Sign in to follow this  
Followers 0
GibonArt.com

Posraná STOPka

10 posts in this topic

Mám problém... když zapnu klimu vždycky ze začátku párkrát (cca 6x) blikne Stopka... pak je klid.. po cca 5ti minutach uz blika nejmine 12x... a kdyz je auto nad 90° bliká taky at bezi klima nebo ne ... nevite nekdo co by tomohlo bejt? mam podezreni ze je vadnej termostat nebo neco... poradte ... kdyz je auto 95°a vice blika porad :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vseho mam ok... a ventilatory by meli fachat... jeden mel teda ulamany packy na sahare... ale spravilo se to... ani nehazo a nikde nedre... auto bylo totiz tukly a tohle nespravili... tak mam podezreni treba na to ze ten vetrak je stuklej moc do sebbe ... jako na ose ze je zarazenej moc a hure se roztaci... neni to toiz vzdy ... co blika

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkusit pročistit RJ sahar (plastová krabička v levem předním blatník u pod plastem), popř.pročistit konektory....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

on má ale 306 nevím zda-li je to stejné jako u 406

no zkusit podívat se může... možná elektronika sahar bude umístěná podobně. Ta černá krabička zlobí hodně lidí... Na naší 1.9TD jsme ji už měnili. Známy na coupé 3.0 taky...

Mně se taky občas rozsvítí stopka, sahary se roztočí na max, ale po sešlápnutí plynu na cca 5000ot to přestane... kdo ví...

Taky mi po vypnutí motoru běží sahary dále (i 20minut a to už musí být voda v normálu...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahojte, diky za rady... na tu krabičku mě taky upozornovalo dost lidi ale ani pod jednim podbehem jsem krabicku nenasel... jedina cerna mozna krabicka co jsem obevil je ta co do ni vede ten divnej konektor co sel otocit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když mluvíte o těch saharách, je normální, že když se zapnou a já vypnu klíček ze zapalování, sahary se vypnou? Myslím si, že by měly běžet až do vychlazení motoru pod příslušnou teplotu a být nezávislé na klíčku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Bret

Když mluvíte o těch saharách, je normální, že když se zapnou a já vypnu klíček ze zapalování, sahary se vypnou? Myslím si, že by měly běžet až do vychlazení motoru pod příslušnou teplotu a být nezávislé na klíčku.

Je, některé modely mají sahary přes klíček. Kdysi jsem toho i nouzově využil u jednoho auta, kde odešlo čidlo - propojil jsem jí natvrdo drátkem, takže za jízdy běžela, a při vypnutí klíčku se vypla - lepší než uvařit motor...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Původně zaslal: Bret

Když mluvíte o těch saharách, je normální, že když se zapnou a já vypnu klíček ze zapalování, sahary se vypnou? Myslím si, že by měly běžet až do vychlazení motoru pod příslušnou teplotu a být nezávislé na klíčku.

Je, některé modely mají sahary přes klíček. Kdysi jsem toho i nouzově využil u jednoho auta, kde odešlo čidlo - propojil jsem jí natvrdo drátkem, takže za jízdy běžela, a při vypnutí klíčku se vypla - lepší než uvařit motor...

Dík.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.