Sign in to follow this  
Followers 0
Bártík

Pískání v motoru.

8 posts in this topic

Ahoj všichni pežoťáci. Objevila se mi první závada na autě po 13 měsících provozu, což není vůbec špatné vysvědčení pro toto auto, když má najeto celkem 80000km. Při přidání nebo ubrání plynu z motoru krátce zapíská, pak už je všechno OK. Máte pro to někdo z Vás nějaké vysvětlení? :papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Bártík: Vyřešil jsi to nějak? Poslední příspěvek máš z června 2007, takže předpokládám že asi neodpovíš. Já zaznamenal nyní něco podobného. Občas, když je motor studený, tak při při sešlápnutí plynu se ozve takové kníknutí. Sundám nohu z plynu, kníkne. Sešlápnu plyn, kníkne. Pokud sešlapávám prudce, kníknutí je hlasitější. Pokud sešlapávám velmi jemně, je méně hlasité, ale ne tiché. Jakoby vrzala nějaká otevírající se klapka.

Nebo to taky může být problém ve spojce, čímž by se mohly vysvětlovat všechny ty drobné vibrace, které jsem popisovalTADY

Asi pomalu začnu šetřit na opravu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemám tušení co by to mohlo být. Při stojícím autě se to neprojevuje. Jen když jedu a střídavě mačkám a pouštím plyn, tak právě ve chvíli stisknutí / puštění to kníkne (prostě takový "kvík" o délce cca 0,2 sekundy)

A jenom ze začátku a jenom někdy. Po ujetí jednoho, dvou km pak stále klid.

Řemen alternátoru je napínán pérem. Můžu zkusit ho posypat drcenou kalafunou.

Je možné, že to je něco uplně jiného. Zní to, že to přichází odněkud zepředu. Při rozjezdech nic. Při řazení nic. Jen při té manipulaci s plynem. Je možné, že mi jen vrže pedál v čepu. Obtížně se to identifikuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mrkni na ten řemen ten takhle podobně píská,pokud není volnej taky to může bejt řemenice.Ale tak mě to napadlo tak nějak hned.Samozřemě to nemusí bejt ono.Prostě jsem se s takovou závadou setkal.:D:D Pokud se tomu dá tak říct,závada.

[upravil dne 3.9.2007 Pegoo]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dost častým jevem různého kníkání a pískání při zhoupnutí motoru bývá spojení výfukového potrubí od motoru dále dozadu, kde je použit kroužek z drátěnky z grafitovou výplní. Kroužek si časem v tomto spoji vyleští dosedací plochu a jak se motor neustále za provozu houpe dopředu-dozadu, tak to tam vrže, píská a tak. Většinou pomůže jen výměna kroužku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.