Sign in to follow this  
Followers 0
f3Rd@

HDI ala blow-off ventil

13 posts in this topic

Cau, zacinam pozorovat zajimavou vec a jen se chci zeptat, jetsli to dela i vam a je to normalni, nebo se mi na auti neco kazi. Kdyz prerazuju rekneme ze tam mam 3000 ot, vyslapnu spojku a pustim plyn, tak to udela onen znamy zvuk z fast and furious "psssuf", pekne si to odfoukava. Jelikoz jsem si toho driv nejak nevsiml, tak bych rad vedel, jestli je nto normal nebo mi to nekde profukuje...

Diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jooo, a tady se stává, že si člověk musí někdy sám odpovídat... :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to se ti asi otevre ventil od turba aby ti turbo neroztrhlo motor kdyz tam tlaci vzduch.tak muze byt spatne turbo a nebo spatny ventil ale to ti reknou na diagnostice. to sem si jan tak nejak tipl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to taky odfoukavalo když my chyběl šroub u vyfuku:D Ale 405 1.8TD je něco jineho než HDi:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

tipoval by som tiez na turbo, ale ten zvuk zalezi od tlaku ktorym tlaci.. ale mal by tlacit az po stlaceni plynu

0,6bar???

pri 0.6BAR podla seriovej specifikacie, a zacne prepustat vyfukove plyny bokom aby turbo nevyrabalo viac boostu ako je potrebne - to je to psssss :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

0,6 bar HDI??????? To je nějak málo ne???Mě tlačí HDIčko 1,4 - 1,5 bar a narazově skočí na 2,0 bary tak se mi 0,6 zdá trochu málo?:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ti nekde netesni,co intercoler je ok.

to Přema- ty to nemas seriovku,tak ho nestras:D me to ma davat max.1,1bar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fanyn406

no to se ti asi otevre ventil od turba aby ti turbo neroztrhlo motor kdyz tam tlaci vzduch.tak muze byt spatne turbo a nebo spatny ventil ale to ti reknou na diagnostice. to sem si jan tak nejak tipl

LOL :D.... turbo roztrhne motor?... tak to asi nie :aut

Asi viete preco sa pouziva blow-off na benzinovych turbo motoroch, a preco sa Blow-off nemoze pouzit na turbodiesel....tak to vynecham :)

V tomto pripade sa priklanam ktomu, ze nieco od turba az k motoru netesni... a vtedy ked uberies plyn/klesnu otacky, tak motor nevyuzije cely tlak z turba ;) a ten vacsi tlak pocujes niekde unikat ;) Necitis aj trochu ubytok vykonu?.. pokial to niekde netesni, tak by si to mal pozorovat...

[upravil dne 2/8/07 ALFWORKS]

Share this post


Link to post
Share on other sites

podle me hadice od turba - ono kdyz je zvyseny plnici tlak, tak hadice rady vyskakuji nebo praskaji... :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

No a ja bych rekl , ze diky Chipu je to normalni , kdyby byla nekde prasklina tak pri plynu by to pekne bylo slyset , proste ventil na otevreni turba je i u HDi , jen si toho clovek malo kdy vsimne .

K tlaku , zalezi jaky tlak myslis , je pravda ze turbo tlaci kolem max 2 ,ale udava se 0,6 - 1 je to jinak mereno (uz nevim

jaks e tomu rika jesti plnici tlak nebo tlak za turbem ) . Na to by mel odpovedet nekdo kdo v tom dela vic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to dělá něco podobnýho a bude to asi tím chipem.Jak ubereš plyn tak se otevře obtokový ventil a pustí tlak ven (spíše do výfuku mimo turbo) tak jak píše "barenst"

[upravil dne 7/8/07 Přema]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.