Sign in to follow this  
Followers 0
OK406

AUTO ZA 100 TÁCŮ ?

27 posts in this topic

proboha! jak vidim Dacii tak mam osypky z toho,malem jsem ji mel taky misto nove 307 :D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako by těch vraků na silnici nebylu už tak dost.:bojim

Zas na druhou stranu, nožná se dočkáme i chvíle kdy z našich silnic zmizej všechny ty brzdy provozu z dílen Škody mladá boleslav.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjn hlavně ty důchodci ve 120cítkách.....:grr a mám takovej pocit jestli to taky nebude komplet plastová kastle jako to má renault thalia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Uvidíme:mrk

Já raději vidět nechci :D :D :D :D, to bude dílo :potlesk .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přijde mi to jako rozumná alternativa k tomu, co je na trhu nyní. Kdo si to bude chtít koupit, tak si to koupí - každý má mžnost volby.

Že by to nějak výrazně zahýbalo s trhem nových či ojetých aut bych ale nečekal....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím, co se tu čertíte - ne každej má půl míče na nový auto a pokud tohle přispěje k tomu, že zmizí ze silnic 105ky, žiguly a různý dvacetiletý několikrát poslepovaný "auta", tak jedině dobře.

Kamarádka zrovna řeší problém, zda koupit mírně jetou 406ku nebo trošku přihodit a mít novýho Logana (oboje verze kombi). Při jejím nájezdu cca 15 tkm ročně si myslím, že zrovna ten Logan vůbec nemusí být špatná volba (motor Renault, podvozek v podstatě taky, katle těch 5 let taky vydrží v pohodě . . . ), těch pět let by mohlo být v podstatě bez vyšších investic. Zatímco když bude hledat 406ku, pak s velkou pravděpodobností pořídí opravenou bouračku (80% bazarové nabídky) nebo může mít smolíka a začne odcházet jedna věc po druhé - a všichni tu víme, kolik nás údržba piškotků stojí.

Určitě nehaním koupi 406ky (sám jí mám), spíš se podivuju nad tím, jak tu jste hned se vším hotoví

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Nevím, co se tu čertíte - ne každej má půl míče na nový auto a pokud tohle přispěje k tomu, že zmizí ze silnic 105ky, žiguly a různý dvacetiletý několikrát poslepovaný "auta", tak jedině dobře.

Kamarádka zrovna řeší problém, zda koupit mírně jetou 406ku nebo trošku přihodit a mít novýho Logana (oboje verze kombi). Při jejím nájezdu cca 15 tkm ročně si myslím, že zrovna ten Logan vůbec nemusí být špatná volba (motor Renault, podvozek v podstatě taky, katle těch 5 let taky vydrží v pohodě . . . ), těch pět let by mohlo být v podstatě bez vyšších investic. Zatímco když bude hledat 406ku, pak s velkou pravděpodobností pořídí opravenou bouračku (80% bazarové nabídky) nebo může mít smolíka a začne odcházet jedna věc po druhé - a všichni tu víme, kolik nás údržba piškotků stojí.

Určitě nehaním koupi 406ky (sám jí mám), spíš se podivuju nad tím, jak tu jste hned se vším hotoví

Toť moje slova. :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

a uz se vi, jak je na tom logan s kvalitou? uz na nem nekdo nalital tolik km, aby mohl rict ze je to drzak? ja v tom vidim auto pro duchodce, co vyrazej kazdou nedeli k mladejm na obed. tak to asi nakej patek zustne stabilni a pohromade.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: petr307

a uz se vi, jak je na tom logan s kvalitou? uz na nem nekdo nalital tolik km, aby mohl rict ze je to drzak? ja v tom vidim auto pro duchodce, co vyrazej kazdou nedeli k mladejm na obed. tak to asi nakej patek zustne stabilni a pohromade.

Obecně co se týče kvality, myslím si, že se nedá přesně říct: "jo tahle značka je kvalitní, auta vydržej." Vždy je to kus od kusu a to zda je kvalitní ten daný kus podléhá dalo by se říci třema základním faktorům a to: jak se ho zrovna povedlo vyrobit (i když jsou výstupní kontroly nikdy nemohou vše zkontrolovat, není to ani možné), jak se majitel k autu chová a zda mu dopřává pravidelný servis a poslední faktor je jak servis plní svoji základní úlohu tedy zda případné opravy nešidí a dělá pořádně.

Myslím si, že je to krok správným směrem, který přinese jeden zásadní projev a to, že srazí ceny nových aut konkurence dolů včetně ojetých vozů (samozřejmě určitě kategorie).

Koneckonců já bych si klidně takovéto (myslím to do těch 100tisCZK) auto koupil pro ježdění po městě. Nevadilo by mi s ním jezdit po tankodromu a že bych ho někdo odřel popř. to někdo do mě nakulil což je v Praze několikanásobně větší pravděpodobnost než někde jinde. U coupátka bych trpěl.

