Sign in to follow this  
Followers 0
fanny1974

klima 406 pomooooc

25 posts in this topic

prosím prosím nemáte někdo el. schema klimatizace na 406 hdi 1999 s jedním ventilátorem? :myslim už jsem vařenej. moc díky Našel jsem tu jen schema ventilátoru

[upravil dne 12.6.2007 fanny1974]

[upravil dne 12.6.2007 fanny1974]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak se podívej tady, kde se něco podobného řešilo. Zkus dát příště jiný název příspěvku např. Schéma klimatizace u 406 HDi. ;)

[upravil dne 12/6/07 OK406]

Share this post


Link to post
Share on other sites

argoo díky ale nejde mi otevřít soubor MDI nemáš to v jiném formátu?

[upravil dne 12.6.2007 fanny1974]

Share this post


Link to post
Share on other sites

díky všem ale chyba byla nakonec v BSI ale už je vše OK a chladim o 106 na 406

[upravil dne 15.6.2007 fanny1974]

Share this post


Link to post
Share on other sites

aka konkretna chyba?, co stala oprava a co jej predchadzalo? .. skus to popisat podrobnejsie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co přesně nevím museli otevřít BSI něco tam prý vyhořelo tak to vyměnili a stálo to 4.000kč .Jinak prý nové stojí cca 22.000kč.Co předcházelo nevým už při koupi nefungovala. Ale už frčí jako hrom prostě mrazák:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

mne uz zostava asi iba servis, cez vikend som preliezol vsetky cidla ktore mi argooo poradil :

vnutorna teplota pri spatnom zrkadle - ventilator sa toci, termistor vyzera byt v pohode (odpor nejak 8kO pokial si pamatam)

termistor vonkajsej teploty - teplotu ukazuje v pohode cize som neriesil,

termistor na vyparniku - rovnako ako vnutorna teplota

svetelny senzor - pohyboval sa odpor podla toho ako som ho zakryval a odokryval

predny ventilator sa roztoci bez problemov

kable od BSI po kompresor su neporusene,

cievka na kompresore asi funguje => ked privediem priamo na kompresor 12V tak ho zopne roztoci a aj to chladi

tlakove cidlo som nejak nepochopil ze ktory kontakt mam ako merat - vie mi niekto poradit ze co su spravne hodnoty? ..

Inak ked zopnem klimu tak mi rozsvieti A/C + pocujem ako v priestore BSI cvakne rele.

Otazka znie je este nejake cidlo na ktore som zabudol??

Share this post


Link to post
Share on other sites

tlakove cidlo je len spinac, ktory je zopnuty, ak je dostatocny tlak chladiva. to znamena, ze staci ho prepojit nakratko, aby si overil, ci spina (ak si si isty, ze je klima spravne naplnena..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ze nejde stava do kompresora mi zistil tipek ked mi plnil klimatizaciu, myslel som povodne ze tam nie je iba chladivo, ale ked sme to naplnili tak sme zistili ze nejde stava do kompresora, este skusim dnes posledmu moznost a size skontrolujem ten konektor pri kompresore. a potom asi zostava iba servis peugeot aby mi zistili ci mam spravne na gramy naplnenu klimu .. plnil mi to totiz jeden znamy vo fiat servise plne automatickou plnickou .. tak ze ci sa neojebabral pri zadavani presneho mnozstva ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

to tlakove cidlo som riesil vcera, su tam 1 piny (1-4) neviem ktore z nich su ten spinac - medzi 1-4 som nameral nulovy odpor a medzi ostatnymi nekonecny .. cize 1-4 je zopnute a ostatne nie. Aky ma byt spravny stav ? vie to niekto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz nie som si 100% isty, ale zda sa mi, ze spolu spinaju dva susedne piny, tj prvy s druhym a treti so stvrtym. cize by si mal prepojit tie vedla seba, v jednom pripade sa rozbehne ventilator, v druhom si trafil ten tlakovy spinac, nechaj to prepojene, a zapni klimu, ci pojde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, dnes vyskusam, da sa k tomu dostat aj inak ako odmontovanim svetla? :) .. tak som to riesil predtym :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

svetlo odmontovat nemusis, ide to aj tak, len bacha aby si nevysroboval aj ten spodok, drz ho druhym klucom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm .. ked som odmontoval svetlo tak som nemusel nic srobovat .. tam je normalny konektor zaisteny drotikom:) cize som iba odpojil konektor a meral ... no dufam ze sa k tomu dnes dostanem ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

takze som sa k tomu dostal, ale asi som nemusel .. moj stav predtym bol ze vsetky cidla vyzerali ok, ventilatory sa tocili... po tom ako som testoval to tlakove cidlo tak v jednej polohe sa rozbehol ventilator na plno + spustilo aj kompresor, tak som to odpojil, a odkedy som to rozpojil tak je ventilator mrtvy .. myslel som ze som odpalil nejake relatko co je vpredu na chladici.. ale vsetky spinaju ked na ne privediem napatie cize som musel odpalit nieco ine .. cize teraz nejde klima ani sa netoci ventilator .. nastali 2 otazky - co som odpalil? a ked mi nejde ventilator pri nastartovani mam ocakavat ze mi vyvre voda??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.