Sign in to follow this  
Followers 0
Syro

Teplota

13 posts in this topic

Po naštartovaní a prejdení asi 1 km sa mi rozsvieti STOP a PC vypíše Engine Coolant Temperature Too High a ručička ukazovateľa teploty vystúpi na 70 C a potom hneď klesne na Min. Poraďte mi prosím, či treba vymeniť termostat, alebo či to náhodou nie je len nejaký zaoxidovaný kontakt. ĎAKUJEM!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozeral som do nádržky, ak pokývem autom, tak vydím hladinu, ale nie je tam žiadna ryska!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koľko asi stojí nový termostat, alebo snímač ukazovateľa teploty?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono teoreticky sa moze stat, ked je ovsem termostat ok, ze tam mas nejaky sajrajt v systeme, ktory blokuje prietok a zohrieva sa Ti len ta cast, ktora je pred tym "sajrajtom" a tym padom sa to zohreje rychlo a hlasi chybu. Len tak uvazujem, ale mrkni na ten termostat, alebo cidlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ide o to, že niekedy mi PC vypíše Engine coolant... po prejdení 1 km, keď sa ručička ešte ani neodlepí, hneď potom vystúpe na 70 a hneď klesne opäť na 0 a až napr. po prejdení 5km ručička vystúpe na 90. Potom aj týždeň jazdenia nič a tak znova. Som z toho debil!!! Doteraz ručička držala stále teplotu a minule som šiel asi 3 km dole kopcom (voľnobežné otáčky + zapnutá klíma) a teplota mi klesle na 70 a až potom v ťahu sa zvýšila naspäť. Nechápem (vonku bolo 30), ale nikdy predtým sa mi nič podobného nestalo!!!:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

podľa mňa ide o vadný termostat a môže sa k tomu pridať snímač teploty, skús najprv vymeniť ten snímač-čidlo (požičať si ho na jeden deň), a potom ísť po termostate

Share this post


Link to post
Share on other sites

myslel som od nejakého kolegu

jedno vozím v kufri lebo som kúpil mysliac si že ho mám vadné a ono bolo dobré, nedržalo mi otáčky, ale vadný bol nakoniec krokový motorček

[upravil dne 13.6.2007 mirec.dk.406]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problém je viriešený - výmena teplotného čidla (zeleného) a všetko šľape ako predtým! :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně jako u mojí 307. Před týdnem mi ho měnili taky, někde jsem to tu psal, ale nemůžu to najít :-) Stejný příznaky, stejný důvod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.