Adrajs Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 Omlouvám, už se to tady řeší několikrát, ale já mám taky podobný problém, ale je to u 406 Break HDI 80 kW nový model, otáčky na volnoběh při ohřátém motoru se drží okolo 1100 ot/m, ale otáčky nekolísají, motor běží jako studený na sytič, ale už je dávno ohřátý, cca 90 st. C. Když vypnu klíček a znovu ihned nastartuju, tak najednou drží optimálních 850-900 ot/m, ale jen co popojedu pár metrů s přidáním plynu tak to začíná znova. Vyměnil jsem tu el. krabičku, která je na konci plynového lanka u motoru, ale nepomohlo to, diagnostika ( vyzkoušel jsem jich víc ) nic nezjistila - žádné chyby, tak už nevím, ještě zkusím vyměnit to teplotní čidlo, co dává data do ŘJ. Zkuste něco poradit, prosím prosím. Vím, že se to tady řešilo, ale to byly benzínové motory, tak jestli někdo neví nebo nemá podobné problémy. [upravil dne 12.6.2007 Adrajs] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 A nedře někde přímo plynový pedál? Poznamenej polohu rolky lanka před nastartováním a pak po nastartování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adrajs Odesláno 12. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2007 Vidíš to mne nenapadlo, zítra vyzkouším a dám vědět, díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 Jsem také zvědav:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 13. červen 2007 Sdílet Odesláno 13. červen 2007 Omlouvám, už se to tady řeší několikrát, ale já mám taky podobný problém, ale je to u 406 Break HDI 80 kW nový model, otáčky na volnoběh při ohřátém motoru se drží okolo 1100 ot/m, ale otáčky nekolísají, motor běží jako studený na sytič, ale už je dávno ohřátý, cca 90 st. C. Když vypnu klíček a znovu ihned nastartuju, tak najednou drží optimálních 850-900 ot/m, ale jen co popojedu pár metrů s přidáním plynu tak to začíná znova. Vyměnil jsem tu el. krabičku, která je na konci plynového lanka u motoru, ale nepomohlo to, diagnostika ( vyzkoušel jsem jich víc ) nic nezjistila - žádné chyby, tak už nevím, ještě zkusím vyměnit to teplotní čidlo, co dává data do ŘJ. Zkuste něco poradit, prosím prosím. Vím, že se to tady řešilo, ale to byly benzínové motory, tak jestli někdo neví nebo nemá podobné problémy. Tak jak to vypadá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adrajs Odesláno 13. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2007 Až teď jsem se sem dostal , tak pedálem to podle mne není, poloha tý rolky lanka u regulátoru u motoru je stejná, ale dneska jsem zkusil při těch vyšších otáčkách silou domáčknout tu rolku lanka do konce a ono to šlo asi o milimetr maximálně o dva a otáčky klesly na optimum, ale lanko je podle mne natažené správně, to samé i pedál, taky nemá žádnou vůli, ty s tím máš nějaké zkušenosti ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 14. červen 2007 Sdílet Odesláno 14. červen 2007 Možná to je ta chyba, že není vůle na lanku. Zkušenosti s tím nemám, moje auto zatím jede, ale odhaduji , co by asi s tím mohlo být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.