Guest 00flas00 Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 Zdravím, vychadzam z nemeho uzasu co mi robý auto. Sahary sa mi spustaju tak pri 81-83stupnoch a vipinaju sa pri 78. Stale sa mi stava ze ked vypnem motor a vrtule mi este isli za jazdy tak ostanu ist aj 5 minut a vybyju mi celu baterku a neda sa mi nastartovat. Dnes sa mi napríklad stalo ze som zaparkoval, vrtule nesli, vypol som motor, odysiel som domov a ked som vysiel na balkon tak sahary boli veselo pustene a zase mi vybylo baterku. Uz ma to stve normalne sa bojím aj niekde zaparkovat ked mi to nevypne potom ma nema kto roztlacit. Vcom moze byt chyba? nechapem . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 teplotni spinaci cidlo na chladici ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest 00flas00 Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 a to ze by robilo taketo blbosti? Preco mi spustilo tie sahary 5 minut potom ako som zaparkoval? tomu nechapem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 no pokud sahary spina jen to cidlo na chladici tak asi jina moznost neni, nez ze je uvnitr spatne a spina kdy se mu zachce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 Vyměň čidlo na chladiči, asi jsou utřepaný bimetalový spínací vodiče. Kabel na kterém je +12 V by měl být pod napětím pouze když běří motor, klíček v poloze I, si myslím, respektive tak tomu je na mém autě. Tak se nemělo stát, že se ti zapnou sahary když se poškodí čidlo. Já si udělal sekundární okruh, na spínání i signalizaci zapnutí jednotlivých režimů sahar. Jednoduchý a rychlý. Jo, spínací a vypínací teplota je různá, když čidlo chladne, většinou vypíná pod zapínací teplotou, je to dáno jeho mechanyckou konstrukcí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 Kolegovi tohle udělala 306TD. Přijel do práce, vypnul motor a po chvíli se pustily sahary a běžely do tý doby, než vymlátily baterku (cca půl hodiny). Mohlo za to jedno z relátek na chladičový stěně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest 00flas00 Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 relatka som tam nenasiel, dnes som mal von komplet vrtule Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Miloš306 Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 Ja som cez weekend mal tiež problem so saharami! Zapli na 2. - maximalny stupeň a už nevypli, aj keď motor aj chladič uplne vychladli. Musel som ich vypinať len tak, že som vytiahol konektor z teplotného čidla. V pondelok som kupil novy teplotny, dvojrýchlostný spínač (602,- Sk) a ... a hned sahary zastali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest 00flas00 Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 ja mam chvala bohu len jednu rychlost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirec.dk.406 Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 zapnú sa ti preto lebo chladič je po jazde chladnejší ako motor, teplo z motora sa postupne prenesie do chladiča a zapnú sa ti vrtule, doporučil by som vymeniť čidlo na chladiči čo spína vrtule Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.