Sign in to follow this  
Followers 0
kukikuk

406 motor 2.0 za 2.2 HDi

13 posts in this topic

Taky jsem se před nedávnem na to samé ptal ale nikdo my neodpověděl,tak jsem zvědav jestli ti někdo poradí,taky mě to zajímá....:o:o:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

No me taky a taky za kolik by se dal ten motor sehnat ;o)...tak budem vyckavat jo :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

no co jsem tak koukal pod viko :o tak vsechny trubky od turba k sani(jsou tam dve :aut jedna naprimo a druha pres IC-ten je stejnej) slysel jsem ,ze je masivnejsi prevodovka, ulozeni nevim a hlavne jsou to jen fapky :D -takze koupit totalku a odstrojit co treba a zbytek prodat, nekde byla debata- 15-35tis, ale znas to :roll

jestli pojedu na Sebetov,tak si to budu asi hlidat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budu opakovat co tu bylo řečený tisíckrát: je to blbost, rozumnější je vyměnit celý auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapi, já myslím, že byste do toho měli jít. Jinak tady furt někdo sýčkuje (např. já), že je to složité atd.

Napište pak náklady, počet hodin, a hlavně, jestli se to podaří zprovoznit - předpokládám, že i čidla budou jiného typu a taky kabelové svazky.

Napište taky, jestli se podaří udělat změnu v TP, aby to bylo papírově čisté. (Anebo toto se neřeší, a pak před prodejem tam hodíte zpět původní motor?)

PS: pro vysvětlení: ten 2,2 HDi co mám, je jak hodinářská práce, spousta čidel a funkcí a já i servisák kolem toho chodíme po špičkách, aby se udržel v origo stavu kdy všechno funguje jak má.

Anebo to pak dopadne takhle:

http://www.peugeot-club.com/forum/post.php?action=reply&fid=58&tid=17226

Původně zaslal: PEDRO

Mám stejný problém - scháním 406-ku 2.0 HDi od roku 2000+ ..před nedávnem jsem jednu koupil a ukázalo se,že je v ní motor co tam nemá vůbec co dělat a evidenčáci mě vyhodili obloukem.:grr Po konzultaci s polísmenama jsem auto vrátil a teď nemám čím jezdit a já si už tak moc zvyknul :D. Prosím pokud někdo ví o "slušném" výše zmiňovaném autě dejte echo.Odměnu vyplácím třeba ve slivovici :super

(uvedený citát je ovšem důkaz, že to jde:D)

[upravil dne 26.6.2007 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Chlapi, já myslím, že byste do toho měli jít. Jinak tady furt někdo sýčkuje (např. já), že je to složité atd.

Napište pak náklady, počet hodin, a hlavně, jestli se to podaří zprovoznit - předpokládám, že i čidla budou jiného typu a taky kabelové svazky.

Napište taky, jestli se podaří udělat změnu v TP, aby to bylo papírově čisté. (Anebo toto se neřeší, a pak před prodejem tam hodíte zpět původní motor?)

PS: pro vysvětlení: ten 2,2 HDi co mám, je jak hodinářská práce, spousta čidel a funkcí a já i servisák kolem toho chodíme po špičkách, aby se udržel v origo stavu kdy všechno funguje jak má.

Anebo to pak dopadne takhle:

http://www.peugeot-club.com/forum/post.php?action=reply&fid=58&tid=17226

Původně zaslal: PEDRO

Mám stejný problém - scháním 406-ku 2.0 HDi od roku 2000+ ..před nedávnem jsem jednu koupil a ukázalo se,že je v ní motor co tam nemá vůbec co dělat a evidenčáci mě vyhodili obloukem.:grr Po konzultaci s polísmenama jsem auto vrátil a teď nemám čím jezdit a já si už tak moc zvyknul :D. Prosím pokud někdo ví o "slušném" výše zmiňovaném autě dejte echo.Odměnu vyplácím třeba ve slivovici :super

(uvedený citát je ovšem důkaz, že to jde:D)

[upravil dne 26.6.2007 P607Olda]

