Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Přehřívání motoru P206 2.0 HDi


Joest

Recommended Posts

Mám trošku problém s mojí 206kou HDi 2.0 týkající se teploty vody (olej je OK). Driv teplota byla do 83-85 max., ve vedrech, v zime, kdyz sem slapal na podlahu plyn uplne v pohode, nikdy nesla vys.Ted pozoruju od jisty doby, ze kdyz mam zaplou klimu , sahary jedou, leze to max k tem 87 stupnum, ale kdyz ji vypnu (klimu), motor by klidne lez pres 90 jako nic, nastesti sahary to jeste chladej kdyz jedu normalne teda, ale kdyz to trosku zivis s plynem, tak to klidne leze nad 100,a klidne i ke 110°C, cehoz se bojim a nevim cim by to mohlo být, olej je v pohode, ale ta pitomá voda, nemá nekdo radu??? Jo ještě jedna vec, treba po krátky trase, tak cca 10km se motor skoro neohreje, mozna tak na tech 80°C normalní jízda, ale co je divny je ze kdyz pak stojim a necham bezet motor, teplota pomalu porad stoupa...vyleze tak k 93°C a pak sepnou sahary a zase to zchladi pod 90°C a pak se to cele opakuje zase a zase dokola. To uz si myslim problém bude... kontroloval sem chladící kapalinu, ta je v pohode, vodu v oleji nemám, těsnění a hlava taky, odvzdusnovat by se to snad melo samo ne co se tyce vody? tak uz ale vazne nevim co s tim, termostat zda se být taky v pohode, sice sem ho nevyndaval, ale v tech 93°C sepne vse jak ma takze je myslim v pohode, nejake rady? Predem díky :myslim:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ajsik

jen odhaduji ... neotevirajici se termostat, jako ze se otevre jen castecne ... a nebo je mozna zasekly nekde na pul cesty a proto se to dlouho ohriva (nebezi to jen na maly okruh) a zaroven az je to zahrate tak to nebezi zcela na velky okruh a proto se to hreje ...

No to je docela mozny, ted budu muset schrastit nekoho aby mi ten termostat vyndal, pac se v tom vyznam jak koza v petrzeli... nebo myslis ze bych to zvladnul vyndat? Asi budem mit trosku odlisnou konstrukci motoru, ale nevis nahodou kde maj HDicka termostat? jak je to s chlad. kapalinou, doufam ze se to da vyndat nejak tak aby se nemusela vylejvat? Fotka by pomohla... :myslim dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

castecne asi budes muset upustit kapalinu,ikdyz je termostat dost vysoko. najdi si tlustou hadici z chladice co vede k bloku motoru a v usti do bloku by mel byt umisteny temostat, teda zatim jsem ho tam u peugeotu vzdy nasel (1.1 , 1.4 a 1.6 16V ) :-)

ja bych rovnou vymenil i chladici kapalinu, pokud nevis jak dlouho tam je.

otestujes ho ve varici vode, mel by se naplno otevrit

[upravil dne 25/6/07 ajsik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ajsik

castecne asi budes muset upustit kapalinu,ikdyz je termostat dost vysoko. najdi si tlustou hadici z chladice co vede k bloku motoru a v usti do bloku by mel byt umisteny temostat, teda zatim jsem ho tam u peugeotu vzdy nasel (1.1 , 1.4 a 1.6 16V ) :-)

ja bych rovnou vymenil i chladici kapalinu, pokud nevis jak dlouho tam je.

otestujes ho ve varici vode, mel by se naplno otevrit

[upravil dne 25/6/07 ajsik]

no jasan, zksuim to, jen nevim jestli poznam jestli se mi naplno otevre pac sem to teda delal jen jednou u schade 105 :-D a tam to bylo stejne jedno pac nejlepsi bylo bezak jezdit bez něj :D Tak uvidime no, snad sou HDi a beniny co se tyce chlazeni reseny nejak konstrukcne podobe abych nevyndal neco jinyho:D Jinak s kapalinou je to fakt, asi by to chtelo change, uz tam par let bude...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Joest