[upravil dne 15.6.07 MPavel]

[upravil dne 15.6.07 MPavel]

Share this post


Link to post
Share on other sites

jasny, souhlasim s tim ze je to dobre, kdyz budou takova auta na trhu, jen rikam, ze ja bych to nechtel. vrta mi hlavou, ze nove auto je za sto tacu, nekde soudruzi usetrit museli :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logan není kdejaký zázrak, ale v rámci ceny je to obrovské auto. Zrovna na autosalonu jsem s kamošem záměrně procházely malé auta (poměr cena/velikost/výkon) a Logan je v tomdle na špici. Dobrý motor od Renaultu, zbytem rumunské plechy. Vypadá sice stroze vevnitř, ale třeba Colt má příšerný zpracování.

Auta typu Corsa, Getz, Grande Punto jsou vypečený auta a rozhodně jsem pro tvorbu malých a cenově laciných aut (C1, P107, Aygo je z mého pohledu už fakt moc veliké neštěstí, mít kolena pod bradou a ranena nalepená na nečalouněných dveřích, nebo plechovém sloupku)

A taky konečně někdo zatne pořádnou kudlu do zad rozežrané Škodovce a její cenové politice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím si, že hlavní ušetření je v tom, že takové auto se nevyrábí v západní evropě. Obrovská úspora mzdových nákladu a obecně na celkový provoz továrny. Všimni si, že vývoj a výrobu autička do sto tácu přesunuli také do Indie. Ale samozřejmě nechci říct, že na autě jako takovém nešetřili. Určitě se najdou ošizená místa, ale v této cenové kategorii s tím musí člověk počítat. Další věc je, že si značka na takovém autě nepřihodí moc velkou marži. Tady jde spíš o co největší obrat.

Jsem velice zvědaví co vytvoří. Hlavně, aby to bylo trochu vzhledově ucházející. Design auta dnes hraje obrvoskou roli v úspěšnosti prodeje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jenom aby se nám tu po silnicích nezačli prohánět další bakeliťáci.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nevím proč by to měl být nějaký vrak, pro toho kdo málo najede a není moc náročný co se týká výbavy a výkonu tak tomu může takové auto stačit. Pro takovýho člověka který ještě nemá moc peněz je lepší dát kolem 100tis za nový auto i když to bude nějaká Dacia než za 6-7 let ojetý na kterým se mu může každou chvíli něco vysypat. To samý si myslím i Loganu, takový auto pro nenáročný lidi i když na můj vkus by mohlo být ještě o něco levnější.

Share this post


Link to post
Share on other sites

silne pochybujem ze zmiznu skodovky a ziguliky ... padne im cena tak si ich kupia ti co nebudu mat ani tych 100 litrov a nemaju ziadne auto .. cize iba pribuden dalsi par sto tisic aut na europske cesty a zacne byt za chvilu podstatne lepsie ist vlakom ako auto pretoze cely den stravis v zapche.. a co je horsie v indii prestanu chodit do prace vlakom ale kupia si lacnu daciu .. pri raste indickej populacie a klesani cien za auta si sami viete predstavit ako to tu bude za 20 rokov s ovzdusim a prirodou .. auto za 100 litrov asi nebude mat filter pevnych castic alebo ine technicke vychytavky prispievajuce k znizeniu emisii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovolil bych si citovat jednoho z dovozců aut kdysi protestujících proti omezení dovozu vozidel starších osmi let z EU: "Nikdo není tak blbej, aby si koupil něco horšího, než už má."

Jednoduchá rovnice, kterou dodnes pochopil málokdo, fungují spíš lobby.

Svojí přítelkyni bych kvůli bezpečnosti takový auto asi nedoporučil, nicméně pro mnohé to může být zajímavá cesta, jak se dostat za peníze, které MAJÍ, k novému autu.

Podívejte se po nabídce ojetých aut kolem sta tisíc a uvědomte si, co se za ty peníze dá koupit. Taky nic moc, pokud se budem bavit o ekologii a bezpečnosti, nemluvě o provozních nákladech, když započítám servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bedo

auto za 100 litrov asi nebude mat filter pevnych castic alebo ine technicke vychytavky prispievajuce k znizeniu emisii.

No jo, ale tohle není zase tak moc problém auta, nebo jeho výrobce. To je problém jednotlivých států a příp. EU, jaký mrchy si na silnice pustí. Vždyť už se nějakou dobu chystá v EK směrnice omezující množství CO2, které smějí auta vypouštět.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já měl možnost s Loganem trochu pojezdit (1.4) a je to celkem slušnej kočár. Když pominu zpracování interiéru, který ale neni nejhorší (hodně nových aut se mi uvnitř vyloženě hnusí), tak za ty prachy je to hodně dobrá rodinná kára. A to nemluvim o tom kombiku, to musí bejt teprve něco :mrk Až doslouží 405, možná budu uvažovat i o Loganu:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.