Bártík Odesláno 23. červen 2007 Sdílet Odesláno 23. červen 2007 Ahoj všichni pežoťáci. Objevila se mi první závada na autě po 13 měsících provozu, což není vůbec špatné vysvědčení pro toto auto, když má najeto celkem 80000km. Při přidání nebo ubrání plynu z motoru krátce zapíská, pak už je všechno OK. Máte pro to někdo z Vás nějaké vysvětlení? :papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nemec.cb Odesláno 23. červen 2007 Sdílet Odesláno 23. červen 2007 Mohlo by to bejt špatné spojkové ložisko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 3. září 2007 Sdílet Odesláno 3. září 2007 To Bártík: Vyřešil jsi to nějak? Poslední příspěvek máš z června 2007, takže předpokládám že asi neodpovíš. Já zaznamenal nyní něco podobného. Občas, když je motor studený, tak při při sešlápnutí plynu se ozve takové kníknutí. Sundám nohu z plynu, kníkne. Sešlápnu plyn, kníkne. Pokud sešlapávám prudce, kníknutí je hlasitější. Pokud sešlapávám velmi jemně, je méně hlasité, ale ne tiché. Jakoby vrzala nějaká otevírající se klapka. Nebo to taky může být problém ve spojce, čímž by se mohly vysvětlovat všechny ty drobné vibrace, které jsem popisovalTADY Asi pomalu začnu šetřit na opravu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegoo Odesláno 3. září 2007 Sdílet Odesláno 3. září 2007 Určitě to je z motoru není to řemen altiku není volný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 3. září 2007 Sdílet Odesláno 3. září 2007 Nemám tušení co by to mohlo být. Při stojícím autě se to neprojevuje. Jen když jedu a střídavě mačkám a pouštím plyn, tak právě ve chvíli stisknutí / puštění to kníkne (prostě takový "kvík" o délce cca 0,2 sekundy) A jenom ze začátku a jenom někdy. Po ujetí jednoho, dvou km pak stále klid. Řemen alternátoru je napínán pérem. Můžu zkusit ho posypat drcenou kalafunou. Je možné, že to je něco uplně jiného. Zní to, že to přichází odněkud zepředu. Při rozjezdech nic. Při řazení nic. Jen při té manipulaci s plynem. Je možné, že mi jen vrže pedál v čepu. Obtížně se to identifikuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegoo Odesláno 3. září 2007 Sdílet Odesláno 3. září 2007 Mrkni na ten řemen ten takhle podobně píská,pokud není volnej taky to může bejt řemenice.Ale tak mě to napadlo tak nějak hned.Samozřemě to nemusí bejt ono.Prostě jsem se s takovou závadou setkal.:D Pokud se tomu dá tak říct,závada. [upravil dne 3.9.2007 Pegoo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 3. září 2007 Sdílet Odesláno 3. září 2007 Dík za tip, mrknu na to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otec Odesláno 3. září 2007 Sdílet Odesláno 3. září 2007 Dost častým jevem různého kníkání a pískání při zhoupnutí motoru bývá spojení výfukového potrubí od motoru dále dozadu, kde je použit kroužek z drátěnky z grafitovou výplní. Kroužek si časem v tomto spoji vyleští dosedací plochu a jak se motor neustále za provozu houpe dopředu-dozadu, tak to tam vrže, píská a tak. Většinou pomůže jen výměna kroužku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.