Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Posraná STOPka


GibonArt.com

Recommended Posts

Mám problém... když zapnu klimu vždycky ze začátku párkrát (cca 6x) blikne Stopka... pak je klid.. po cca 5ti minutach uz blika nejmine 12x... a kdyz je auto nad 90° bliká taky at bezi klima nebo ne ... nevite nekdo co by tomohlo bejt? mam podezreni ze je vadnej termostat nebo neco... poradte ... kdyz je auto 95°a vice blika porad :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vseho mam ok... a ventilatory by meli fachat... jeden mel teda ulamany packy na sahare... ale spravilo se to... ani nehazo a nikde nedre... auto bylo totiz tukly a tohle nespravili... tak mam podezreni treba na to ze ten vetrak je stuklej moc do sebbe ... jako na ose ze je zarazenej moc a hure se roztaci... neni to toiz vzdy ... co blika

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: komisar

on má ale 306 nevím zda-li je to stejné jako u 406

no zkusit podívat se může... možná elektronika sahar bude umístěná podobně. Ta černá krabička zlobí hodně lidí... Na naší 1.9TD jsme ji už měnili. Známy na coupé 3.0 taky...

Mně se taky občas rozsvítí stopka, sahary se roztočí na max, ale po sešlápnutí plynu na cca 5000ot to přestane... kdo ví...

Taky mi po vypnutí motoru běží sahary dále (i 20minut a to už musí být voda v normálu...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Bret

Když mluvíte o těch saharách, je normální, že když se zapnou a já vypnu klíček ze zapalování, sahary se vypnou? Myslím si, že by měly běžet až do vychlazení motoru pod příslušnou teplotu a být nezávislé na klíčku.

Je, některé modely mají sahary přes klíček. Kdysi jsem toho i nouzově využil u jednoho auta, kde odešlo čidlo - propojil jsem jí natvrdo drátkem, takže za jízdy běžela, a při vypnutí klíčku se vypla - lepší než uvařit motor...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

Původně zaslal: Bret

Když mluvíte o těch saharách, je normální, že když se zapnou a já vypnu klíček ze zapalování, sahary se vypnou? Myslím si, že by měly běžet až do vychlazení motoru pod příslušnou teplotu a být nezávislé na klíčku.

Je, některé modely mají sahary přes klíček. Kdysi jsem toho i nouzově využil u jednoho auta, kde odešlo čidlo - propojil jsem jí natvrdo drátkem, takže za jízdy běžela, a při vypnutí klíčku se vypla - lepší než uvařit motor...

Dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...