Sign in to follow this  
Followers 0
Marcel505

R vedle 1 přidržením - Jak je to dělané, jak se to rozebírá? Prosím jakoukoliv radu!

15 posts in this topic

Na své 305 SR mám problém - abych dal zpátečku, která je vedle jedničky, musím přidržet plast pod hlavicí páky. Jenže už je to vyběhané a někdy tam (skoro furt) jde zařadit zpátečka i bez přidržení. Proto potřebuji radu jak to funguje, jak se to rozebírá.

Já doufám, že má někdo zkušenost s tímto z 205, 309, 106 nebo 206. Je jedno z jakého Peugeota, ale zajímá mě, jak to funguje a třeba i nákresy a obrázky tohoto systému z jiných Peugeotů (stejně to bude velice podobné).

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, a co s tím potřebuješ? Jen ti vadí, že nefunguje ta pojistka, a zpátečka jde zařadit i bez kroužku? Tak od toho kroužku vede bovden nahoru do převodovky, a ovládá se jím váleček, který to zařazení zpátečky v převodovce blokuje. A ten se ti asi moc nehýbe...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

No, a co s tím potřebuješ? Jen ti vadí, že nefunguje ta pojistka, a zpátečka jde zařadit i bez kroužku? Tak od toho kroužku vede bovden nahoru do převodovky, a ovládá se jím váleček, který to zařazení zpátečky v převodovce blokuje. A ten se ti asi moc nehýbe...

Tak chtěl bych to dát do původního stavu. Já si na to třeba už zvyknul, ale někdo jiný by se taky mohl na křižovatce rozjet dozadu (asi tam dám pípací žárovku na couvání).

Jenže co je horší - někdy mi tam ta zpátečka zase nejde vůbec!

Oddie, a myslíš si, že to fakt vede do převodovky? Bovden - jako někudy interiérem?

Já myslel, že to je blokováno v té řadící páce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli si to pamatuju dobře, tak ten bowden vede do takové černé plastové jakoby matice na 17ku klíč. Je nahoře na převodovce.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

No, na 205, 309 i 405 to tak je, tak co myslíš, bude to mít 305 jinak?

Myslím že ne. Vždyť je to furt stejný...

Takže mám to hledat na převodovce? A až to najdu - tak vyšroubovat a promazat aby se to vracelo?

Takže v řadící páce nic?

Jak je ten bowden proveden? Je to klasika jako na ruč.brzdu nebo má nějaký spec.tvar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nikdy jsem to teda nerozdelaval, ale v prvni rade bych zacloumal krouzkem na pace a koukal, jestli se to na prevodovce hejbe. Paklize jo, tak bych hledal v prevodovce.

Jinak jestli se ti nevraci ten krouzek, tak bych to taky tipoval spis na to zarezly lanko.

[upravil dne 24.6.07 .mycTD]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inu dobrá.

Hned jsem chytřejší, takže díky za rady...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na převodovce se nic nehejbe, ten váleček, co blokuje tu zpátečku bez vytaženého kroužku, je uvnitř, takže to zakončení bovdenu se musí z převodovky nejdřív vyndat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Na převodovce se nic nehejbe, ten váleček, co blokuje tu zpátečku bez vytaženého kroužku, je uvnitř, takže to zakončení bovdenu se musí z převodovky nejdřív vyndat.

A ten bovden je nějak k převodovce přišroubován? Má nějaké šroubení?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Jo, to zakončení má závit.

Tak budu hledat...

Fakt díky za rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To hledání by mělo být velice jednoduché: nahoře na převodovce by měl být černý šestihran s osazením, do kterého vede bowden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.