Sign in to follow this  
Followers 0
alhanak

Teplota P206

7 posts in this topic

Nazdárek, potřeboval bych radu ohledně teploty. Jaká by vůbec měla být běžná teplota motoru? Mě pořád vyskakovala teplota. Vyměnil jsem čidlo, odvzdušnil podle návodu v knížce "Jak na P 206" a bylo to jakou dobu dobrý. Pak najednou po cca 1 měsíci začala teplota zase vyskakovat. Normálně jedu, držím se na nějakejch 85-91 stupních a najednou vylítne teplota na maximum. Rafička tam je cca 5 sekund a zase klesne. Přijde mě to, jako by tam vlítla dycky vzduchová bublina. Odvzdušněný to ale mám asi správně. Je možný, že třeba kolem toho čerpadla co pumpuje chladící kapalinu je špatný těsnění a občas to lapne vzuch? já už si nevím rady. relé sou obě dobrý.

Naví když sem byl asi před 3 měsícama v Peugeotu na diagnostice, tak mě řekli, že teploměr ukazuje o 10 stupňů blbě. že prej má ventilátor zapnout při teplotě 92 stupňů a mě to ukazuje 82 stupňů. na to už sem si ale zvykl, že musím 10 přičíst. to mě tolik netrápí. ale ta teplota mě přímo S E R E. Když člověk nemá jistotu, že sedne do auta a může s ním jet kamkoliv aniž by se něco podšlalo, tak je to naprd.....

prosím poraďte. dík

Share this post


Link to post
Share on other sites

a neni to jen v budíku(ukazateli teploty) že ti občas vylítne na max.A že by měl ventilátor pouštět při 92°C se mi nezdá,to je nějak brzo ne?mě bylo řečeno že má pouštět při cca 100°C na první stupeň a při 105°C na 2hej stupeň.

Share this post


Link to post
Share on other sites

v budíku to podle mě není. normálně začne blikat s STOPka abych jako zastavil..... zapne ventilátor.....

nevím kdo ti co řekl, ale mě v Peugeotu řekl technik při diagnostice, že má čidlo se otevře při 92 stupních a to dělá správně. Pro jistotu jsem koupil čidlo nový a na krabičce je taky napsaný 92 stupňů.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bežna teplota chladiacej kvapaliny je cca 90°C, ak ti vyskoči ručička na max može sa stať že sa spoja kable(predrate,spoj na kostru) na čidle,respektívne može byť zle čidlo teploty motora. Pri 90°C by mal byt odpor čidla cca 230Ohm.Ak by nastal skrat v kabelaži,chvilkove odpojenie čidla može teplota vyskočiť na max,prípadne bude treba vymenit to čidlo.Ventilator sa spušta pri 97°C.Skontroluj kabelaž a konektory prípadne vymen to čidlo na motore:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

jenze to auto na diagnostice nejede ale stoji ... pri jizde je to uplne neco jineho, staci prejet diru nebo nejaky zhup apod... a nebo staci jen to ze jedes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sleduj ci ti vyskočí ručicka teplomeru pri prejazde nerovnosti,alebo pri otrase,este davno sa mi stalo na favorite že som mal hned plnu nadrž,potom zase ukazovalo spravne - uvolneny kostrovy spoj na nadrži:aut

[upravil dne 19/6/07 MrVain]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.