Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zblbla mi klavesnice - prosim o pomoc


Petr X

Recommended Posts

Hned zezacaku pisu, ze se omlouvam, pokud se to tu resilo nebo dokonce resi, jsem tak trochu linej HLEDAT :)

Hosi mam problem:

1) sednu do auta

2) zapnu klicek do druhe polohy a otevru vlevo kryt s klavesnici, abych zadal kod

3) po zapnuti klicku se ma standardne rozsvitit cervena kontrolka, ktera po zadani kodu zhasne a rozsviti se zelena a muzes startovat

Jenomze:

3) zapnu klicek, rozsviti se cervena i zelena kontrolka soucasne, zadam kod a zacne to pipat jako bych ho zadal spatne. NECHAPU.

4) pokud kod nezadam a klicek vypnu a znova zapnu, uz sviti jen za cervena kontrolka a pak to normalne jde, ale taky ne pokazdy.

Proste to je nejaky cely zmateny a nevim, co s tim. Zkousel jsem odpojovat baterku a nepomohlo to. Vzdycky po zapnuti klicku sviti obe kontrolky a po zadani kodu to pipa a auto nechytne. Obcas kod zadam, nechytne. Vypnu klicek a zapnu a startuju znova, ale uz to pipa, chce to zase kod, pritom jsem ho zadaval 5s predtim.

CO S TIM?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to uz mi je spatne ted z toho - z ty ceny :) pokud by to zustalo tak, jak to je, tak bych to í prezil, ze bych znovu vypnul a zapnul klicek, ale horsi, kdyby se to nekde pos.alo uplne a uz to ani nechytlo. Navic mam jet letos zase do Chorvatska :)

Taky by bylo reseni,kdyby ta klavesnice sla vyradit uplne, ale na druhou stranu to auto takhle ma alespon nejaky zabezpeceni. S timhle by si treba ani zlodej neporadil :)

[upravil dne 20.6.07 Petr X]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle chytrý knížky, pokud se rozsvítí obě diody najednou, se jedná o závadu a máš vyhledat P- servis :nevim

Jinak se ti pravděpodobně přerušil jeden nebo více kabílků, co vedou ke klávesnici (viz foto a příspěvek - komisar). Zkus to zezadu rozpojit a uvidíš :myslim

Jinak je to opravdu častý problém a proto má spousta 406 těhle ročníků ten imobilizer odpojený ...

Jsem na tom stejně - prasklý dva kabely:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Petr X

to uz mi je spatne ted z toho - z ty ceny :) pokud by to zustalo tak, jak to je, tak bych to í prezil, ze bych znovu vypnul a zapnul klicek, ale horsi, kdyby se to nekde pos.alo uplne a uz to ani nechytlo. Navic mam jet letos zase do Chorvatska :)

Taky by bylo reseni,kdyby ta klavesnice sla vyradit uplne, ale na druhou stranu to auto takhle ma alespon nejaky zabezpeceni. S timhle by si treba ani zlodej neporadil :)

[upravil dne 20.6.07 Petr X]

Poradil, neboj ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hm, tak to je hezky. Vim, ze to ma plno lidi odpojeny, na druhou stranu mi vydrzela docela dlouho :) Me to tak pripada, ze u tehle aut v tomhle stari neodchazi jen klavesnice, ale tak nejak vsechno postupne.

Jeden problem clovek vyresi a uz resi zase dalsi :) Uz jsem si mohl rikat, ze me ceka uz jen to LOZISKO v zadnim kole, ktere jsem jeste do dneska nevymenil, a to uz o tom mluvim nekolik mesicu, ale nakonec to jsou opet dve veci najednou, jak tomu vlastne je uz dlouho :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MJSytic

Původně zaslal: Petr X

to uz mi je spatne ted z toho - z ty ceny :) pokud by to zustalo tak, jak to je, tak bych to í prezil, ze bych znovu vypnul a zapnul klicek, ale horsi, kdyby se to nekde pos.alo uplne a uz to ani nechytlo. Navic mam jet letos zase do Chorvatska :)

Taky by bylo reseni,kdyby ta klavesnice sla vyradit uplne, ale na druhou stranu to auto takhle ma alespon nejaky zabezpeceni. S timhle by si treba ani zlodej neporadil :)

[upravil dne 20.6.07 Petr X]

Poradil, neboj ;)

No jak kdy ... moje auti obcas kamaradi jen se mnou, obcas je problem ho jen nastartovat ... clovek musi vedet, jak na nej :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mal som ten istý problém, elektrikár ho našiel v riadiacej jednotke kde bol odpojený nejaký káblik, imobilizér mi funguje, ale som ho odpojil, ked budem chciet povedal elektrikár tak mi ho zapojí hned, podla man treba sikovného autoelektrikára alebo firmu co robí autoalarmy a tá na chybu príde velmi rýchlo

:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dá se to odpojit, ale nejdřív to musíš rozchodit ...

Postup je takový, že sedneš do auta. Otočíš klíčkem. Zadáš správný kód a nastartuješ. Pak jen odpojíš klávesnici a necháš jí odpojednou. Kód si někam schováš, abys ho v případě potřeby mohl znovu použít (když to znovu zapojíš např. kvůli prodeji auta)

Jinak před odpojením bych ten kód změnil třeba na 1111 a budeš si to líp pamatovat :)

Kurňa, dneska jsem nějakej pomalej :D

[upravil dne 20.6.07 MJSytic]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ted mi volali, ze bych s tim musel prijet, aby prisli na zavadu. Jinak klavesnice pry stoji as 3800Kc.

