Sign in to follow this  
Followers 0
mr.metallica

brždění motorem TD

8 posts in this topic

Zavírá se přívod nafty při brždění motorem, když je to nepřímej mechanickej vstřik? Jestli se vyplatí volnoběh, nebo vyšší otáčky bez plynu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No regulátor v čerpadle by to zavřít měl. Když si vzpomenu na zvuk mého motoru při brzdění motorem, tak je tam rozdíl, aspoň zvukový.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemělo by to dávat ani kapku paliva. Na XM 2,1TD kterej měl palubák to při jízdě z kopce a brždění motorem ukazovalo 0.0l paliva. Postupně to padalo po zařazení až k nule.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brždění motorem, je proto abys neutavil brzdy např. když jedeš s vlekem.A aby podtlaková pumpa měla dostatečný záběr, pokud potřebuješ prudce zastavit. Palivo tam vždy jde na úrovni volnoběhu -mín to neumí. Jinak by to byly pěkné prdy ,když bys chtěl najednou přidat.Jezdím s rychlostí a že bych tím nějak zvyšoval spotřebu jsem nezaznamenal.Ale "žere" to určitě víc jak při volnoběhu. Otáčky motoru za čas jsou jasné i když s palivem na "volnoběh" nastavenýma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: trsek

Brždění motorem, je proto abys neutavil brzdy např. když jedeš s vlekem.A aby podtlaková pumpa měla dostatečný záběr, pokud potřebuješ prudce zastavit. Palivo tam vždy jde na úrovni volnoběhu -mín to neumí. Jinak by to byly pěkné prdy ,když bys chtěl najednou přidat.Jezdím s rychlostí a že bych tím nějak zvyšoval spotřebu jsem nezaznamenal.Ale "žere" to určitě víc jak při volnoběhu. Otáčky motoru za čas jsou jasné i když s palivem na "volnoběh" nastavenýma.

Tak to je dobrá pohádka.

Při brždění motorem OPRAVDU dojde k odstavení přívodu paliva, tzn. že množství paliva je 0, jízda přes kvalt je tedy úspornější než pouze volnoběh

Share this post


Link to post
Share on other sites

i u mechanickyho vstrikovani? A jak se napr maze cerpadlo, to se predsi neodstavi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

i u mechanickyho vstrikovani? A jak se napr maze cerpadlo, to se predsi neodstavi?

To ne, ale vzájemná poloha štěrbiny v pístku a kroužku, který ovládá množství nafty by měla být taková, že veškeré palivo se vrací do čerpadla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.