já), že je to složité atd. Napište pak náklady, počet hodin, a hlavně, jestli se to podaří zprovoznit - předpokládám, že i čidla budou jiného typu a taky kabelové svazky. Napište taky, jestli se podaří udělat změnu v TP, aby to bylo papírově čisté. (Anebo toto se neřeší, a pak před prodejem tam hodíte zpět původní motor?) PS: pro vysvětlení: ten 2,2 HDi co mám, je jak hodinářská práce, spousta čidel a funkcí a já i servisák kolem toho chodíme po špičkách, aby se udržel v origo stavu kdy všechno funguje jak má. Anebo to pak dopadne takhle: http://www.peugeot-club.com/forum/post.php?action=reply&fid=58&tid=17226 Původně zaslal: PEDRO Mám stejný problém - scháním 406-ku 2.0 HDi od roku 2000+ ..před nedávnem jsem jednu koupil a ukázalo se,že je v ní motor co tam nemá vůbec co dělat a evidenčáci mě vyhodili obloukem. Po konzultaci s polísmenama jsem auto vrátil a teď nemám čím jezdit a já si už tak moc zvyknul . Prosím pokud někdo ví o "slušném" výše zmiňovaném autě dejte echo.Odměnu vyplácím třeba ve slivovici (uvedený citát je ovšem důkaz, že to jde:D) [upravil dne 26.6.2007 P607Olda] Kamo dík za rady uvidím co my na to řekne můj mechanik,ale určitě jsem zase o něco chytřejší,a jak jsem se dočetl tak fakt hodinky před kterýma je fakt potřeba chodit potichu....:papa Mužu se zeptat kdo je tvůj vrchní mechanik? Jinak vyměnit motor určitě pude, ale aby byl na 100% funkční tak to bude chtít dost času aby se vychytali všechny blbosti.Dneska sem vyděl v Opavě Mercedes co měl v sobě 3.5TD hej vrazit něco takoveho do 405 tal my to utrhne ruce i s prdelí:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.