Marcel505 Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 Na své 305 SR mám problém - abych dal zpátečku, která je vedle jedničky, musím přidržet plast pod hlavicí páky. Jenže už je to vyběhané a někdy tam (skoro furt) jde zařadit zpátečka i bez přidržení. Proto potřebuji radu jak to funguje, jak se to rozebírá. Já doufám, že má někdo zkušenost s tímto z 205, 309, 106 nebo 206. Je jedno z jakého Peugeota, ale zajímá mě, jak to funguje a třeba i nákresy a obrázky tohoto systému z jiných Peugeotů (stejně to bude velice podobné). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 No, a co s tím potřebuješ? Jen ti vadí, že nefunguje ta pojistka, a zpátečka jde zařadit i bez kroužku? Tak od toho kroužku vede bovden nahoru do převodovky, a ovládá se jím váleček, který to zařazení zpátečky v převodovce blokuje. A ten se ti asi moc nehýbe... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 20. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. červen 2007 Původně zaslal: oddie No, a co s tím potřebuješ? Jen ti vadí, že nefunguje ta pojistka, a zpátečka jde zařadit i bez kroužku? Tak od toho kroužku vede bovden nahoru do převodovky, a ovládá se jím váleček, který to zařazení zpátečky v převodovce blokuje. A ten se ti asi moc nehýbe... Tak chtěl bych to dát do původního stavu. Já si na to třeba už zvyknul, ale někdo jiný by se taky mohl na křižovatce rozjet dozadu (asi tam dám pípací žárovku na couvání). Jenže co je horší - někdy mi tam ta zpátečka zase nejde vůbec! Oddie, a myslíš si, že to fakt vede do převodovky? Bovden - jako někudy interiérem? Já myslel, že to je blokováno v té řadící páce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 No, na 205, 309 i 405 to tak je, tak co myslíš, bude to mít 305 jinak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 na interier kasli, musis jit od prevodovky, tam ho uvidis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 21. červen 2007 Sdílet Odesláno 21. červen 2007 Jestli si to pamatuju dobře, tak ten bowden vede do takové černé plastové jakoby matice na 17ku klíč. Je nahoře na převodovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 21. červen 2007 Sdílet Odesláno 21. červen 2007 Jo, tam kde má pak novější typ na stejný klíč záslepku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 24. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. červen 2007 Původně zaslal: oddie No, na 205, 309 i 405 to tak je, tak co myslíš, bude to mít 305 jinak? Myslím že ne. Vždyť je to furt stejný... Takže mám to hledat na převodovce? A až to najdu - tak vyšroubovat a promazat aby se to vracelo? Takže v řadící páce nic? Jak je ten bowden proveden? Je to klasika jako na ruč.brzdu nebo má nějaký spec.tvar? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 24. červen 2007 Sdílet Odesláno 24. červen 2007 nikdy jsem to teda nerozdelaval, ale v prvni rade bych zacloumal krouzkem na pace a koukal, jestli se to na prevodovce hejbe. Paklize jo, tak bych hledal v prevodovce. Jinak jestli se ti nevraci ten krouzek, tak bych to taky tipoval spis na to zarezly lanko. [upravil dne 24.6.07 .mycTD] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 25. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Inu dobrá. Hned jsem chytřejší, takže díky za rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Na převodovce se nic nehejbe, ten váleček, co blokuje tu zpátečku bez vytaženého kroužku, je uvnitř, takže to zakončení bovdenu se musí z převodovky nejdřív vyndat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 25. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Původně zaslal: oddie Na převodovce se nic nehejbe, ten váleček, co blokuje tu zpátečku bez vytaženého kroužku, je uvnitř, takže to zakončení bovdenu se musí z převodovky nejdřív vyndat. A ten bovden je nějak k převodovce přišroubován? Má nějaké šroubení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Jo, to zakončení má závit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 25. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Původně zaslal: oddie Jo, to zakončení má závit. Tak budu hledat... Fakt díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 To hledání by mělo být velice jednoduché: nahoře na převodovce by měl být černý šestihran s osazením, do kterého vede bowden. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.