Sign in to follow this  
Followers 0
NBT

imobilizer po x-te

14 posts in this topic

Mam v 306 imobilizer, ale je odpojeny. Kod samozrejme nikdo nezna. Rikam si, ze je skoda to tam mit a nepouzivat to. Nevite proto nekdo, jestli jde ten kod nejak zjistit, pripadne kolik by to stalo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jestli máš ten imobilizer s klávesnicí, tak kod nezjistí nikdo. Já už jsem se s tím taky trápil, když se mi jednou zablokoval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl bych taky dotázek, co se týče imob .... Kromě toho co mám v klíči mám ještě v motoru takovej červenej čudl, od kterýho vedou drátky kamsi do hlubin ... v manuálu jsem vyšet, že je to cosi jako antičmajz. Jenže, když to zmáčknu, tak to nějak nefunguje nebo co ..... :( prostě normálně nastartuju ..... nevíte někdo co by to mohlo bejt ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli opravdu nevis jak to funguje, tak bych to moc nemackal. Ja jen aby jsi si jeste zajezdil.:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aby tio to po 15 km nekde nechciplo. Mackat cudliky na motoru ... ;)

Ale nejakou ochranu proti malym detem ten motor mit musi, nebo ne ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky mám klávesový imobilizer. co vím tak servisní kod by měl být 1111. Tada jako kod při předávání do servisu. JInak kámoš ho má taky a podařilo se mu to bloknout. 3 špatné pokusy. Pak když nechal zaplej klíček asi tak 20minut tak mu to normálně dovolilo hodit správnej kod a odjel.

Můžeš to zapojit a zkusit jestli tam není ten servisní kod \"1111\" jinak asi budeš muset náhodně zkoušet čísla :-))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeden znamej mi poradil, at to dam do servisu, ze by ten kod meli chytit pomoci pocitace, ale nevim nevim. Zavolam tam a uvidim, ale pochybuju....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten servisní kod 1111 bývá asi nastavený z výroby ale jde změnit a to v tvém případě bude určitě změněný. Jinak s tím čtením kodu na počítači, nevím jak u benzin. motoru s počítačem, ale u tý mojí 1.9D to nejde, tam není žádný počítač :-). Mě se to bloklo, když jsem několikrát po sobě zkoušel změnit kod (asi 10 za sebou), upozorňuju že jsem měl správný postup. Měl jsem to nakonec v Autospolu a tam se jim to \"povedlo\". Chtěli za to asi 2800,- a tvrdili mi že vyměnili pamě?ový blok v počítači. Tak jsem mu říkal že tohle auto žádný nemá, ale on mi pořád cpal do hlavy že to má řídící jednotku vstřikování. Nakonec jsem ho při tom nechal, protože jsem byl rád že můžu odjet po svých kolech. Ale myslím že mě ochc..i a že si stím nevěděli rady a nakonec se to odblokovalo samo jako v případě zadání špatného kódu. Ptal jsem se na to člověka co má servis s Peugotama a ten říkal že je to nesmysl, u tohohle motoru jde prý v případě zablokování jedině rozebrat čerpadlo a vyndat ventil, který zavírá palivo a tím pádem se vyřádí imobilizér z provozu. Při té příležitosti ale jde namontovat imobilizér jiný.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemyslel pocitac v aute. Pry maji nejaky pristroj, ktery ten kod odhali prostym vyzkousenim vsech kombinaci. Nevim, slysel jsem. Do servisu jsem jeste nevolal. Kdyztak dam vedet, jak to dopadlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toto jsem si přeložil z manuálu pro 406ku pokud to pomůže :-|:

Zařízení proti krádeži

umožňuje zablokování nastartování pomocí vlastního čtyřmístného kódu.

NASTARTOVÁNÍ MOTORU

Zapnutý provoz (klíč v pozici M)

Svítí-li zelená kontrolka: nastartování je možné.

Svítíli červená kontrolka: je zapnutý imobilizér.

Aby jste mohli nastartovat musíte vložit vlastní čtyřmístný kód: červená kontrolka zhasne a rozsvítí se zelená.