Původně zaslal: ajsik

castecne asi budes muset upustit kapalinu,ikdyz je termostat dost vysoko. najdi si tlustou hadici z chladice co vede k bloku motoru a v usti do bloku by mel byt umisteny temostat, teda zatim jsem ho tam u peugeotu vzdy nasel (1.1 , 1.4 a 1.6 16V ) :-)

ja bych rovnou vymenil i chladici kapalinu, pokud nevis jak dlouho tam je.

otestujes ho ve varici vode, mel by se naplno otevrit

[upravil dne 25/6/07 ajsik]

no jasan, zksuim to, jen nevim jestli poznam jestli se mi naplno otevre pac sem to teda delal jen jednou u schade 105 :-D a tam to bylo stejne jedno pac nejlepsi bylo bezak jezdit bez něj :D Tak uvidime no, snad sou HDi a beniny co se tyce chlazeni reseny nejak konstrukcne podobe abych nevyndal neco jinyho:D Jinak s kapalinou je to fakt, asi by to chtelo change, uz tam par let bude...

Ještě než polezu do motoru... je možný, aby díra ve vejfuku tesne za katalyzátorem nejakým způsobem souvisela s tou vyssí teplotou motoru? Ja jen že sem jí nechal zavarit a od ty doby se mi to zda lepsi, ale jeste sem to nejak nemoch moc otestovat, mozna se mi to jen zda, ale zajimalo by me jestli je to mozny a nebo ne?:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dundee

Díra ve výfuku bude mít spíš vliv na výkon, ne na teplotu ;)

no jasně to jsem si myslel taky no, na výkon určitě a taky to bylo znát když sem se honil s 1,8 natuněnym Golfem II co ma tady jeden typ :-D stačil sem mu jen tak tak...ale nevim no, myslel sem treba jestli čidlo ktery snímá tlak v potrubí nevrací špatný hodnoty ŘJ a ta třeba nějak blbě nezapaluje směs nebo to špatně ředí nebo co já vim, an tohle odbornik nejsem, ale to je asi vidět :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
Původně zaslal: Joest

Původně zaslal: Dundee

Díra ve výfuku bude mít spíš vliv na výkon, ne na teplotu ;)

no jasně to jsem si myslel taky no, na výkon určitě a taky to bylo znát když sem se honil s 1,8 natuněnym Golfem II co ma tady jeden typ :-D stačil sem mu jen tak tak...ale nevim no, myslel sem treba jestli čidlo ktery snímá tlak v potrubí nevrací špatný hodnoty ŘJ a ta třeba nějak blbě nezapaluje směs nebo to špatně ředí nebo co já vim, an tohle odbornik nejsem, ale to je asi vidět :D

Tak co už jsi na něco přišel já už jsem z toho ůplně hotovej.Vyměnil jsem termostat,koupil nové víčko na vyrovnávačku,vyčistil chladiče ze vnitř i z venku a stále se to přehřívá už nevím co stím.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: PATaMAT

Původně zaslal: Joest

Původně zaslal: Dundee

Díra ve výfuku bude mít spíš vliv na výkon, ne na teplotu ;)

no jasně to jsem si myslel taky no, na výkon určitě a taky to bylo znát když sem se honil s 1,8 natuněnym Golfem II co ma tady jeden typ :-D stačil sem mu jen tak tak...ale nevim no, myslel sem treba jestli čidlo ktery snímá tlak v potrubí nevrací špatný hodnoty ŘJ a ta třeba nějak blbě nezapaluje směs nebo to špatně ředí nebo co já vim, an tohle odbornik nejsem, ale to je asi vidět :D

Tak co už jsi na něco přišel já už jsem z toho ůplně hotovej.Vyměnil jsem termostat,koupil nové víčko na vyrovnávačku,vyčistil chladiče ze vnitř i z venku a stále se to přehřívá už nevím co stím.

No zatim sem nevyřešil, jezdit se s tim normalne da, jen nesmim mit nohu na plynu jak cihlu, to pak leze nehorazne nahoru... jezdim vetsinou jen kratky trasy tak ej to v poho, na delsich si to musim hlidat... chci si nechat vymenit termostat, jen nemam kdo mi to vymeni, ale az najdu hodim sem post, neboj. Stejne ale jak tak posloucham hlasy kolem moc neverim ze by to pomohlo... mam takovej dojem ze mi to zacalo delat po vymene rozvodu...takze mozna vodni pumpa bude nejaka divna jinak nevim... testnu termostat a uvidim, zatim se mej:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...