ajsik Odesláno 18. červen 2007 Sdílet Odesláno 18. červen 2007 Resim to uz asi rok, zacalo to jeste v zaruce... nekdy ve 40tkm zacal "kvakat" (rozumej pri dovirani rezonovat) EGR ventil, kdyz jsem z nizkeho volnobehu (tj. 800ot.min ne 1000ot.min. ktery je pri pohybu auta) pridal plyn, 1 (oprava). nejdrive to nejak poladili aby to po 200km zacalo kvakat pri prechodu na brzdeni motorem v otackach kolem 1900-2100. 2. (1. vymena - 40tkm) po 200km jsem rekl ze takhle teda ne a ze at to pekne vymeni, vymenili ho a ja najel nejakych 10tkm a ventil zase zacal "kvakat" 3. (2.vymena - 50tkm) tak jsem mesic pred koncem zaruky tento problem resil znovu, EGR ventil vymenili. 4. (3.vymena - 58tkm) po zime zacal znova kvakat, kvakal cim dal vice. Jdu na C prohlidku a hlasim ze jejich vymeneny EGR zase kvaka, technik neveri lec si to overi:-). Takze cekam promptni vymenu dilu (na ktery je snad bezna zaruka 24mesicu, a kdyz ne tak alespon zakonna zaruka na provedeni opravy), ale jsem vyveden z omylu ze to byla zarucni oprava a ze mam smulu ze je po zaruce. Volam gen. zastoupeni co to je za ... a tam sem se dohodl ze na dil je bezna zaruka a ze poslou interni dopis koncesionari aby dil vymenil zadarmo. Divali se na me kysele ze to tak nemysleli apod...ale proste to je zkouseli klasika u nas. 5. 64tkm - opet se zacina ozyvat ted uz hlasiteji pri pridani z nizkeho volnobehu , vymenu si poresim zadarmo, ale nechapu proc neresi pricinu, ale jen dusledek ... proto se ptam jak je mozne ze mam v aute 3ti EGR ventil ktery je uz zase na nic, ma s tim nekdo nejaky zkusenosti ... ps. opravdu je doma nerozbijim :-) a jezdim na doporucenou naftu od koncesionare, by me zajimalo jestli jim OMV za to plati [upravil dne 18/6/07 ajsik] [upravil dne 18/6/07 ajsik] [upravil dne 29/6/07 ajsik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 no tak to jsi měl kliku.. jelikož dle § 619, odstavec dvě se záruka nevztahuje na běžné opotřebení.. při prvním problému bych ho zaslepil a měl by si dávno pokoj.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 19. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. červen 2007 Původně zaslal: C.J. no tak to jsi měl kliku.. jelikož dle § 619, odstavec dvě se záruka nevztahuje na běžné opotřebení.. při prvním problému bych ho zaslepil a měl by si dávno pokoj.. jj ale bezne opotrebeni neni po 5000km nedovirajici EGR:-) kdyz uz tak ten dil ma vydrzet 2roky:super, je to bolest snad vsech 1.4HDi , 2.0HDi to nedela a peugeot o tom dobre vi. spise nechapu proc odchazi jak na bezicim pasu ... ps. jj ale u auta za skoro pul mega nebudu zaslepovat neco co tam patri [upravil dne 19/6/07 ajsik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 Optám se, jaký je tam typ turba? EGR se snmímačem polohy (má vývod na elektryku)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 22. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. červen 2007 typ turba netusim :-) ale je hodne male , kecam ... EGR ventil ma na prepazce mezi motorem a interierem takovy maly ventilek s molitanem a vedou do nej dva draty ... jinak uz je asi opet KO, v pondeli jedu do peugeotu PS. 6.4.2007 byl vymenen za novy kus a ujel jsem jen 4500km ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 22. červen 2007 Sdílet Odesláno 22. červen 2007 Jen volná myšlenka, po kud by jsi měl silnější verzi motoru s variabilním natáčením lopatek turba, tak při zablokování lopatek (stav kdy se motor neprožene čas od času a variabilní část se zanese a zatuhne, pak se už nepohybuje) bude docházet k méně optimálnímu plnění, tím míň i míň spalin na výstupu i na EGR ventylu. Pokud máš verzi EGR ventylu se snímáním polohy, pak by to neodpovídalo vypočteným hodnotám průtoku vzduchu. Mrknout jestli natáčení na turbu funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 24. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. červen 2007 prave ze mam klasiku 8V, 16V se davalo jen do nejakeho japonce a do C3jky, ma problem s Euro4 takze se musel prestat vyrabet a asi se jim nechtelo davat FAP na tak maly motor aby to neprodrazili... no uvidime co zjisti v zitra a uvidime :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 29. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 29. červen 2007 tak ventil vymenen v ramci zaruky, ale prisel jsem na jeden detail, ventil ma odvetravaci filtrik (takovy maly molitan) , aby z nech mohl pripadna zkondenzovana voda odteci ci se odparit. No a alespon podle me by takovy odvetravaci filtrik mel byt logicky co nejnize cele soustavy aby voda mohla odtect, jenze EGR ventil je z vyroby namontovan tak ze je filtrik nahore ... , koukal jsem na tatovu 406 2.0HDi a ma dva EGR a oba jsou filtrikem dolu ... takze pak samozrejme kdyz auto chladne a kondenzuje voda tak nema kde odtect a maximalne se odpari az se motor a motorovy prostor znova zahreje ... coz ale muze byt treba za 2 dny nez nekam s autem clovek jede ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hruzamil5 Odesláno 9. únor 2014 Sdílet Odesláno 9. únor 2014 chtěl bych se zeptat jak ventil utohodle motoru zaslepit kod motoru mam 8HX a agr ventil je tento Objednací kód: PG 7.24809.06.0 chci se ho zbavit a zaslepit to ... katík už je pryč , zbývá tohle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hruzamil5 Odesláno 12. únor 2014 Sdílet Odesláno 12. únor 2014 halooooo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.