Sign in to follow this  
Followers 0
HOFA

Cvrkot ventilátoru

9 posts in this topic

Právě mě vnikl takovýto problém:

Při zapnuté klimatizaci se po nějaké době jízdy ozve takové cvrdlikání od pravé starny,mám podezření na nějaký ventilátor,no někdy to přestane když najedu na nějakou nerovnost ,ale zase to potom spustí a když klimu vypnu je klid.

Tak se chci zeptat jestli to už někdo řešil opravou sám.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ventilátor je tam jen jeden a pak je tam pár servomotorků co ovládají různé klapky takže budeš muset pátrat co to je přesně,doporučuji vytáhnout kastlík u spolujezdce a pak poslouchat a poslouchat a taky záleží jestli to má vliv na funkci? popiš to trocu lépe čus

Share this post


Link to post
Share on other sites

No co jsem to krátce sledoval tak to cvrdliká někde na straně pod volantem doleva na funkci klimy to nemá žádný vliv a nijak ji neovlivňuje,jde jen o ten nepříjemný dost intenzivní zvuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Také mi šel od začátku dost hlučně ventilátor už na první stupeň.Ale teď při servisu po 30tis,..mi měnili pylový filtr..a jde krásně potichu tak nevím??:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: HOFA

No co jsem to krátce sledoval tak to cvrdliká někde na straně pod volantem doleva na funkci klimy to nemá žádný vliv a nijak ji neovlivňuje,jde jen o ten nepříjemný dost intenzivní zvuk.

Ale tam žádný motorek není tam už je jen BSI tak nevím co ti to tam cvrdliká?Motorek na ventilátor topení a climy je vpravo u spolujezdce i sestava servomotorků na ovládání klapek u digiclimky tak nevím možná tam máš cvrčka tak ho vyžeň :D:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahojte tiez mam problem ze mi cvrlika ventilator,ale je uplne jedno ci klima a ci nie. Ale hosie je ze sa mi zastovi obcas,alebo ide pomalsie ako je nastaveny. jednoducho si robi co chce ...Pomozete mi?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

nejspíš regulátor otáček,měl by být umístěn na nasávání vzduchu z venku vozidla do vnitřku vozidla na obalu topení pod palubkou u spolujezdce,vede do něj patice s 5 nebo 6 dráty a zdemontovat by to mělo jít pootočením,nejspíš si to ale nech proměřit jestli není v háji ten motorek ventilátoru (uhlíky nebo kotva)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych to viděl na opotřebení motorku ventilátoru.

Nevím jak vypadá motorek u Peugeotu, ale co tady mám motorky do klimatizace VW, Audi a BMW, tak ty jsou bezkartáčové, čili bez uhlíků. Elektronická komutace. Je možný, že z vrtule odpadlo dovažovací závaží a tím se postupně oddělalo uložení hřídelky. Podobně drnčely malé ventilátorky, co jsou v počítačích. A nebo Ti tam spadl nějakej list nebo kus igelitu a dělá to brajgl (i když netuším jak by se dostal skrz filtr).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.