Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

výměna motoru 1124 44kW za 1351 55kW


Kleiman

Recommended Posts

Zdravím , nechci opět a zase jenom rejpat ale vyplatí se ti ta výměna vůbec. Mě přijde jako sehnat jinej motor + prachy co bude stát + výměna dost velká investice kvůli těm 11kW. Mám dost známých na STK a věř mi , že žádní blbci to nejsou. Ten motor by hravě poznali a pak ti udělali pěknej průser tedy pokud to nejsou nějací pepíci ze stodoly s nápisem STK co to lepí i na koloběžky.:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vyplatí protože budu kupovat lehce zbořenou(promáčklý dveře a pošramocenej blatník) 205 za 4 tis. a je to ta 1.4 a věř mi že 11 Kw na takovym autě je znát. mtor bych prohodil s kámošem to by nebyl takovej problem....já vim že to nejsou hloupí lidi,ale na starecj autech povětšinou tolik nehledaj minulost...

[upravil dne 20.6.2007 Kleiman]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

franus: jako "degradace" motoru ?

Hmm, GOOD LUCK ! - kromě toho že to nejde (již z výše popsaných důvodů, neboť k autu a TP je přiřazen typ motoru)

Pokud chceš dělat "degradaci motoru", tak to vůbec nepůjde - a když náhodou jo, tak to bude strašnej mirákl ("miracle")!

Takže, jedno z lepších, byť nelegálních řešení je koupit 1.6 (nebo papíry na 1.6) a chvíli kutit. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele, dokážeš pochopit, že papíry jsou tabu ?!

Prostě, můžeš si dát do "papírově" slabšího auta silnější motor, nebo dokonce i do "papírově" silnějšího auta slabší motor. Ale furt budeš pojistku platit podle těch papírů !

Takže, jestli si chceš dát do své 1.9 GTI motor z 1.6 GTI klidně můžeš... na technické možná nic nepoznají, ale furt budeš mít papíry na 1.9 GTI.

Papíry nejdou změnit !!!

Už to chápeš ?!

To, že někdo má napsáno v techničáku 1,7 16V, nebo 2.0 (a je to XU9) je jenom proto, že např. v první polovině 90. let byly na úřadech lamy a jakýkoliv motor na 1600 (což měly tak žigulíky) byl výkonný a NEZNÁMÝ !!!

Takže, JEŠTĚ JEDNOU, motor jde v autě snadno zaměnit, v papírech NE !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi před 4lety jsem chtěl,,udělat´´přestavbu motoru z 1,9 na 1,6 kůli povinýmu ručení,že bych to měl levnější.Řešil jsem to se zastoupením Peug. ve Vrchlabí.Bylo mi řečeno,že toto už je zcela nemožné.Ž e se prý něco v předpisech zpřísnilo.

Jestli mohu radit,dej ten správný typový štítek na motor a pokud se jim něco nezdá ,mrknou i na číslo motoru.Takže,máš-li ho v techničáku,tak ať taky souhlasí.Mluvím z vlastních zkušeností,mám v autě jiný typ motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No třeba motory XU 1,6 a 1,9 od sebe na první pohled rozeznat nejdou, ale na bloku motoru vzadu pod výfukovým potrubím na čtvrtém válci je předlitý takový čtvereček, ve kterém je 6, nebo 9. Někde jsem to tady na fóru našel, tak jsem koukal na dva motory 1,9 a oba měly ve čtverečku 9ku. 1,6ku nyní na dílně žádnou nemáme, tak to nemohu porovnat. Předpokládám, že motory typu TU budou mít podobnou identifikaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2franus: tak to se obrat na statni spravu :)

rozdily tu jsou, barva auta napriklad nemeni emise, neni nutne zjistovat ze nejsou poddimenzovane nosne dily zbytku, brzdy, ... ...

stejne jako nejde zamenit kastli 309 stary a novy model, i kdyz jedina zmena byla v kufru a svetlech...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...