V případě špatného zadání pokus opakujte.

Každé stisknutí klávesy doprovází pípnutí.

Když zadáte špatný kód (nebo při zadávání nového kódu) , operace je anulována a signalizována dvouvteřinovým pípáním.

Při zapnutém provozu , během zkoušky nastartovat motor se zapnutým imobilizérem se spustí bzučák, který vydává táhlý tón během pokusu nastartovat.

V případě trojnásobného špatného zadání čtyřmístného kódu, klávesnice se na30 minut vypne.

První zadání kódu

1 - Otočte klíčkem.

2 - Vložte kód 1111.

3 - Stiskněte klávesu C.

4 - Vložte kód složený ze čtyř čísel.

5 - Stiskněte klávesu C dokud není kód potvrzen.

Operace je potvrzena čtverým rozsvícením zelené kontrolky a čtverým pípnutím.

Změna čísla kódu.

K nastavení použijte ruční režim.

1 - Otočte klíčkem

2 - Vložte funkční startovací kód

3 - Stiskněte klávesu C

4 - Vložte nový čtyřmístný kód

5 - Stiskněte klávesu C pro potvrzení nového kódu.

Operace je potvrzena čtverým rozsvícením zelené kontrolky a čtverým pípnutím.

Procedura zabezpečení

Oba kódy (prvotní nebo nově zadaný kód) zůstanou aktuální do doby použití jednoho z nich.

V případě, že operace není potvrzena vypněte klíč, znovu jej zapněte a operaci zopakujte.

Pokud se současně rozsvítí červená i zelená kontrolka ukazují špatnou manipulaci nebo chybu v systému.

Počkejte přibližně jednu minutu, vypněte klíč a znovu jej zapněte.

Pokud chyby nezmizí vyhledejte PEUGEOT servis.

Zapnutí servisního režimu

K nastavení zařízení použijte ruční režim.

Tento režim je použitelný v případě zapůjčení vozidla, nebo předání do opravny.

Režim umožňuje odblokovat imobilizér jiným kódem než, který máte uložený.

Otočte klíčkem

- vložte vlastní kód a následovně stiskněte klávesu S.

- vložte servisní kód, odlišný od vlastního kódu a opět stiskněte klávesu S.

Operace je potvrzena šesterým bliknutím zelené kontrolky a šesterým pípnutím.

Servisní kód se automaticky anuluje po vložení vlastního kódu.

Po převzetí vozu stačí vložit vlastní kód, aby byl vypnut servisní režim a nemusela být použita procedura změny kódu.

Blokování

Blokování se spíná automaticky po vytažení klíče:

- imobilizér se zapíná třicet vteřin po zamčení dveří dálkovým ovladačem nebo po otevření dveří u řidiče.

- v jiném případě nejpozději do deseti minut po vytažení klíče.

Odblokování

Odblokování na dálku je možné pouze ovladačem s vysokou frekvencí.

Identifikace

Po dvaceti vteřinách je blokování signalizováno:

- červenou kontrolkou na palubní desce,

- červenou kontrolkou na klávesnici.

Kontrolky se svítí současně deset vteřin po zapnutí blokády.

Poté začnou blikat až do odblokování.

V případě předání vozu do opravny doporučujeme zapnout servisní kód (viz. zapnutí servisního režimu), aby jste nemuseli prozrazovat vlastní kód. Vlastní kód zůstává uložen v paměti a může být změněn pouze tím kdo ho zná.

V případě poškození vozu nebo odpojení akumulátoru kód zůstává uložen v paměti.

Klávesnici čištěte pouze lihem.

Ztráta vlastního kódu může přinést spoustu potíží a výdajů na zprovoznění.

Oprava

Současné rozsvícení červené i zelené kontrolky signalizuje špatnou manipulaci nebo chybu systému:

- počkejte asi jednu minutu,

- vytáhněte klíč,

- otočte klíčem,

- zkuste znovu vložit vlastní kód.

V případě když závady nezmizí vyhledejte PEUGEOT servis, aby byl sytém prohlídnut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.