Ferry

406 cupé 2,0 neznámé v motoru??

21 posts in this topic

takovej igelitovej pytlik mam u rizeni na aute taky, ale nezkoumal jsem co je v tom zabaleny

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 605-ke som to mal tiez.ked som auto rozoberal tak som to tam nechal vysiet,zdalo sa mi ze je to zlomene a bolo to cele zhrdzavene.dodnes neviem na co to sluzilo,ale vo vnutri to vyzeralo ako keby tam bola nejaka cievka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebude to náhodou "kurvítko" ????

viz.

Ale jinak - na VW mi u spojkovýho lana taky visel takovej plastovej "bazmek", kterej podle mě neplnil absolutně žádnej účel. Až když se měnila spojka, tak mi mechanik ukázal, že je to vlastně přípravek, kterej udržuje nastavení ovládání spojky - kdybych ho odstranil, což jsem měl několikrát v úmyslu, podstatně bych mu zkomplikoval

Nemůže to být něco podobného??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já si myslím, že těch "kurvítek" tam budu mít víc. :)

Apropo kdyby to bylo nějaké nastavování spojky to bych skákal radostí. Pořád s ní zapasím...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak se pochlubte jak jste dopadli s návštěvou z Prahy, podařilo se odstranit nějaké závady?

PS: už mám konečně přivařený nový katalyzátor, za půl hodiny to měl hotový. Teprve teď to má zvuk takový, jaký má mít a ne ten rachot co předtím.:super:super:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím. Srazík byl super a tímto chci poděkovat komisaři a OK406 za pomoc a ochotu. Jsem rád, že se mi podívali na motor celkově a i přesto, že jsme nenašli nic zjevného chci jim znovu poděkovat a vyslechl si jejich názory.

Stav je takový. Koukali jsme hlavně na spojku u které je problém s vibracemi při pohybu spojkového pedálu a po důkladném prohřátí motoru i zadrhávání spojkového pedálu. Nic jsme nenašli. Komisaři se ani nezdála zavzdušněná. Spojkový válec pracoval tak jak má. Dále mi vyčistili prostor mezi chladičí, pylový filtr a prostro kolem něj a dali mi novou sponu na hadičku od nádržky posilovače řízení, která prosakovala. Podívali jsme se také na rádio, které hazí do repráku takové praskání. I když na první pohled se zdálo, že je vše OK tak bohužel po ujetí pár metrů v tom opět ruplo. Zkusím oblebit celý ten kryt izolačkou.

Díky za pomoc a zase někdy příště.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to je predsa prezervativ, aby tych kupatok nebolo tak vela a podla toho, kolko je ich na nasich cestach, to zrejme svoj ucel plni...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Nebude to náhodou "kurvítko" ????

viz.

Ale jinak - na VW mi u spojkovýho lana taky visel takovej plastovej "bazmek", kterej podle mě neplnil absolutně žádnej účel. Až když se měnila spojka, tak mi mechanik ukázal, že je to vlastně přípravek, kterej udržuje nastavení ovládání spojky - kdybych ho odstranil, což jsem měl několikrát v úmyslu, podstatně bych mu zkomplikoval

Nemůže to být něco podobného??

taky me to napadlo, ale nechtelo se mi hledat ten odkaz :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ladman

Tak se pochlubte jak jste dopadli s návštěvou z Prahy, podařilo se odstranit nějaké závady?

PS: už mám konečně přivařený nový katalyzátor, za půl hodiny to měl hotový. Teprve teď to má zvuk takový, jaký má mít a ne ten rachot co předtím.:super:super:super

To jsem zvědavý na ten zvuk. Jinak "návštěva z Prahy" byla v pohodě;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Původně zaslal: Ladman

Tak se pochlubte jak jste dopadli s návštěvou z Prahy, podařilo se odstranit nějaké závady?

PS: už mám konečně přivařený nový katalyzátor, za půl hodiny to měl hotový. Teprve teď to má zvuk takový, jaký má mít a ne ten rachot co předtím.:super:super:super

To jsem zvědavý na ten zvuk. Jinak "návštěva z Prahy" byla v pohodě;)

Budu muset ještě nechat vyměnit ten vlnovec. Ještě to není ono....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

MPavel: myslíš, že ten vlnovec má na něco vliv??

no, k čemu ten vlnovec vlastně je? :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

rekl bych ze vyrovnava chveni a tepelne roztahovani vyfuku

Hlavně je to odpružení výfuku od motoru, když se motor zatřepe tak by se ten vyfuk bez toho vlnovce za chvíli uklepal, já mám dvě pružiny a těsnící kroužek, pořád vrže, už je i vyměněnej a pořád po zahřátí hnusně vrže

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Ferry

rekl bych ze vyrovnava chveni a tepelne roztahovani vyfuku

Hlavně je to odpružení výfuku od motoru, když se motor zatřepe tak by se ten vyfuk bez toho vlnovce za chvíli uklepal, já mám dvě pružiny a těsnící kroužek, pořád vrže, už je i vyměněnej a pořád po zahřátí hnusně vrže

dyk to pisu ze vyrovnava chveni ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MPavel

Původně zaslal: OK406

Původně zaslal: Ladman

Tak se pochlubte jak jste dopadli s návštěvou z Prahy, podařilo se odstranit nějaké závady?

PS: už mám konečně přivařený nový katalyzátor, za půl hodiny to měl hotový. Teprve teď to má zvuk takový, jaký má mít a ne ten rachot co předtím.:super:super:super

To jsem zvědavý na ten zvuk. Jinak "návštěva z Prahy" byla v pohodě;)

Budu muset ještě nechat vyměnit ten vlnovec. Ještě to není ono....

co s tím vlnovcem tedy vlastně je? Proč ho chceš měnit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím si to samé co Ferry.

Proč ho chci měnit? Z toho fota to není vidět, ale jak je ta spona tak z druhé strany je vidět jak ten vlnovec je trochu odchlíplej. Prostě nesedí tam úplně dobře. Možná že vlnovec jako takový je OK a bylo by ho potřeba trochu nasadit zpět a vyměnit sponu za novou. Pořád v otáčkách slyším nějaké pazvuky od výfuku... Na volnoběh v poho, ale když to vytočím jsou tam slyšet pazvuky.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MPavel

Myslím si to samé co Ferry.

Proč ho chci měnit? Z toho fota to není vidět, ale jak je ta spona tak z druhé strany je vidět jak ten vlnovec je trochu odchlíplej. Prostě nesedí tam úplně dobře. Možná že vlnovec jako takový je OK a bylo by ho potřeba trochu nasadit zpět a vyměnit sponu za novou. Pořád v otáčkách slyším nějaké pazvuky od výfuku... Na volnoběh v poho, ale když to vytočím jsou tam slyšet pazvuky.

měl jsem donedávna ten samý problém, nechal jsem si vyměnit katalyzátor a vše je jak má být.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.