Kamo dík za rady uvidím co my na to řekne můj mechanik,ale určitě jsem zase o něco chytřejší,a jak jsem se dočetl tak fakt hodinky před kterýma je fakt potřeba chodit potichu....:D:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kluci to sem zas jednou nahodil lakave tema ze, me strasne bavi cist jak jsou tu dve strany, jedna pro a druha proti a vsechno se to mezi nima mele, taky sem se chtel jen informovat, kdyby nahodou se neco semlelo, nedej boze me umre motor, tak uz bych tam daval asi tu dva dvojku, zmena je zivot, a vse jde kdyz se chce:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kukikuk

Kluci to sem zas jednou nahodil lakave tema ze, me strasne bavi cist jak jsou tu dve strany, jedna pro a druha proti a vsechno se to mezi nima mele, taky sem se chtel jen informovat, kdyby nahodou se neco semlelo, nedej boze me umre motor, tak uz bych tam daval asi tu dva dvojku, zmena je zivot, a vse jde kdyz se chce:roker

Jestli máš neomezenej rozpočet tak proč ne že?

Jinak podařit se to může, proti tomu žádná. Byla tu vyměna dieselů v 205 a i já sem skládal do 605 (z jednoho rozbitýho 2.0i 89kw a jednoho 2.0 bez vstřiku) jeden fungující motor.

Rozdíl proti tomu co chcete udělat vy je v tom, že máte složitý moderní motory s obrovskou elektronikou. V té elektronice bude největší háček, pak samozřejmě papíry.

A P607Olda má pravdu, blbý čidlo teploty - pro 2.0 v 605 jich existuje asi 6 různých typů. Vybrat ten správnej je věda.

Pak sem zvědavej s jakou úspěšností seženete ten požadovanej motor v dobrým stavu, za rozumný peníze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi to nebude pr**l ale proč hledat jak to nejde a ne jak to jde....To chce koupit nějakou totálku na střechu a vyměnit celou motorovou elektriku a PC atd....já vím že by bylo jednoduchší koupit jiné auto ale když už v tom máš nacpaných dost peněz na servise tak jse to nevyplatí prodávat....

Já neříkám že ho chci ted vyměnit ale kdyby mi umřel motor tak tam prdnu tu 2,2.....:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PŘEMA

Původně zaslal: P607Olda

Chlapi, já myslím, že byste do toho měli jít. Jinak tady furt někdo sýčkuje (např. já), že je to složité atd.

Napište pak náklady, počet hodin, a hlavně, jestli se to podaří zprovoznit - předpokládám, že i čidla budou jiného typu a taky kabelové svazky.

Napište taky, jestli se podaří udělat změnu v TP, aby to bylo papírově čisté. (Anebo toto se neřeší, a pak před prodejem tam hodíte zpět původní motor?)

PS: pro vysvětlení: ten 2,2 HDi co mám, je jak hodinářská práce, spousta čidel a funkcí a já i servisák kolem toho chodíme po špičkách, aby se udržel v origo stavu kdy všechno funguje jak má.

Anebo to pak dopadne takhle:

http://www.peugeot-club.com/forum/post.php?action=reply&fid=58&tid=17226

Původně zaslal: PEDRO

Mám stejný problém - scháním 406-ku 2.0 HDi od roku 2000+ ..před nedávnem jsem jednu koupil a ukázalo se,že je v ní motor co tam nemá vůbec co dělat a evidenčáci mě vyhodili obloukem.:grr Po konzultaci s polísmenama jsem auto vrátil a teď nemám čím jezdit a já si už tak moc zvyknul :D. Prosím pokud někdo ví o "slušném" výše zmiňovaném autě dejte echo.Odměnu vyplácím třeba ve slivovici :super

(uvedený citát je ovšem důkaz, že to jde:D)

[upravil dne 26.6.2007 P607Olda]

Kamo dík za rady uvidím co my na to řekne můj mechanik,ale určitě jsem zase o něco chytřejší,a jak jsem se dočetl tak fakt hodinky před kterýma je fakt potřeba chodit potichu....:D:papa

Mužu se zeptat kdo je tvůj vrchní mechanik?

Jinak vyměnit motor určitě pude, ale aby byl na 100% funkční tak to bude chtít dost času aby se vychytali všechny blbosti.Dneska sem vyděl v Opavě Mercedes co měl v sobě 3.5TD hej vrazit něco takoveho do 405 tal my to utrhne ruce i s prdelí:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.