Sign in to follow this  
Followers 0
Adrajs

Otáčky na volnoběh u HDI

7 posts in this topic

Omlouvám, už se to tady řeší několikrát, ale já mám taky podobný problém, ale je to u 406 Break HDI 80 kW nový model, otáčky na volnoběh při ohřátém motoru se drží okolo 1100 ot/m, ale otáčky nekolísají, motor běží jako studený na sytič, ale už je dávno ohřátý, cca 90 st. C. Když vypnu klíček a znovu ihned nastartuju, tak najednou drží optimálních 850-900 ot/m, ale jen co popojedu pár metrů s přidáním plynu tak to začíná znova. Vyměnil jsem tu el. krabičku, která je na konci plynového lanka u motoru, ale nepomohlo to, diagnostika ( vyzkoušel jsem jich víc :D) nic nezjistila - žádné chyby, tak už nevím, ještě zkusím vyměnit to teplotní čidlo, co dává data do ŘJ. Zkuste něco poradit, prosím prosím. Vím, že se to tady řešilo, ale to byly benzínové motory, tak jestli někdo neví nebo nemá podobné problémy.

[upravil dne 12.6.2007 Adrajs]

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nedře někde přímo plynový pedál? Poznamenej polohu rolky lanka před nastartováním a pak po nastartování:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omlouvám, už se to tady řeší několikrát, ale já mám taky podobný problém, ale je to u 406 Break HDI 80 kW nový model, otáčky na volnoběh při ohřátém motoru se drží okolo 1100 ot/m, ale otáčky nekolísají, motor běží jako studený na sytič, ale už je dávno ohřátý, cca 90 st. C. Když vypnu klíček a znovu ihned nastartuju, tak najednou drží optimálních 850-900 ot/m, ale jen co popojedu pár metrů s přidáním plynu tak to začíná znova. Vyměnil jsem tu el. krabičku, která je na konci plynového lanka u motoru, ale nepomohlo to, diagnostika ( vyzkoušel jsem jich víc :D) nic nezjistila - žádné chyby, tak už nevím, ještě zkusím vyměnit to teplotní čidlo, co dává data do ŘJ. Zkuste něco poradit, prosím prosím. Vím, že se to tady řešilo, ale to byly benzínové motory, tak jestli někdo neví nebo nemá podobné problémy.

Tak jak to vypadá?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Až teď jsem se sem dostal :), tak pedálem to podle mne není, poloha tý rolky lanka u regulátoru u motoru je stejná, ale dneska jsem zkusil při těch vyšších otáčkách silou domáčknout tu rolku lanka do konce a ono to šlo asi o milimetr maximálně o dva a otáčky klesly na optimum, ale lanko je podle mne natažené správně, to samé i pedál, taky nemá žádnou vůli, ty s tím máš nějaké zkušenosti ? :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možná to je ta chyba, že není vůle na lanku. Zkušenosti s tím nemám, moje auto zatím jede, ale odhaduji , co by asi s tím mohlo být.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.