Ptal jsem se na to vyrazeni klavesnice, v podstate jsem jim popsal zpusob, ze zadas kod a az se rozsviti zelena kontrolka, tak to muzes odpojit. Rekli mi, at to nedelam, ze to urcite nepomuze a hlavne to nepujde. Ze pry to jde jen u naftovyho auta, ale musi se pry odpojit cerpadlo a pridelat tam nejaky kablik nebo co, tak teda fakt nevim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vlastne jsem si nikdy radsi netroufl ten kod menit. Nemohla by tomu treba pomoct ta zmena kodu? Pokud to fakt pomuze, tak jak rikas, ze nastartuju a pak odpojim klavesnici, klidne to moc rad udelam. Kdyby to nepomohlo a neslo to a znovu bych ji zapojil, melo by to zase v pohode jit, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nojo, P- Servis :D

Momentálně je pro tebe nejdůležitější to rozchodit, aby to fungovalo. Bez toho se dál nehneš. Odpojit, abys mohl jezdit bez IMO, to můžeš jen až to správně odkóduješ!

Na ty kabely ses už koukal? Ničeho se neboj. Ta klávesnice je prostě jen ovladač. Kód a paměť je na druhým konci - u motoru... Neboj se tu klávesnici odpojit, aby ses na ty kabely podíval ... Sám ses přesvědčil, že ani ztráta napětí (odpojená baterka) tomu imobilizéru neublíží. Pořád si pamatuje ...

Poslední funkčí kód znáš a ten si to bude pamatovat, dokud ho nezměníš!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Petr X

vlastne jsem si nikdy radsi netroufl ten kod menit. Nemohla by tomu treba pomoct ta zmena kodu? Pokud to fakt pomuze, tak jak rikas, ze nastartuju a pak odpojim klavesnici, klidne to moc rad udelam. Kdyby to nepomohlo a neslo to a znovu bych ji zapojil, melo by to zase v pohode jit, ne?

Máš smůlu. Znova píšu - nejdřív musíš nastartovat - čili rozchodit imo, abys mohl cokoliv vyvádět (měnit kód, popř. to celý odpojit) Do tý řídící jednotky imobilizeru se musí dostat informace, že byl zadán správný kod. Tím že pak odpojíš klávesnici zbůsobíš to, že ŘJImo si bude myslet, že je jakoby furt nastartováno, resp. nedojde k jejímu zablokování. K tomu dochází až když znovu připojíš klávesnici ...

Píšu to rychle tak snad tam nejsou chyby :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě kvůli LPG montovali v servisu relátko, které odpojuje na chvíli po vypnutí komunikaci mezi ŘJ plynu a benzínu (benzínová mi pořád kecala do plynové a rozštelovávala ji). To by ti asi bylo jedno, ale současně s tím prý na tu chvíli odpojuje jakýsi drát z IMO a vtip je v tom, že v té chvíli se to chová přesně jak popisuješ.

Z toho bych usuzovat na přelomený drát v IMO. Zkus to rozdělat a zkontrolovat. Jen rada modeláře - určitě bych to v tom zlomeném nepájel, napájený drát je podstatně křehčí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Důležitý je to nějak opravit!!!

To znamená klidně i zapájet, a pak zadat kód a nastartovat. Pak odpojit klávesnici a je vyhráno ...

Pokud to však nebude v přelomeným kabílku, tak je to více méně v čudu, protože to bude chtít pak nějakýho profíka (nejlépe profesionálního zloděje aut :D) který by veděl jak to vyřadit natvrdo ...:myslim

Ale doufejme, že je to opravdu jen ten kabílek. V tom místě za klávesnicí je to totiž dost namáhaný, jak se to pořád vyklápí ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nastartuj, to říkáš že se napodruhý povede, pak to prostě odpoj, kod si někam napiš a je to. Tak bych to dělal já, protože pokud se pokusíš kód změnit a něco u toho nefunguje jak má tak se to muže posrat uplně a nenatočíš to ani kdyby si se na hlavu stavěl, a pak nechtěj vědět co ti na to řeknou v Peugeotu, už jsem slyšel že je to na vyměnu či upravu ŘJ. Odpojený to má kde kdo a je to bez problemu, než dát v Peugeotu 5000,- za nějakou opravu která dlouho nevydrží to si radši kup nějaký alarm s imobilizerem a přijde to možná na míň;)

[upravil dne 20/6/07 Radek Hurvajz]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Nastartuj, to říkáš že se napodruhý povede, pak to prostě odpoj, kod si někam napiš a je to. Tak bych to dělal já, protože pokud se pokusíš kód změnit a něco u toho nefunguje jak má tak se to muže posrat uplně a nenatočíš to ani kdyby si se na hlavu stavěl, a pak nechtěj vědět co ti na to řeknou v Peugeotu, už jsem slyšel že je to na vyměnu či upravu ŘJ. Odpojený to má kde kdo a je to bez problemu, než dát v Peugeotu 5000,- za nějakou opravu která dlouho nevydrží to si radši kup nějaký alarm s imobilizerem a přijde to možná na míň;)

[upravil dne 20/6/07 Radek Hurvajz]

Přesně tak. Nastartovat, Odpojit a vy*rat se na to a nechat odpojený!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...