kosinajan Odesláno 24. červen 2007 Sdílet Odesláno 24. červen 2007 Mam taky problem že po zhasnutí motora mi ešte nejaký čas beží tak asi 3s občas sa mi nedá motor vytočiť nad 2200ot. prosím poradte mi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 24. červen 2007 Sdílet Odesláno 24. červen 2007 Regulátor tlaku paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 24. červen 2007 Sdílet Odesláno 24. červen 2007 Vybrať, vyčistiť, prefúkať stlačeným vzduchom, vymeniť gumičky... Niekedy sa zvykne zaniesť nejakou špinkou a niekedy pomôže len výmena... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 24. červen 2007 Sdílet Odesláno 24. červen 2007 Hlavně opatrně na konec, jsou tam mikrootvory které nejsou skoro vidět. Zkus vyměnit gumičky, pokud Ti to do pár zhasnutí udělá znovu = výměna. Zapřemýšlej kde si naposledy tankoval a jaký máš paliv. filtr, tohle je z větší části nekvalitní naftou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosinajan Odesláno 25. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Tankujem na každej čerpačke nerobim rozdieli. A tie gumičky sa daju normalne kupiť? Ešte som sa s takym dačim nestretol. Regulator som už raz menil ale zohnal som starší tak fungoval tak som ho tam dal ale tieto veci sa oplatia radšej kupovat asi nove? [upravil dne 29.6.2007 kosinajan] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopkok Odesláno 28. červen 2007 Sdílet Odesláno 28. červen 2007 Původně zaslal: kosinajan Tankujem na každej čerpačke nerobim rozdieli. A tie gumičky sa daju normalne kupiť? Ešte som sa s takym dačim nestretol. Regulator som už raz menil ale zohnal som starší tak fungoval tak som ho tam dal ale tieto veci sa oplatia radšej kupovat asi nove? A tu by som videl problem konkretne v prvej vete...HDI papa len kvalitnu naftu:mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavex Odesláno 28. červen 2007 Sdílet Odesláno 28. červen 2007 kvalitnu naftu treba do Hdi v kazdom pripade, aj ked sa aj medzi nami najde dost setrilkov, ktory tankuju co tece, hlavne ze je to o par halierikov lacnejsie.... Ja pre istotu menim palivovy filter spolu s olejovym a to tankujem "kde sa da, ale len u znackovych cerpaciek" - ale ani tam si clovek nemoze byt isty..... A zatial bez problemov. P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosinajan Odesláno 1. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. červenec 2007 Původně zaslal: pavex kvalitnu naftu treba do Hdi v kazdom pripade, aj ked sa aj medzi nami najde dost setrilkov, ktory tankuju co tece, hlavne ze je to o par halierikov lacnejsie.... Ja pre istotu menim palivovy filter spolu s olejovym a to tankujem "kde sa da, ale len u znackovych cerpaciek" - ale ani tam si clovek nemoze byt isty..... A zatial bez problemov. P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.