Sign in to follow this  
Followers 0
Ladis

chip - ABC Tuning

26 posts in this topic

Tak takových rádoby odborníků je víc. Lidi se nesmí bát ozvat.

he he he tak to chlapci asi museli docela koukat, ale dobře jim tak a jen tak dál :cool::cool:

Jen tak dál, ať jim daj co proto. Budou mít ale ještě hodně práce, než vymýtí všechny takovýhle podvodníčky a horší je, že se někdy dost obtížně poznají...

Chjó, co dodat..měli jsme od těch "profíků" "načipovanou" Lagunu 1,9Dci 79kW no a asi po půl roce jsme měli možnost se svézt s jinou se stejným motorem bez "čipu"....no a jela líp že jo....:grr

Tak teď se musím hluboce stydět, jelikož jsem také zdřejmě (určitě!!!) naletěl těmto kreténům a teď přemýšlím, jak z nich vymlátit ty peníze zpět !!! To jim tedy nedaruju !!! Možná, že by si s nimi o tom mohli promluvit naši rusky hovořící spoluobčané :-). Bylo mi to podezřelé už od začátku, chtěl jsem se tomu rádoby technikovi dívat "přes rameno"- prej, že u toho musí mít zavřený všechny dveře a také firemní know-how!!!Dal jsem mu svoji flash paměť, ať mi tam zazálohuje původní můj software-vrátil mi ji prázdnou, řekl jsem si, no nic, asi na to zapomněl a když tak to prej mám zálohovaný 5 let u nich a také 5 let záruka na ř.j. a motor!!!!!

Jsem najivní důvěřivej idiot!

Původně zaslal: FrenkV

a teď otázka kde čipovat bez rizika?

Jo, to je správná otázka, kdo dá ale správnou odpověď? :D

Původně zaslal: FrenkV

a teď otázka kde čipovat bez rizika?

Tam, kde tě budou čipovat auto přímo na brzdě. Napřed změří výkon a krouťák před, potom to čipnou, pak to změří po. A podle výsledku bude odměna.

no jo ale jestli to bude jejich brzda tak nameri presne to co zrovna oni potrebuji.

Škoda, že na moji 306ku by to nešlo, jinak je to výborná věc...nebude to tolik zatěžovat motor, když se no nechá vypnout... :super

JE TO ZNÁT DOST ......:super

A DÁ SE TO PŘEPÍNAT ZA JÍZDY POD PLYNEM