v.morava

slabne a slabne

13 posts in this topic

Ahoj. Měl bych takovej mensí dotaz. Koupil jsem Peugeot 406 1.9 TD pekny poježdění. začíná ale nějak slabnou a tak jsem se doslechl že to bejvá dosti často váhou vzduchu je citit jak za tech par mesicu auto zeslablo. Videl jsem navod na vycisteni vahy ale na Motoru 2.0 HDI a važne nevim kde je váha u 1.9 TD:myslim jestli někdo něco víte tak prosim napište nebo jestli znate nejaky na vod na netu???? Predem dekuju za odpoved.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taka takticka otazocka :) ako si dosiel na to ze slabne a slabne? nieje to skor tak ze auto ide stale rovnako len tebe sa to postupom casu zacina zdat malo? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ne ono je to auto taty ja jen jezdim o vikendech ....syn chudy student:) ale i v servise kde jsme to meli kvuli klima nam rikal ze to netahne a tak nam rekl ze by to mohla byt vaha vzduchu ale to mi tady bylo vyvraceno:( koukal jsem se i na auto kelly a tam to nenabizeji tak to bude asi fakt ze tam nic takovyho neni:( tata je vyucenej automechanik ale jak jde o elektriku je mimo:( a v ty 406 je toho uz moc:( Kdyz se to hreje tak jsme to dali na diagnostiku a tam neprisli na nic:( zadna chyba:( a potom to postupne zacalo slabnou proste nebere od spoda ale az tak 3000 ale i ve vysich otackach obcas jemne zacuka tak vazne nevim asi budeme muset k peugeotovi do znackovyho serv.:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

No. Tak za prvé, do servisu, který říkal, že je v tom váha vzduchu, bych si pro příště ani nezaparkoval kolo, natož abych tam něco nechal dělat. Za druhé, pokud je táta vyučenej automechanik, tak asi na žádné auto od vyučení ani nesáhl, že? Čeho že je v tom motoru moc??? 1,9TD je prachsprostej a prachobyčejnej mechanickej komůrkovej diesel, a téměř žádnou elektroniku nemá - nejsložitější, co na něm je elektrinického, je imobilizér, a na ten vůbec sahat nemusí! Dělat u tohoto diagnostiku je k ničemu, a už vůbec ne kvůli nějaké teplotě - co ta by měla jako mít s diagnostikou společného, když je termostat mechanický, to by snad měl automechanik vědět?! A za třetí - s takhle starou šlupkou je zbytečné jezdit do značkového servisu, tuhle mechaniku umí kdekdo.

Ad ztráta tahu - pokud náhodou někde není vypadlá hadice v sání, nebo není vypadlá hadička snímání přetlaku v sání do čerpadla, tak je to buď závada turba, a nebo čerpadla (druhý stupeň ovládaný přetlakem v sání od turba). První věc se dá zjistit tlakoměrem, druhá po vymontování čerpadla na stolici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdarek ja bych zkusil vymenit palivovej filtr teda pokud nebyl menen podobnou zavadu mel muj otec u mondea ze to spatne tahlo tak hodne stesti :papa:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak pokud by to bylo filtrem, to už by byl opravdu hoděn špatný vtip. Tyhle věci přiznám se ani neuvažuju, to přeci je jasná provozní věc, o které musí provozovatel vědět v jakém to má stavu a řešit jako první, to není žádná závada :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

No. Tak za prvé, do servisu, který říkal, že je v tom váha vzduchu, bych si pro příště ani nezaparkoval kolo, natož abych tam něco nechal dělat. Za druhé, pokud je táta vyučenej automechanik, tak asi na žádné auto od vyučení ani nesáhl, že? Čeho že je v tom motoru moc??? 1,9TD je prachsprostej a prachobyčejnej mechanickej komůrkovej diesel, a téměř žádnou elektroniku nemá - nejsložitější, co na něm je elektrinického, je imobilizér, a na ten vůbec sahat nemusí! Dělat u tohoto diagnostiku je k ničemu, a už vůbec ne kvůli nějaké teplotě - co ta by měla jako mít s diagnostikou společného, když je termostat mechanický, to by snad měl automechanik vědět?! A za třetí - s takhle starou šlupkou je zbytečné jezdit do značkového servisu, tuhle mechaniku umí kdekdo.

Ad ztráta tahu - pokud náhodou někde není vypadlá hadice v sání, nebo není vypadlá hadička snímání přetlaku v sání do čerpadla, tak je to buď závada turba, a nebo čerpadla (druhý stupeň ovládaný přetlakem v sání od turba). První věc se dá zjistit tlakoměrem, druhá po vymontování čerpadla na stolici.

Jojo, koukám že Oddie to vzal trošku zhurta:D:D(šlo by to říct i jemněji). Ale obdivuji jeho upřímnost a musím s ním souhlasit. Opravdu se vyzná a umí;);)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,9 TD??? tak to bude praskla hlava :-D tam se totiz nic jinyho posrat nemuze. sezen si tester, kterej ponoris do vody a ono to pozna, esi to fouka do vody... ale u tohodle motoru je to dost pravdepodobny i kdyz je pravda, ze by to asi nijak markantne neslablo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.