Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Pískání v motoru.


Bártík

Recommended Posts

Ahoj všichni pežoťáci. Objevila se mi první závada na autě po 13 měsících provozu, což není vůbec špatné vysvědčení pro toto auto, když má najeto celkem 80000km. Při přidání nebo ubrání plynu z motoru krátce zapíská, pak už je všechno OK. Máte pro to někdo z Vás nějaké vysvětlení? :papa:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

To Bártík: Vyřešil jsi to nějak? Poslední příspěvek máš z června 2007, takže předpokládám že asi neodpovíš. Já zaznamenal nyní něco podobného. Občas, když je motor studený, tak při při sešlápnutí plynu se ozve takové kníknutí. Sundám nohu z plynu, kníkne. Sešlápnu plyn, kníkne. Pokud sešlapávám prudce, kníknutí je hlasitější. Pokud sešlapávám velmi jemně, je méně hlasité, ale ne tiché. Jakoby vrzala nějaká otevírající se klapka.

Nebo to taky může být problém ve spojce, čímž by se mohly vysvětlovat všechny ty drobné vibrace, které jsem popisovalTADY

Asi pomalu začnu šetřit na opravu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemám tušení co by to mohlo být. Při stojícím autě se to neprojevuje. Jen když jedu a střídavě mačkám a pouštím plyn, tak právě ve chvíli stisknutí / puštění to kníkne (prostě takový "kvík" o délce cca 0,2 sekundy)

A jenom ze začátku a jenom někdy. Po ujetí jednoho, dvou km pak stále klid.

Řemen alternátoru je napínán pérem. Můžu zkusit ho posypat drcenou kalafunou.

Je možné, že to je něco uplně jiného. Zní to, že to přichází odněkud zepředu. Při rozjezdech nic. Při řazení nic. Jen při té manipulaci s plynem. Je možné, že mi jen vrže pedál v čepu. Obtížně se to identifikuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mrkni na ten řemen ten takhle podobně píská,pokud není volnej taky to může bejt řemenice.Ale tak mě to napadlo tak nějak hned.Samozřemě to nemusí bejt ono.Prostě jsem se s takovou závadou setkal.:D:D Pokud se tomu dá tak říct,závada.

[upravil dne 3.9.2007 Pegoo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dost častým jevem různého kníkání a pískání při zhoupnutí motoru bývá spojení výfukového potrubí od motoru dále dozadu, kde je použit kroužek z drátěnky z grafitovou výplní. Kroužek si časem v tomto spoji vyleští dosedací plochu a jak se motor neustále za provozu houpe dopředu-dozadu, tak to tam vrže, píská a tak. Většinou pomůže jen výměna kroužku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...