Sign in to follow this  
Followers 0
Iron_Eddie

"Napité" auto

9 posts in this topic

Už sa vám niekedy stalo takéto niečo???

Včera som išiel autom z práce. V okolí BA dosť pršalo, asi tak, že pri rýchlosti 60 km/h nebolo vidieť cestu a stierače nestíhali brať vodu z okna. Už som bol takmer doma, keď som vbehol do dosť veľkej mláky na ceste, voda vytriskla vyše strechy a auto stratilo ťah. Podradil som do dvojky, dal plný plyn a auto išlo ledva 35 km/h. Nech som robil čo som robil, auto viac nechcelo ísť. Tak som "dokulhal" domov. Dúfal som, že sa voda dostala na nejaký kontakt a ráno, keď auto oschne všetko pôjde ako má. Ráno som vstal, sadnem do auta, naštartujem, idem vycúvať z parkoviska, z výfuku čierny dym ako zo starého Fiatu TIPA a auto sa ledva chcelo hýbať. Tak som otvoril kapotu, pozerám, kde môže byť závada. Nikde nič. Otvorím vzduchový filter a on mokrý ako špongia, v nádobke dosť vody. Celý deň som to vysúšal a teraz som sa bol previezť. Prvých 5 km katastrofa ale potom sa to už dalo celkom do normálu. Neviem kade mi to natiahlo vodu. Ja som myslel, že to bol problém starých škodoviek a nie takýchto áut... Alebo som sám, ktorému sa toto stalo???

Share this post


Link to post
Share on other sites

nedavno to tady nekdo resil, zkus pohledat. mel jsi stesti,zes ho neutopil uplne, filtr dej novej a uvidis, hlidej si teplotu, olej ve vode-i obracene jestli neni tesneni v haji, lvi jsou na vodu malinko haklivy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nech si to pořádně prohlídnout, prasklé plasty okolo kol, pod motorem, hadice sání atd. Vše má své místo. Nedávno jsem na to upozorňoval majitel 406 HDi, že má rozbité plasty u předního kola, nedal si říct, vletěl do pořádne kaluže motor srkl vodu a pozohýbaly se mu ojnice. To samé kámoš s Renaultem 19 1,9D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

406 má veľmi nízko sanie vzduchu a preto pozor na veľké mláky radšej vždy obísť alebo opatrne prejsť, dôsledky môžu byť potom strašné

:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mirec.dk.406

406 má veľmi nízko sanie vzduchu a preto pozor na veľké mláky radšej vždy obísť alebo opatrne prejsť, dôsledky môžu byť potom strašné

:roker

dnes som to pozeral keď som ležal pod autom a hľadal prečo s ami hýbe predná hmlovka. To sanie vzduchu začína pred ľavým predným kolesom. To vymyslel nejaký keket:myslim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

na starých favoritoch bol v krabici sania vzduchu na kúrenie malý otvor pre prípad veľa vody, možno by to šlo trošku prevrtať pred filtrom aby mala voda kadiaľ vytiecť, čo vy na to nepokašle sa tým niečo? :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veru tak chlapi, ja som svojho tiey utopil skoro ako na tom obrazku, len tej vody bolo trochu pomenej. Nastastie po odstraneni vody z filtra , sacieho potrubia a valcov je vsetko OK. A ako tu uz niekto spomenul to sanie na 406 musel dllllho vymyslat nejaky keket vo Francuzsku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.