Kleiman Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 poznaj na technický když si prohodim motor za jinej,když v techničáku nema uvedený číslo motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 Pokud není nikde napsaní a do evidence nejdou, tak nepoznají. Jinak dnes už se myslím motory nemusí zapisovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kleiman Odesláno 19. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. červen 2007 to jsem taky slyšel,a že motor se vede jako náhradní díl,ale taky jsem slyšel že je na motoru vyraženej nějak typ ttoho motoru a to prej kontrolujou....tak taky nevím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezkovi.voci Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 no, hlavně, že to pak pozná pojišťovna.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeot 306 Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 Zdravím , nechci opět a zase jenom rejpat ale vyplatí se ti ta výměna vůbec. Mě přijde jako sehnat jinej motor + prachy co bude stát + výměna dost velká investice kvůli těm 11kW. Mám dost známých na STK a věř mi , že žádní blbci to nejsou. Ten motor by hravě poznali a pak ti udělali pěknej průser tedy pokud to nejsou nějací pepíci ze stodoly s nápisem STK co to lepí i na koloběžky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 poznat se dá lecos ale 1.1 a 1.4 sou obě TU a třeba v 205 to teda na první pohled nepoznášprotože vypadaj stejně. to je to stejný jako 1.6 a 1.9 Gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kleiman Odesláno 20. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. červen 2007 vyplatí protože budu kupovat lehce zbořenou(promáčklý dveře a pošramocenej blatník) 205 za 4 tis. a je to ta 1.4 a věř mi že 11 Kw na takovym autě je znát. mtor bych prohodil s kámošem to by nebyl takovej problem....já vim že to nejsou hloupí lidi,ale na starecj autech povětšinou tolik nehledaj minulost... [upravil dne 20.6.2007 Kleiman] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franus Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 Chci resit podobny problem, na 1,9 chci hodit stitek z nejakeho mensiho objemu a pak to nechat zapsat. CO je k tomu potreba a jak takovy zapis na dopravaku probiha. diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 21. červen 2007 Sdílet Odesláno 21. červen 2007 franus: jako "degradace" motoru ? Hmm, GOOD LUCK ! - kromě toho že to nejde (již z výše popsaných důvodů, neboť k autu a TP je přiřazen typ motoru) Pokud chceš dělat "degradaci motoru", tak to vůbec nepůjde - a když náhodou jo, tak to bude strašnej mirákl ("miracle")! Takže, jedno z lepších, byť nelegálních řešení je koupit 1.6 (nebo papíry na 1.6) a chvíli kutit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franus Odesláno 21. červen 2007 Sdílet Odesláno 21. červen 2007 A proc ne? Byla by to vymena motoru, proc jde misto mensiho obsahu, dat motor s vetsim obsahem a naopak ne... Zajimalo by me teda, jak to udelal Bohous, ten mel v papirech myslim 1.1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kleiman Odesláno 21. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. červen 2007 ty chceš opak než já už máš v techničáku velkej obsah...tak ti tto možná nebudou chtít změnit. budou ti to zkoumat prooč tam dáváš 1.6 ale já nic hlásit nemusim,já to jen přehodim.pokud teda ty motory nepujdou poznat...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franus Odesláno 21. červen 2007 Sdílet Odesláno 21. červen 2007 Prave proto by to melo byt z technickeho hlediska jednodussi, kdyz davam mensi obsah. Tim padem nemusim mit vykonejsi brzdovou soustavu - jak se tvrdilo, kdyz nekdo chtel dat do treba do Š100, Š120 motor z favorita nebo ze 130. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 21. červen 2007 Sdílet Odesláno 21. červen 2007 hele, dokážeš pochopit, že papíry jsou tabu ?! Prostě, můžeš si dát do "papírově" slabšího auta silnější motor, nebo dokonce i do "papírově" silnějšího auta slabší motor. Ale furt budeš pojistku platit podle těch papírů ! Takže, jestli si chceš dát do své 1.9 GTI motor z 1.6 GTI klidně můžeš... na technické možná nic nepoznají, ale furt budeš mít papíry na 1.9 GTI. Papíry nejdou změnit !!! Už to chápeš ?! To, že někdo má napsáno v techničáku 1,7 16V, nebo 2.0 (a je to XU9) je jenom proto, že např. v první polovině 90. let byly na úřadech lamy a jakýkoliv motor na 1600 (což měly tak žigulíky) byl výkonný a NEZNÁMÝ !!! Takže, JEŠTĚ JEDNOU, motor jde v autě snadno zaměnit, v papírech NE !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kleiman Odesláno 21. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. červen 2007 a v případě že na to přijdou je možnost legálního zápisu že je tam silnější motor,nebo musim na centrálu Peugeotu pro schválení té výměny..? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiři II. Odesláno 21. červen 2007 Sdílet Odesláno 21. červen 2007 Asi před 4lety jsem chtěl,,udělat´´přestavbu motoru z 1,9 na 1,6 kůli povinýmu ručení,že bych to měl levnější.Řešil jsem to se zastoupením Peug. ve Vrchlabí.Bylo mi řečeno,že toto už je zcela nemožné.Ž e se prý něco v předpisech zpřísnilo. Jestli mohu radit,dej ten správný typový štítek na motor a pokud se jim něco nezdá ,mrknou i na číslo motoru.Takže,máš-li ho v techničáku,tak ať taky souhlasí.Mluvím z vlastních zkušeností,mám v autě jiný typ motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 21. červen 2007 Sdílet Odesláno 21. červen 2007 2kleinman: co presne nechapes na vixem uvedenych vetach "papiry nejdou zmenit" "motor jde v autě snadno zaměnit, v papírech NE !!! " ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 21. červen 2007 Sdílet Odesláno 21. červen 2007 cislo motoru se neeviduje. na bloku motoru je vyrazeny typ, takze pokud jenom prohodis stitek a nekomu se to nebude zdat, je jednoduche to zkontrolovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 22. červen 2007 Sdílet Odesláno 22. červen 2007 No třeba motory XU 1,6 a 1,9 od sebe na první pohled rozeznat nejdou, ale na bloku motoru vzadu pod výfukovým potrubím na čtvrtém válci je předlitý takový čtvereček, ve kterém je 6, nebo 9. Někde jsem to tady na fóru našel, tak jsem koukal na dva motory 1,9 a oba měly ve čtverečku 9ku. 1,6ku nyní na dílně žádnou nemáme, tak to nemohu porovnat. Předpokládám, že motory typu TU budou mít podobnou identifikaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franus Odesláno 22. červen 2007 Sdílet Odesláno 22. červen 2007 Porad ale nechapu v cem je problem, je to podobny jako kdyz si nekdo zmeni barvu auta, nebo nacha zapsat vetsi rozmer kol...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 22. červen 2007 Sdílet Odesláno 22. červen 2007 2franus: tak to se obrat na statni spravu rozdily tu jsou, barva auta napriklad nemeni emise, neni nutne zjistovat ze nejsou poddimenzovane nosne dily zbytku, brzdy, ... ... stejne jako nejde zamenit kastli 309 stary a novy model, i kdyz jedina zmena byla v kufru a svetlech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.